paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 100 oktanovej benzín
 
23.9.2015 v 22:56
Máte někdo zkušenost, nebo točíte do motorky 100 oktanovej benzín ?
Mám 125 ccm a vždy jsem si myslel, že je to pro silné, nebo závodní stroje, že malej motor na to není, ale pár lidí mi řeklo, ať to tam klidně naleju. Tak se ptám ? :)

Naposledy editováno 24.09.2015 11:07:17

1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanovej benzín

28.9.2015 v 09:01 | Nahoru | #1
Ono jestli se bavime o zpevneny ceste, tak to auto bude taky zajimavej stroj, kdyz neutahne trojku do kopce...to jsem zazil naposled se zigulem v alpskejch prusmycich :)

(reakce na) 100 oktanovej benzín

28.9.2015 v 10:30 | Nahoru | #2
assassin> ...no co co co, normálka.
Taky sem jezdil do kopců na trojku...
Se Žukem...ten víc kvaltů neměl .
Nicméně bych považoval za přínos, kdyby někdo napsal své zkušenosti, že použitím VERVY či jiného vysokooktanového paliva, případně nejakého stabilizátoru, se výskyt úsad (ten zelený žabinec) sníží, či jej dokonce odstraní. Nebo alespoň redukuje.
Mě se stalo, že při jízdě z pole mě moja Terezka tři metry od stodole umřela proto, že byla volnoběžka oným zanesená do neprůchodna.
A to před odstávkou plovákovku vyvrčím a benzín z nádrže vypustím (nádrž je nad motorem, plochá a při delší odstávce se m.j. podstatně zvyšuje obsah oleje v benzínu, páč ten se velice dobře vypařuje).
O legráckách, keré biosložky způsobujů v karbecech malých kubatur, kde sů pididírky, ani nemluvě.
Co se týče možných ingrediencí, zvyšujících odolnost proti klepání, tak ty sice fungují, akorát na to musí mět motor patřičnů kompresi, aby to mělo nejaký efekt.
Co vím, tak nekeří to na (krosu) v mých dobách používali, aj když je to zakázané (má se používat palivo obchodní jakosti, žádné opičí kapky) a fungovalo to.
No a taková praktická poučka zní, že za bezpečné zvýšení komprese se považuje polovina z rozdílu mezi O.Č. použitého paliva...

Naposledy editováno 28.09.2015 10:31:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist