globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přechod z endura na choper
24.9.2015 v 21:10
Nazdar kluci,mám takovej problém:chtěl bych prodat to moje KLR a koupit nějakého chopříka. Dost se mi líbí Shadow 600 rok 99,ale chtěl bych slyšet názor i někoho jinýho. Dík Kubánec

2 reakcí na tento příspěvek přechod z endura na choper

26.9.2015 v 09:21 | Nahoru | #1
Když Kawasaki vyráběla motory do letadel , vlaků a lodí,tak HD ještě nevěděl co to je motorka . Je pravda ,že jako první vyrobily motorku stylu chopper ,taky dodnes se jim daří a mají samé pěkné kousky,ale Japonci to je celosvětová špička , kteří sice začali o něco později ,ale za to s vyšším nasazením vyrábějí motocykly všech typů oproti jednomu u HD . Japonci to je špička MOTO GP a buď me rádi , že je máme , neboť po krachu naši JAWY nevím na čem by jsme teď jezdily

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper

26.9.2015 v 10:51 | Nahoru | #2
Saxn> "Když Kawasaki vyráběla motory do letadel , vlaků a lodí,tak HD ještě nevěděl co to je motorka "

Nějak se mi tohle tvoje tvrzení nezdálo, kapku jsem na to kouknul a nenašel jsem nic co by to potvrzovalo - první moto od HD bylo vyrobeno někdy v roce 1904, Kawa v tý době už stavěla lodě, ale nejspíš ještě na páru. S železničním průmyslem začli v roce 1906, s leteckým někdy po roce 1920.
Takže historii raději moc nevytahuj .
Čau, Tom

(reakce na) přechod z endura na choper

26.9.2015 v 11:58 | Nahoru | #3
Saxn> HISTORIE

Před více než čtyřiceti lety Kawasaki zahájilo sériovou výrobu motocyklů. První motocyklové motory byly vyvinuty na základě znalostí získaných vývojem a výrobou leteckých motorů. V průběhu let továrnu opustilo mnoho typů které pomáhaly formovat trh s motocykly a některé modely se staly doslova legendami. V roce 1996 byl vyroben desetimiliontý motocykl a motocykly Kawasaki se staly kultem pro široký okruh motocyklistů. Pojďme si projít historii Kawasaki v průběhu let ….

1953:
Vývoj motocyklového motoru KE-1 byl dokončen. Trval od roku 1949, a v roce 1953 se rozběhla sériová výroba. Vzduchem chlazený jednoválcový čtyřtaktní motor s rozvodem OHV o objemu 148ccm dosahoval výkonu 4 PS při 4000 ot/min.
1955:
Rok 1955 odstartoval produkci motocyklových motorů KB-5. Vynikaly příznivým průběhem kroutícího momentu v nízkých a středních otáčkách a mekompromisním záběrem v otáčkách vyšších, což jim získalo oblibu u zákazníků. V průběhu následujících deseti let probíhaly na motoru KB-5 nepřetržité inovace a tvořil základ pro výrobu motocyklů objemové třídy 125 ccm. Ve stejném roce byl tento motor použit v modelu Meihatsu 125–500
V roce 1956 debutoval na světových trzích model Meihatsu 125 Deluxe, od roku 1957 s upraveným motorem KB-5A. V tomto roce bylo také poprvé použito logo Kawasaki na krytu motoru. Meihatsu 125 Deluxe dosáhl v soudobých testech maximální rychlosti 81.5 km/hod, což byl ve své kategorii rekod. V jiném testu dosáhl tento motocykl fenomenálního úspěchu, když ujel 50 000 km bez poruchy.V roce 1960 byla dokončena výstavba továrny na výrobu motocyklů ve městě Kobe a do prodeje se dostal model Kawasaki 125 „New Ace"
1961:
Byl zahájen prodej modelů Kawasaki Pet a Kawasaki 125B7. Motocykly vynikaly použitím nejmodernějších materiálů a designem s důrazem na křivky a zaoblené plochy.V roce 1962 byl zahájen prodej modelu 125B8. Svým příznivým průběhem kroutícího momentu, tichým motorem a prvotřídní kvalitou si tento model vybudoval pozici jedničky mezi motocykly na běžné použití. V roce 1963 se model B8M zúčastnil motokrosového závodu v prefektuře Hyogo, kde dosáhl šestého místa. Tím byla zahájena celá řada úspěchů na sportovním poli.
Zephyr prodejním trhákem:
Navržen převážně mladými konstruktéry se Zephyr stává motocyklem, který se vrací zpět ke kořenům, ke klasickým strojům z počátku motorismu, ale s moderním vzhledem a technikou. Stává se předobrazem všech naháčů. Čtyřválcová vzduchem chlazená čtyřstovka udiví zátahem v nízkých a středních otáčkách, a přináší přesně to po čem zákazníci touží, v duchu hesla „Fun Riding“. Stejně tak modely Zephyr 750 a Zephyr 1000 v roce 1990 a 1992 způsobily podobný rozruch.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prední ráfek a prední svetlo - ais ... Honda VT 600 Shadow 1Gabo 4 24.1.2024 v 10:12 1Gabo
Přední šavle Honda VT 600 Shadow Slava5 10 5.1.2024 v 06:41 1Gabo
Motomechanik - melouch Honda VT 600 Shadow Tomáš_GSR 12 25.11.2023 v 11:02 Drapák_Max
Správný tachometr na Honda Shadow 600 Honda VT 600 Shadow Voci45 1 20.10.2023 v 20:36 1Gabo
Přední brzda Honda VT 600 Honda VT 600 Shadow Horlet 11 30.8.2023 v 09:59 crestik


TOPlist