globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Posunuté zadní kolo + chcípání + velká spotřeba
Zdravím, mám dotaz, je to normální mít na fazerovi posunuté zadní kolo vůči rámu celkově doprava (z pohledu zezadu)? Dělá to cca max 1.5cm.
Kolo je normálně vystředěné, zadní kyvka je nepoškozená. Při jízdě motorka nikam netahá.

Dále, motorka po zahřátí začne na volnoběh chcípat. TPS senzor by měl být vyměněný už dávno. Tak jen pro jistotu se ptám: když se motorka zahřeje, na volnoběh musím lehce držet plyn, aby mi nechcípla - otáčky volnoběhu v této situaci klesnou hodně dolů, někdě k 600ot. a pak to zdechne. Pokud ale jedu na 6 stupeň delší trasu a zastavím, je to ok, volnoběh je nějakých 1200. Tudíž myslím si, že to dělá v souvislosti s teplotou.

A poslední dotaz ke spotřebě: včera jsem natankoval plnou, vynuloval si počítadlo km. Najel jsem asi 57km a pak, na tom samém místě na benzínce (tudíž vylučuji jinačí sklon při tankování) jsem dotankoval 6l. Což mi příjde vcelku dost, nijak tu motorku nehoním. Jezdím na cca 3000-4000ot a byl to nájezd ve městě.

Dík

Naposledy editováno 23.09.2015 20:26:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunuté zadní kolo + chcípání + velká spotřeba

20.9.2015 v 15:29 | Nahoru | #1
Johnny1> Podepřel jsem motorku na centrálním stojánku tak, aby byl rám vodorovně (měřeno na trubkách pod sedlem vodováhou), sundal jsem kolo a rovněž jsem změřil, zda-žli jjsou nožky kyvky vodorovně. Výsledek: kyvka je vůči rámu pod sedlem vodorovně. Ten synek co jí měl chvíl předemnou si tam dal mírně zekřiva zadní kolo když šponoval řetěz, takže se mu to kolo sjelo nepravidelně.

(reakce na) Posunuté zadní kolo + chcípání + velká spotřeba

20.9.2015 v 18:56 | Nahoru | #2
Mufiozo>Vyloučíme z toho tedy to nerovnoměrné opotřebení, jehož příčinu již známe. Ano kyvka vůči rámu vodorovně být samozřejmě může, ale taky může být posunuta osově vpravo bez takového natočení, které by jsi zaznamenal vodováhou. Opravdu změř tu osu kol pomocí latě (pokud ji máš k dispozici a rovnou), nejlépe to jde ve dvou. Při tom měření je velmi důležité správné seřízení zadního kola (při seřizování dej pozor na tu chybějící destičku na levé straně), protože malá odchylka udělá ve výsledku tohoto měření hodně. Změř to alepsoň 3x a pokud se výsledky jednotlivých měření nebudou nějak výrazně lišit, tak budeš zase kousek dále v řešení tohoto problému. Pokud kola budou v ose, tak s největší pravděpodobnosti bude problém v ohnutém podsedlovém rámu.
Co se týká spotřeby, tak jeden z faktorů byl opravdu ten filtr. Bohužel, i takoví se mezi námi najdou, kterým údržba nic neříká.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Řídítka Yamaha FZ6 Fazer 2005 Yamaha FZ6 Fazer BohusStejskal 4 20.12.2023 v 17:47 nevo7
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N zero1724 2 23.10.2023 v 08:31 zero1724
Ukazatel Gipro FZ6 Yamaha FZ6 Fazer Dančák 16 22.9.2023 v 18:46 Radekkkkkkk
Fazer FZ6 Ukazatel Gipro Yamaha FZ6 Fazer S2, Yamaha FZ6 S2 jardarau 10 20.9.2023 v 10:55 Radekkkkkkk
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... matesh13 7 9.9.2023 v 21:06 _Michal


TOPlist