Téma: Kam dál z Horneta - klasika :o)
14.9.2015 v 08:24
Čau všem,
Takových téma tu je asi milion, ale snad budu schopnej to popsat trošku líp. Tohle byla moje první sezona, nikdy jsem na ničem neseděl a jezdím prakticky furt sám (nemyslím bez batohu, ale prostě sám). Zvolil jsem pro začátek Horneta šestku a byla to myslím dobrá volba. Najel jsem letos zatím 12000km a to většinou stylem 100-150km/den zatáček po vesničkách a horách, co tu máme v okolí a jezdim co nejčastěji – jezdím obden max, spíš častěji. Sám jsem si přišel na spoustu věcí a před pár týdny jsem si dal motoškolu u Sršně, abych si pár dalších věcí ujasnil (byl jsem ve 2.nejrychlejší skupině ze 4. V první vedl Sršeň dva SS a dojeli jsme je ).
Proč chci něco silnějšího?
- Zrychlení v příčném směru bývalo teleport, pak katapult a dnes se rozhlížím, jaká je pěkná krajinka
- Vracáky tady u nás v Krušných horách jezdím za dva a na výjezdu to nemá sílu (otáčky) pro zábavný výjezd i když přidávám pořádně už od 2/3 zatáčky. Za jedna mě to na vjezdu moc zbrzdí (uznávám, tohle určitě jde, ale neumím to správně)
- Včera výjezd se dvěma litrovými SS (konečně jsem nebyl sám, ale zas mě to mátlo, moc jsem sledoval toho před sebou a měl jsem špatný voči v zatáčkách) a v klikatých silničkách jim v pohodě stačím, pak delší přesun rovně, oni za 5, já za tři a musel jsem to držet u huby, abych mohl pružně zrychlovat jako oni, když je potřeba
- Začínám rozumět, co je na japonském čtyřválci nudného, na druhou stranu nezáludného
- Už vím, že mě motorky fakt baví. Motorce věnuju poctivou péči (kdo z vás kontroluje tlak v penu MAX po týdnu, většinou ob vyjížďku? atd). Na motoškole u Sršně jsem byl snad jedinej, kdo měl ty základní věci ok (tlak pneu, průvěs řetězu, množství brzdovky, atd.)
- Množství úseků, kde je za dva sice dobrý zrychlení, ale potřebuju tam ještě kopnout trojku a pak rychle zase 2 a zatáčka. Předpokládám, že s lepším krouťákem nebo/a vyšším výkonem bych to šlo líp a bylo to zábavnější
- Jezdím sám a mám věk – nepotřebuju na nikoho machrovat a ani nemám před kým, kdyby jo, koupil bych erjednapyčovoe
Pár dalších informací
- Chci zůstat u naháče (i když mě párkrát napadlo, že ty nanuky jsou pěkný :D)
- Libí se mi relativní lehkost a ovladatelnost Horneta
- Přemýšlím, jestli ještě zvolit silnější 4válec a nebo kvůli níže položenýmu krouťáku 3 nebo 2 hrnek
- Jsem soudnej a nechci zatím nic jako MV Agusta Brutale, Ducati Streetfighter, apod.
- Chci postoupit o stupínek, ne hned mít to nejsilnější a nejnekompromisnější v segmentu. Ale zas rozumně, Horneta 9 ne )
- Rozpočet tak cca 120tis CZK (ale mám rezervu). Přemýšlel jsem i koupit novýho Tripla, ale u mě pořád ještě hrozí, že mi to upadne, tak tohle bych si schoval jako další krok
Líbí se mi (samozřejmě) Speed Kriple 1050, ale je jich málo na výběr a jsou v inzerci dlouho (tzn. asi ludry???). FZ1N (velký výkon, ale lineární průběh, takže myslím ok - člověk si přídává kW s otáčkama a ta motorka má tak dlouho potenciál). Tuono, kdyby nebylo tak HNUSNÝBOŽE. Chápu, že mi může někdo napsat, abych si koupil, co chci. Jo, to můžu. Ale tak už nám začínají dlouhý večery a chcem si trošku pokecat, ne?
Dík.
Takových téma tu je asi milion, ale snad budu schopnej to popsat trošku líp. Tohle byla moje první sezona, nikdy jsem na ničem neseděl a jezdím prakticky furt sám (nemyslím bez batohu, ale prostě sám). Zvolil jsem pro začátek Horneta šestku a byla to myslím dobrá volba. Najel jsem letos zatím 12000km a to většinou stylem 100-150km/den zatáček po vesničkách a horách, co tu máme v okolí a jezdim co nejčastěji – jezdím obden max, spíš častěji. Sám jsem si přišel na spoustu věcí a před pár týdny jsem si dal motoškolu u Sršně, abych si pár dalších věcí ujasnil (byl jsem ve 2.nejrychlejší skupině ze 4. V první vedl Sršeň dva SS a dojeli jsme je ).
Proč chci něco silnějšího?
- Zrychlení v příčném směru bývalo teleport, pak katapult a dnes se rozhlížím, jaká je pěkná krajinka
- Vracáky tady u nás v Krušných horách jezdím za dva a na výjezdu to nemá sílu (otáčky) pro zábavný výjezd i když přidávám pořádně už od 2/3 zatáčky. Za jedna mě to na vjezdu moc zbrzdí (uznávám, tohle určitě jde, ale neumím to správně)
- Včera výjezd se dvěma litrovými SS (konečně jsem nebyl sám, ale zas mě to mátlo, moc jsem sledoval toho před sebou a měl jsem špatný voči v zatáčkách) a v klikatých silničkách jim v pohodě stačím, pak delší přesun rovně, oni za 5, já za tři a musel jsem to držet u huby, abych mohl pružně zrychlovat jako oni, když je potřeba
- Začínám rozumět, co je na japonském čtyřválci nudného, na druhou stranu nezáludného
- Už vím, že mě motorky fakt baví. Motorce věnuju poctivou péči (kdo z vás kontroluje tlak v penu MAX po týdnu, většinou ob vyjížďku? atd). Na motoškole u Sršně jsem byl snad jedinej, kdo měl ty základní věci ok (tlak pneu, průvěs řetězu, množství brzdovky, atd.)
- Množství úseků, kde je za dva sice dobrý zrychlení, ale potřebuju tam ještě kopnout trojku a pak rychle zase 2 a zatáčka. Předpokládám, že s lepším krouťákem nebo/a vyšším výkonem bych to šlo líp a bylo to zábavnější
- Jezdím sám a mám věk – nepotřebuju na nikoho machrovat a ani nemám před kým, kdyby jo, koupil bych erjednapyčovoe
Pár dalších informací
- Chci zůstat u naháče (i když mě párkrát napadlo, že ty nanuky jsou pěkný :D)
- Libí se mi relativní lehkost a ovladatelnost Horneta
- Přemýšlím, jestli ještě zvolit silnější 4válec a nebo kvůli níže položenýmu krouťáku 3 nebo 2 hrnek
- Jsem soudnej a nechci zatím nic jako MV Agusta Brutale, Ducati Streetfighter, apod.
- Chci postoupit o stupínek, ne hned mít to nejsilnější a nejnekompromisnější v segmentu. Ale zas rozumně, Horneta 9 ne )
- Rozpočet tak cca 120tis CZK (ale mám rezervu). Přemýšlel jsem i koupit novýho Tripla, ale u mě pořád ještě hrozí, že mi to upadne, tak tohle bych si schoval jako další krok
Líbí se mi (samozřejmě) Speed Kriple 1050, ale je jich málo na výběr a jsou v inzerci dlouho (tzn. asi ludry???). FZ1N (velký výkon, ale lineární průběh, takže myslím ok - člověk si přídává kW s otáčkama a ta motorka má tak dlouho potenciál). Tuono, kdyby nebylo tak HNUSNÝBOŽE. Chápu, že mi může někdo napsat, abych si koupil, co chci. Jo, to můžu. Ale tak už nám začínají dlouhý večery a chcem si trošku pokecat, ne?
Dík.
1 reakcí na tento příspěvek Kam dál z Horneta - klasika :o)
za mě ten speed:) pravda nikde žádný kopanec, někomu to může přijít až nudné. Ale ten motor je prostě droga...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet | ShihTzu | 5 | Včera v 12:44 FILODENDRON |
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet | pidivr20 | 6 | 20.10.2024 v 15:15 amirinda |
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 5 | 17.10.2024 v 16:17 granylator |
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |