globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krouťák v male...
14.9.2015 v 08:45
Vzhledem k tomu, že mám zkušenosti jen se suzuki c50( vl 800) a dvakrát jsem jel na hd (109?asi 1700 a 1200ccm)na akci hd a ani jedné se nelíbilo jet v nízkejch otáčkách na vyšší rychl. a musel jsem řadit častěji než s mojí voluskou a včera jsem četl , že suzuki c1800 se to taky moc nelíbí. Tak když pominu možné zrychleni, tak kde jsou výhody velkého objemu? Maximálka mě nezajímá jezdím do 130km/h. Je nějaká motka, která využíva krouťák, tahá od spoda a nemusí se vytáčet, a je to cruiser???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...

21.9.2015 v 16:01 | Nahoru | #1
charlie.vtx1800> Ale ty máš extrém ...Obecně máš pravdu,ale je dost důležité,jak je naladěný motor a jak poskládaná převodovka/primár/sekundár.Proto je potřeba hledat velkoobjemový stroj který není primárně stavěný na větší rychlosti.Takže ideálně segment "čoprů" a čím starší tím lépe.Menší objemy mají sice kratší kvalty,ale ten spodek je méně výrazný až žádný.
Ale jinak souhlas.Po několikaletém soužití s eLkovým dvouválcem jsem se vrátil k jednoválci.Ten dvouvál měl dole možná stejný nebo větší krouťák,ale motor původně se Supersportu,byť upravovaný měl převodovku i naladění příliš "na dlouho" a nízké otáčky se mu nelíbily.Jednoválec je na to sám,takže zpřevodování je více do síly¨a díky tomu se dá používat opravdu nízko.
Ideální volbou by asi byl nějaký starý Norton nebo Einfeild,případně podobný jednoválec staré konstrukce.Taktéž dvouvál z té doby by odvedl podobnou práci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...

22.9.2015 v 18:08 | Nahoru | #2
Anti> a co takhle royal enfield 500 efi jednovál staré konstrukce ,ale nové výroby
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist