globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 100 oktanovej benzín
 
23.9.2015 v 22:56
Máte někdo zkušenost, nebo točíte do motorky 100 oktanovej benzín ?
Mám 125 ccm a vždy jsem si myslel, že je to pro silné, nebo závodní stroje, že malej motor na to není, ale pár lidí mi řeklo, ať to tam klidně naleju. Tak se ptám ? :)

Naposledy editováno 24.09.2015 11:07:17

2 reakcí na tento příspěvek 100 oktanovej benzín

24.9.2015 v 13:28 | Nahoru | #1
Zdenalbenal> to máš pravdu tam je to sporný
Regulaci bohatosti v závislosti na atmosférickém tlaku mají i některá auta i motorky.
Dále by to měla regulovat lamda (pokud zjistí nespálený kyslík tak přidá na bohatosti)
a nejsem si jist jestli právě tim, že hoří pomaleji tak nejsou výfukové plyny naopak chladnější, fakt je že teplotu hoření ovlivňuje mimo jiné teplota, vlhkost a tlak vzduchu.
Proto se furt laboruje s přidáváním vody do sání.
Každopádně na motokrosu 2T mam výfukové koleno cca do 50°C a když měním píst tak je krásně čistý bez karbonu, ale to samozřejmě může dělat vysoká teplotní odolnost oleje v benzínu.
Taky je to možná tim že tomu motokrosu zas tolik nedávám:)

t_freedom> já myslel že cca od roku 2000 ho má většina moto, ale myslet znamená hovno vědět:)
nicméně kawa měla systém K-TRIC cca v roce 1997 a myslím že třeba cbra ho mají taky docela dlouho
Nevim to bych musel hledat:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanovej benzín

24.9.2015 v 13:55 | Nahoru | #2
V9king> u aut ano... už dlouho...motorky podle mě jak šafránu... vím že GS1200 se s tím vychloubalo, že s tím můžeš i do Ruska...

(reakce na) 100 oktanovej benzín

24.9.2015 v 21:57 | Nahoru | #3

V9king píše: Zdenalbenal> to máš pravdu tam je to sporný
Regulaci bohatosti v závislosti na atmosférickém tlaku mají i některá auta i motorky.
Dále by to měla regulovat lamda (pokud zjistí nespálený kyslík tak přidá na bohatosti)
a nejsem si jist jestli právě tim, že hoří pomaleji tak nejsou výfukové plyny naopak chladnější, fakt je že teplotu hoření ovlivňuje mimo jiné teplota, vlhkost a tlak vzduchu.
Proto se furt laboruje s přidáváním vody do sání.
Každopádně na motokrosu 2T mam výfukové koleno cca do 50°C a když měním píst tak je krásně čistý bez karbonu, ale to samozřejmě může dělat vysoká teplotní odolnost oleje v benzínu.
Taky je to možná tim že tomu motokrosu zas tolik nedávám:)

t_freedom> já myslel že cca od roku 2000 ho má většina moto, ale myslet znamená hovno vědět:)
nicméně kawa měla systém K-TRIC cca v roce 1997 a myslím že třeba cbra ho mají taky docela dlouho
Nevim to bych musel hledat:)



System k-tric ale neobsahuje senzor klepani... Ano pracuje s predstihem, ale v zavislosti na zatizeni motoru (uhel natoceni klapky) a tohle ma docela dost karburatorovejch motorek. Rozhodne ale nedokaze poznat palivo a detekovat klepani...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist