globalmoto_duben_nolan





Téma: Kurvítko zdarma
 
23.9.2015 v 18:44
Stát spočítá problémové škodovky s TDI. Jejich majitele pošle do servisu

Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.



To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.

Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 18:56 | Nahoru | #1
Ministr Tok je teda radny kreten, posle do servisu skodovky, ale auta se stejnym motorem tu muzou jezdit dal?
Me se to tyka, tesim se az mi prijde nejaka vyzva

(reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 18:57 | Nahoru | #2
KubaLC8> Na výzvu bych odpověděl ve stylu "nasrat"

1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 19:05 | Nahoru | #3
predpokladam, ze se to CR a velke casti EU vyhne, metodiky mereni jsou jine nez v USA

1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 19:10 | Nahoru | #4
Nepatří náhodou motor 1.9TDi mezi ty poslední povedené nesmrtelné koncerny? I kdyby - vůz mám v osobním vlastnictví a žádný diletant, kterému smrdí práce, a proto se nasere do politiky, mi nemá co rozkazovat, kdy mám s čím jet na dílnu - o tom si rozhodnu sám a nenechám šťourat v hovně, které nesmrdí. Ledva bych byl dopodrobna seznámen s kompletním postupem "opravy" a byl u ní přítomen. Těm servilním předposraným bruselzmrdům se nedá věřit ani rypák mezi auglama.

(reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 19:45 | Nahoru | #5
J.M.K.> o stařičké 1,9tdi tu fakt nejde
Podle zpráv jde o novější motory 1,6 a 2,0 z nedávné doby.
US jsou nasraný, že je zkoušel někdo oblafnout. A navíc se o tomhle podfucku už dávno mezi lidma od fochu vědělo

1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 19:51 | Nahoru | #6
Automobilka prece nemuze za to, ze lidi nejezdi jako pri tom testu spotreby..ja v tom zadnej podvod nevidim..rozhodne mi to prijde lepsi reseni nez treba zmensovat velikost nadrze jako mercedes..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 20:00 | Nahoru | #7

_monty píše: Automobilka prece nemuze za to, ze lidi nejezdi jako pri tom testu spotreby..ja v tom zadnej podvod nevidim..rozhodne mi to prijde lepsi reseni nez treba zmensovat velikost nadrze jako mercedes..



Za řídící jednotku, která detekuje testování a dočasně přenastaví parametry motoru, automobilka může

1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 20:12 | Nahoru | #8
mne spis neni jasne, v cem by mela spocivat ta oprava ... jako ze zmeni chovani motoru tak, aby jezdil furt usporneji (a asi i vyrazne hur), nebo ze bude valit vic emisi i pri mereni?

a jinak hlasim, ze jsem rozumu asi mdleho a mam VW s 2.0 TDI . A ani nevim, jestli tam mam ten proverovany motor nebo ne, ai je mi to fuk

1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 20:13 | Nahoru | #9
Me prijde, ze to moc velky podvod zrovna neni. Klamavych reklamnich udaju u jinyc vyrobku je plna televize v kazdem spotu a nikdo to neresi. Ostane jen uplny magor muze verit tomu, ze bude litat s dvoulitrem jako dabel a za ctyri litry.
Ale nedivim se, ze to resi zrovna v USA. Tam veri fakt vsemu a pred cim je vyrobce nevaruje, tak se hned soudi........viz suseni kocky v mikrovlnce.

Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 20:18 | Nahoru | #10
Skandál ? Vždyť to, že jednotka auta umí detekovat měřící cyklus a prizpusobí se, to se vyklada na autowebech/forech uz roky ?

Jinak to ze jsou ty testy picovina, to se asi resit nebude. Jen se asi vydaj dalsi prisnejsi narizeni...

Naposledy editováno 23.09.2015 20:23:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 20:29 | Nahoru | #11
Pher> Maji si to testovani udelat sofistikovanejs..vyrobce se snazi dosahnout co nejlepsich vysledku pri danejch podminkach..

Ve vysledku na tom nakonec zakaznik vydela, protoze nedostane tolik uduseny auto, ktery i tak splnuje ty nesmyslny normy..

Naposledy editováno 23.09.2015 20:35:46

(reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 20:55 | Nahoru | #12
Veverčák> prý jde hlavně o NOx emise a ty se ovlivnují mmj teplotou spalování. Okolo toho se vymýšlí děsný ptákoviny, např škrtící klapka v sání naftáku, vstřikování přídavných sraček ap.
V USA je prý nedostupný AdBlue či co, takže to ojebávaj seškrcením. Jenže to pak nejede a nikdo si to nekoupí

Pokud se ti nepřestane točit olejové čerpadlo, užívej si turbochrochta dosytosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 20:59 | Nahoru | #13
_monty> Ony už ted jsou ty testy nesmysl. Myslím, že nejvíc je nasralo to samotné podvádění. Je jasný, že magor i s nejekologičtějším motorem hravě dokáže jezdit s dvojnásobnou spotřebou
Cpát do us osobní naftu je ptákovina samo o sobě. Někdo přirovnal dostupnost pumpy s pistoli dimenzovanou na osobák k CNG v Čechách

(reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 21:11 | Nahoru | #14

Katanymmk píše: Me prijde, ze to moc velky podvod zrovna neni. Klamavych reklamnich udaju u jinyc vyrobku je plna televize v kazdem spotu a nikdo to neresi. Ostane jen uplny magor muze verit tomu, ze bude litat s dvoulitrem jako dabel a za ctyri litry.
Ale nedivim se, ze to resi zrovna v USA. Tam veri fakt vsemu a pred cim je vyrobce nevaruje, tak se hned soudi........viz suseni kocky v mikrovlnce.



V USA to resi prave, jelikoz tam naftove motory jsou v mnoha statech zakazany bud uplne, nebo opravdu prisne emisni podminky. Pokud je nekdo podvede a tyto podminky obejde - rekl bych ze automobilku cekaji krusne casy a miliardove zaloby. V USA jsou snad schopni se soudit jednotlivci o poskozene zdravi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 21:19 | Nahoru | #15

KubaLC8 píše: predpokladam, ze se to CR a velke casti EU vyhne, metodiky mereni jsou jine nez v USA



V jakem smyslu? Ty ECU dokazi spolehlive poznat NEDC i WLTP, ne jen americke HFET nebo FTP... To se vi, treba Ricardo se s tim uz par let zpet chlubilo v prezentacich.

Nechapu to halo ted, jen legalne vyuzivaji prostoru pro optimlizaci. Dela to v jiste mire skoro kazdy OEM.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 21:25 | Nahoru | #16

Pher píše: ...Cpát do us osobní naftu je ptákovina samo o sobě. Někdo přirovnal dostupnost pumpy s pistoli dimenzovanou na osobák k CNG v Čechách



To prirovnani dost kulha. Je fakt ze diesel narusta v US ( a Asii) o dost pomaleji, ale dieselovy stojan ma kazda druha pumpa (Michigan, NY, Colorado, Utah, Nevada, Arizona, California mozna i 75% )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 21:28 | Nahoru | #17
Dawe02> Dobře, kulhá, ale stejně tedy na každý pumpě do tdi nenatankuješ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 21:31 | Nahoru | #18
Pher> Na kazde urcite ne, ale najezdil jsem s velkym TD asi 7000mil a nikdy jsem nikde nezustal stat s prazdnou nadrzi. Ve vetsich mestech vzdy najdes do par minut pumpu a kde je to kriticke (treba poustni pumpy -Mohave apod.) maji vzdy vsechna paliva vc. Dieselu.

Naposledy editováno 23.09.2015 21:32:52

Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 21:46 | Nahoru | #19
Tak oni do aut rvou CPU s tím, že se umí přizpůsobit dané situaci a docílit optimálnějšího chodu motoru, ale když to funguje moc dobře, tak je zle? Připadá mi to jako hrozně nafouknutá bublina a naopak ukázka jak nesmyslný tento eko-pako systém je. Prostě jen zeleným mozkům vadí, že někdo byl opět chytřejší než oni.

(reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 21:47 | Nahoru | #20
Dawe02> Jo moment, tam šlo o tankovací pistoli. Že na každé nemají malou, která jde strčit do osobáku
Což tady v čr zní jako dobrý vtip...

3 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:09 | Nahoru | #21
Doufam, ze to bude konec zkurvenejch dieselu v osobakach

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:12 | Nahoru | #22
Redguy> Není diesel jako diesel, např s 2.4 JTDm jsem maximálně spokojený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:13 | Nahoru | #23

Redguy píše: Doufam, ze to bude konec zkurvenejch dieselu v osobakach



Naopak!
Na příští rok se chystá Ducati TDi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:20 | Nahoru | #24

Číkus píše: Redguy> Není diesel jako diesel, např s 2.4 JTDm jsem maximálně spokojený



Kazdej smradlavej rakovinovej dehet si zaslouzi runaway smrt

(reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:21 | Nahoru | #25
Redguy> Ok, souhlasím, nemám protiargument

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:28 | Nahoru | #26

Redguy píše: Doufam, ze to bude konec zkurvenejch dieselu v osobakach



Já doufám že ne, až najezdíš 6-7000km za měsíc a budeš si to platit tak budeš mluvit jinak. Pokud máš auto na běžný ježdění to jest 12000km za rok tak to nepochopíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:32 | Nahoru | #27
JUPP67> LPG? CNG? Tesla?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:34 | Nahoru | #28
Pher> Asi se z nákladama stejně nedostaneš tam kde s TDI.

1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:40 | Nahoru | #29
Benzinaky jsem mel a benzinaky budu mit na spotrebu nejezdim a hlavne bych rek ze mam proste rad tu zivost a hladovost po otackach a pro rejpali jezdil jsem s hodnema naftakama asi nejvykonejsi byl MB 320 cdi 197 kobylek jako hezky ale ten motor proste nebyl tak pruznej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:42 | Nahoru | #30
JUPP67> kámoš musel odložit 2,5 TDi R5, koupil O1 1,6 v LPG a zatím vrní blahem. Právě že taky hodně jezdí za prací.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist