globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: LC4 640 , nebo 625 SMC ?
16.9.2015 v 20:53
Ahoj , mám možnost za celkem levné peníze od známého koupit KTM LC4 SM. Vim že je to "šrot" , ale stejně počítám , že do ní ještě tak 20 000kč dám. Jde o to , jestli tu někdo pozná co to je... jestli to neni nějakej paskvil . On říká , že je to jen pro jednoho člověka. Nádrž mi taky jako ze 640 nepříjde. Mám se na ní jít podívat... za cca 3 týdny. Ale ty plasty fakt nepoznám. Dík za rady.









Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek LC4 640 , nebo 625 SMC ?

16.9.2015 v 21:49 | Nahoru | #1
Je to LC4 tak z roku 2002? Nevím do kdy přesně měly černý motor. Plasty a nádrž jsou na tom nabastlený z EXC. Ohledně spolehlivosti přímo tohodle motoru je tu někde hodně info...

Nedovedu si představit žádný malý peníze, abych do toho šel. Ale je to jen můj názor, třeba mi to někdo vyvrátí....

Naposledy editováno 16.09.2015 21:50:16

(reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

16.9.2015 v 22:23 | Nahoru | #2

Cruzz píše: Je to LC4 tak z roku 2002? Nevím do kdy přesně měly černý motor. Plasty a nádrž jsou na tom nabastlený z EXC. Ohledně spolehlivosti přímo tohodle motoru je tu někde hodně info...

Nedovedu si představit žádný malý peníze, abych do toho šel. Ale je to jen můj názor, třeba mi to někdo vyvrátí....


vyvracuju, ja bych do toho totiz nesel za vubec zadny penize

LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 00:18 | Nahoru | #3
tak nejak jak to rika cruzz to bude ikdyz spis myslim ze cerna byla LC4 jeste o rok mene.
Ram podle me je SM. Vypada to hodne zbastlene, ale otazka je co jsou dobry penize. Jestli je to na papirech a ten motor slape , tak maximalni dobry penize podle me 20k.
JInak pocitej ze LC4 se hodne sere na hlave, ventily(rolny,vahadla) to je bratru za 6k bez prace. + obcas nejaka ta volnobezka atd.

1 reakcí na tento příspěvek LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 08:11 | Nahoru | #4
No chce za to 35 000, takže na to asi fakt kašlu. Papíry to má, jen propadlou STK. Ale jestli se ty LC4 fakt tak serou, tak nechápu, proč si tak drží cenu. Já koupil XTX za 65 000, teď už má najeto 53 000km a ten motor je jak novej

1 reakcí na tento příspěvek LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 10:15 | Nahoru | #5
KTM se neserou, jen je tam narocnejsi servis kterej ne kazdej dodrzuje a to je zaklad vetsiny problemu.

(reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 10:23 | Nahoru | #6

KubaLC8 píše: KTM se neserou, jen je tam narocnejsi servis kterej ne kazdej dodrzuje a to je zaklad vetsiny problemu.



Ale hovno serou se.
LC4 640 - jeste na zadnym motoru jsem nevidel tak vojebany veci okolo volnobezky pri najezdu 33 tkm. Jo je mozny ze to kolecko bylo blbe cementovany....jenom u me. Podcenenej vrsek rovodu...tragedie.

LC8 - ze se me povolila spojka -jo fakt netusim jestli do toho nekdo jebal potom co to slozili ve fabrice, ale ten motor ma najeto cca 25 tkm (obcas tomu i verim), ale ze me zacal chcat volej mezi blokem a valcem.. tomu bych fakt zanedbana udrzba nerekl.

Ze se natom serou magura hydraulicky spojky to vi kazdej.

Proste bud se to sere nebo je to narocny na servis ve vysledku je to stejny. PRovoz ty motorky je proste drahej, nadruhou stranu neznam lepsi svezeni na jakymkoliv povrchu nez s ADV950 a duke je lehka hrava motorka. Takze holt se tomu ty mouchy musej odpustit.

(reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 10:25 | Nahoru | #7
čeplin> Nojo jenomze xtx660 a lc4 640 byt s se to jevi srovnatelne je uplne jina pisnicka.

1 reakcí na tento příspěvek LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 10:34 | Nahoru | #8
Divny, ze ja na LC4 jsem resil problemy jen diky vlastni blbosti a LC8 jen tu spojku

(reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 10:37 | Nahoru | #9
KubaLC8> ty tekouci motory na zadnim valci uz jsem videl 2. (krom toho svyho)

1 reakcí na tento příspěvek LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 10:56 | Nahoru | #10
Tak to ja jeste ne.... kolik mas nalitano?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 10:59 | Nahoru | #11
KubaLC8> ten motor by mel mit 25 tkm

LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 11:01 | Nahoru | #12
Hele u LC4 mi ten vykon prisel dost podobnej jako u XT, jen ten podvozek je o necem jinym. Proto jsem ji chtel

LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 11:02 | Nahoru | #13
Vykon mozna ti prisel podobnej, ale zalezi na zprevodovani a tak,onjo je to cele o necem jimym, podovzek, naladeni, ovladani,...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 11:03 | Nahoru | #14

gugo píše: KubaLC8> ten motor by mel mit 25 tkm



By mel.....
to je docela malo na to aby z toho zacal chcat olej

(reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 11:08 | Nahoru | #15
KubaLC8> nojo to je. ale nevypada jako by byl pulenej nebo jinej vrsek jinej spodek. Stav opotrebeni dilu ke kterejm sem se dostal by tomu i odpovidal. Nevim,,, patecni kus, treba u spojky se povolila matka co se utahuje na 120 Nm a jeste lepi. Po lepidle tam nebylo ani pamatky, ale zaroven to nevypada ze by to viko od spojky mel nekdo predtim dole, pruzin, lamely atd podle meho odpovidaj najezdu 20tkm, takze kdyby byly meneny tak by ten motor musel mit nalitano min 60 tkm a to zas celkove nevypada. Nevim proste KTM

1 reakcí na tento příspěvek LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 11:23 | Nahoru | #16
gugo - to máš u všech motorek třeba i když pocitově bych řekl, že u evropských.motorek se to kometuje častěji ..máš doložené motory LC8 s nájedzem přes 150 000 km (u nás znám 2 motory s nájezdem přes 100 co stále jezdí) stejně jako "špatné" kusy s problémy na různých komponentech

já s LC8 neměl žádný větší problém a vždy jsem dojel - vše jsem řešil preventivně (čerpalo, spojka, svolávačky)
problém je v tom, že svolávačky jsem si musel expilcitně nechat sám vyměnit neb i po dvou kontrolcáh v autorzovaném servisu to nebylo vyměněno

je to jen stroj - chyba může být v konstrukci (hlava lc4), v monáží )chybějící lepidlo), v servisu (olej, poizdra, vůle, nastavení), v používání.(vytáčení za studena atd., zanedbané výměny kapalin, bez kontroly konektorů atd.)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 11:27 | Nahoru | #17
Honza-TA950> ja to tomu nejak moc nevycitam. Rikam svezeni je natom paradni. Treba lc8 je na to jakej to ma vykon hodne lehkej, takze se pocita stim ze neco je proste poddimenzovany. Ale proc zrovna tesneni pod valcem ? kurna takovy zbytecny prace, rozvody dolum hlava dolu, pist nahoru. a pak to zase slozit.

2 reakcí na tento příspěvek LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 11:30 | Nahoru | #18
A jak je na tom motor z SMC 690? A intervaly, nevite nekdo?

(reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 11:33 | Nahoru | #19
čeplin> alespon co jsem slysel tak se to moc nesere. Intervaly nevim, ale pocitam ze to bude stejne jako 640

LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 11:36 | Nahoru | #20
Intervaly tusim 7500km, ale mozna kecam a je to jen 5000km

co znam kluky co to jezdi tak se to fakt moc nesere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 12:46 | Nahoru | #21
gugo> nejlehčí 100k ůlitrové véčko má prostě papírové stěny a závodní rodokmen je znát na provedení a možném poškození, i když těsnění pdo válce je tedy fakt smůla - mě by taky vyhovoval klidnější a odolnější, ale celokvoě u LC8 je ta ízká váha na tak velkou motorku super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 13:35 | Nahoru | #22
čeplin> u prvních 690 byli intervali 5000. Potom je natáhli na 7500 a od r tušim 2012 sou 10000. Já to má u 13tky na 10000 nebo rok. Ale s tim jak mi enduro pojídá olej když se v lese pěkně ohřeje, tak tam za rok naleju 2l novýho oleje (náplň je na 1,4)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 14:07 | Nahoru | #23
martysid> pokud se nepletu tak otázka byla na starší lc4.i když jsme ot zaplevelili lc8 apod. ..ale u všech motorů platí to samé ....uvedneí intervalu v km je hlavně u menších olejových náplní třeba hodně upravit dle používání ....jestli kadla kadla po silnici nebo masakrální bahnění v terénu ebo broušení zatáček na hraně...tam všude bych interval zkracoval

(reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 14:11 | Nahoru | #24
Honza-TA950> Já sem reagoval na dotaz ohledně 690 (čeplin příspěvek 18). O starejch LC4 toho moc nevim.

LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 19:16 | Nahoru | #25
a jo...mea culpa....jak psal martysid
u endur 690 je to 7500 a od 2012 (objem skutečných 690 a čidlo tlaku oleje) pak 10 000, ale motory s emoc neliší tak mi to přijde spíš rozhodnutí výrobce než nějaká změna v konstrukci, pořád ale platí měnit spíš podle použití než jenkilometrů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

17.9.2015 v 20:03 | Nahoru | #26
Honza-TA950> cece ja to dneska tak nejak zacal vodstrojovat, predtim jsem to umyl radne a a pak projel a nejsem si jistej, jestli ten volej netece nahodou okolo starteru, ale von se tak blbe vyndava...grrrr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

18.9.2015 v 00:54 | Nahoru | #27
gugo> okolo startéru to pár lidem z lc8 teklo - oprava jednoduchá, jen pracná - holt to musíš celé odstrojit, aby ses mezi ty válce dostal

(reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

18.9.2015 v 09:58 | Nahoru | #28
Honza-TA950> to me povidej mam starter vytazenej ven, ale uplne ho vyndat bez odpojovani hadic nejde.

1 reakcí na tento příspěvek LC4 640 , nebo 625 SMC ?

18.9.2015 v 11:36 | Nahoru | #29
Ježek v kleci..chybí tomu jen návod: natočit startér nejdeším drátem do nejmenšího ovoru v rámu...

(reakce na) LC4 640 , nebo 625 SMC ?

18.9.2015 v 13:13 | Nahoru | #30

Honza-TA950 píše: martysid> pokud se nepletu tak otázka byla na starší lc4.i když jsme ot zaplevelili lc8 apod. ..ale u všech motorů platí to samé ....uvedneí intervalu v km je hlavně u menších olejových náplní třeba hodně upravit dle používání ....jestli kadla kadla po silnici nebo masakrální bahnění v terénu ebo broušení zatáček na hraně...tam všude bych interval zkracoval



Taky radsi menim olej u XT po 7000km, i kdyz manual pise 10 000km
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Mazanie KTM LC4 640 KTM LC4 640 dere 2 6.1.2024 v 17:26 _SHIFT_
Černá svíčka KTM LC4 640 petrktm3 7 12.8.2023 v 15:20 gugo
KTM LC4 KTM LC4 640 petrktm3 15 1.7.2023 v 20:19 petrktm3
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto pavouk25 6 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf


TOPlist