Nic víc neočekávám. Žádné pískování a podobné vymoženosti. Na pumpách s tím mám docela problém, blbě se dostávám k ventilku u zadního kola. A taky je skoro neřešitelné, sehnat v dosahu nějakou pumpu se slušným kompresorem s manometrem, abych dojela se studenýma gumama.
1 reakcí na tento příspěvek Jaký kopresor, aby to nebyl shit, ale nestálo to hromadu pen...
Většina má max. tlak 8bar, tenhle první co tam dáváš jen 3. Fakt netuším, jaké paraetry jsou důležité. paintbrush dělat neplánuji.
Ten druhý je trochu dražší. Koukla jsem na recenze a nikdo nenadává. Ale nevidím u nej manometr. Takže to asi musím vždy sundat, změřit a znovu? Trochu nepraktické. Nebo to na to jde nějak přidělat???
Zeptám se otevřeně, takové ty záležitosti do 1000 jsou úplně k ničemu? Nebo někdo má doma něco, co funguje?
Může mi někdo zhodnotit tenhle kompresorek , jestli je nějaký důvod proč ne?
Předem díky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký kopresor, aby to nebyl shit, ale nestálo to hromadu pen...
Jako umel bych ti poradit malinkatej kompresor, kterej funguje hafo let, najdes ho pomalu v kazdy lednicce, ale je potreba trochu kutit.