Téma: Mašiny
6.9.2015 v 11:56

Čus SVčkaři... Co říkáte na mojí kočičku ? Ještě nemá na sobě všechny doplňky, které bych tam rád chtěl mít. A v zimě jde na celokontrolu A jak vypadá ta Vaše ? :)










Předchozí
1 2
Následující

Mašiny

6.9.2015 v 13:24 | Nahoru | #1
chlape....vypada vazne dobre davam

Mašiny

6.9.2015 v 13:41 | Nahoru | #2




Mašiny

6.9.2015 v 13:42 | Nahoru | #3
take pekny kousek :)

Mašiny

6.9.2015 v 15:02 | Nahoru | #4
Tak já se taky pochlubím



Mašiny

6.9.2015 v 16:25 | Nahoru | #5
hm pekne se na ni kouka

Mašiny

6.9.2015 v 20:07 | Nahoru | #6
Vacoš> Ono se na ní i dobře jezdí

Mašiny

6.9.2015 v 21:44 | Nahoru | #7
Fantik23> Riadne dobre vyzerá. Tá kombinácia bielej a čiernej jej pristane!

Mašiny

6.9.2015 v 22:05 | Nahoru | #8





ta bílá je luxusní zajímalo by mě co stál ten rám

Mašiny

6.9.2015 v 22:28 | Nahoru | #9
Moje je taková. Seznam doplňků překopírovávám z profilu, nechce se mi to vypisovat.
Držák r.z.,směrovky Barracuda, koncovka výfuku Yoshimura na zvýšeném svodu, zadní led kouřové světlo,rolny pro servisní stojan, pancéřové brzdové hadice Alegri, upravený podsedák, led osvětlení r.z., zadní blatník, padáky Rutan performance, Dynojet kit stage1/3, K&N vzduchový filtr, širší řidítka (74 cm) Barracuda 28 mm+ frézované klemy, reverzní zrcátka, ukazatel zařazené rychlosti Gipro X-type, tankpad Keiti, cnc páčky, klín pod motor, teploměr oleje, sklopná řadící páka a zadní brzda, hodinky na brejle, airbrusch, gripy Barracuda, kryty chaldiče, přečalouněné sedla od firmy Extrem, kratší kosti, rychloplyn, krovka místo zadního sedla, progresívní pružiny Wilbers, leštěné límce kol, Scottoiler, brzdové destičky Brembo sinter, závaží do řidítek Probikes, frézované stupačky, tlumič řízení.







Naposledy editováno 06.09.2015 22:29:46

Mašiny

7.9.2015 v 07:33 | Nahoru | #10
take pekna

Mašiny

7.9.2015 v 07:50 | Nahoru | #11






tady moje bejvalka

Mašiny

7.9.2015 v 07:58 | Nahoru | #12
a co mas ted

Mašiny

7.9.2015 v 08:03 | Nahoru | #13

Vacoš píše: a co mas ted









teď mám tuhle fešandu

Mašiny

7.9.2015 v 08:04 | Nahoru | #14
hmmmmmmmmmmmmm

Mašiny

7.9.2015 v 08:14 | Nahoru | #15






... resp. tady už i s pověšenými doplňky. Omlouvám se, nechci zasírat vlákno, ale musel jsem se pochlubit. Je to sen za kterým jsem šel 25let, ale na SV budu vždy jen v dobrém vzpomínat. Brácha má ještě doteď litra s Ixily, to je extra hukot

Mašiny

7.9.2015 v 11:04 | Nahoru | #16
SV





Naposledy editováno 07.09.2015 11:06:10

Mašiny

7.9.2015 v 11:41 | Nahoru | #17
Europen Mototour




Mašiny

7.9.2015 v 12:01 | Nahoru | #18
pekne a chvalim prispevky

Mašiny

7.9.2015 v 13:08 | Nahoru | #19
Mám v galerii hafo fotek...i s postupnym pribyvanim doplňků

Mašiny

7.9.2015 v 13:10 | Nahoru | #20
urcite se podivam

Mašiny

8.9.2015 v 21:24 | Nahoru | #21
Tak já se taky přidám k přehlídce
Koupena letos v červenci, v naprosto originálním stavu (dokonce na sobě měla ještě originální pneu z výroby). Zatím prošla výměnou oleje, filtru, vzduchového filtru, chladící kapaliny, vše kompletně seřízeno, celou jsem jí vyčistil a rozleštil. Přes zimu plánuju namontovat padací protektory, vyměnit brzdové hadice za pancéřky a vyměnit desky za Bremba.

Mašiny

9.9.2015 v 03:24 | Nahoru | #22





Tady je ta moja hujda, momentálně nemám po ruce nic lepšiho. Vcelku originál, akorát soustružený padací špunty ala Rutan na "centrální šroub", ale kreslil jsem si je sám ( i se závažíčkama, původní majitel jedno ztratil). Pokud by byl zájem, plácnu někam výkresy.
Nebyl někdo z vás letos na SV srazu ve Varvažově?

Naposledy editováno 09.09.2015 03:26:00

Mašiny

9.9.2015 v 07:52 | Nahoru | #23
ahoj ja urcite nebyl a mozna bych nejaky nakres nasel mrknu se ale pisni mi do zpravy zkusim to nekde vylovit :)

Mašiny

9.9.2015 v 20:25 | Nahoru | #24
Já psal, že sem si to kreslil, takže výkresy mám. Nabízel jsem to, že to sem kdyžtak dám, kdyby někdo potřeboval
V Řempu koupiš kus silonové tyče, metr závitovky, a soustružník ti to za flašku rumu vytočí

Mašiny

9.9.2015 v 21:31 | Nahoru | #25
crowack> Ahoj, chci se zeptat, jaké šrouby jsi tam dával s těma protektorama (délka, závit, pevnost)? Mám doma vysoustružené padáky (dostal jsem je k moto od původního majitele), ale už k nim nemám šrouby a původní budou moc krátké... Díky.

Mašiny

9.9.2015 v 22:25 | Nahoru | #26
Hele, záleží, kam je chceš dát. První možnost je ke šroubům trochu víc vepředu, co drží přední válec, ale to se moc nedoporučuje, když to jede po zemi a chytne to nějakou díru, hrozí vytržení toho oka z rámu.
Já to dával na tzv. "centrální šroub". Tak tomu říkám, protože jde o jeden dlouhej šroub (vlastně je to svorník M12), kterej jde skrz rám a skrz kártry a celý to stahuje dohromady. Je to trochu víc vzadu, ale i Rutan doporučuje toto umístění (http://www.rutan.cz/suzuki/sv-650/p:18027-protektory-na-r%C3%A1m ). Díky pevnosti tohoto bodu jsem si taky troufnul si ty špunty nechat vytočit z duralu a ne ze silonu (mám ten druhý tvar z leva). V podstatě k tomu potřebuješ ten špunt, který má uvnitř (v ose) průchozí závit M12, pak dva krátké imbusové šrouby M12 - ty se zašroubují do špuntu z venku a za ně pak imbusklíčem se špuntem otáčíš. Uprostřed mezi špuntama je závitová tyč M12 v pevnostní třídě 8.8, které potřebuješ necelých 40cm, ale stejně ti v železářství prodají celý metr, takže ti prostě kus zbyde. Takže když vyndáš původní svorník (na rámu ho poznáš tak, že na jedné straně má hlavičku, na druhé matici, pod tím je sestava korunkových matek na které se nešahá!), dáš místo něj odměřenou závitovou tyč, a z obou stran na to našroubuješ ty špunty, a utahuješ je za ty imbusový šrouby, který jsou v nich zašroubovaný zvenku.
Ono to takhle slovně popsané možná působí trochu složitě a zamotaně, ale ve skutečnosti je to opravdu jednoduché a geniální

Naposledy editováno 09.09.2015 23:02:34

Mašiny

9.9.2015 v 22:35 | Nahoru | #27
Tady je to trochu vidět.











Naposledy editováno 09.09.2015 22:54:04

Mašiny

9.9.2015 v 22:46 | Nahoru | #28
Jde o pozici č.13 na schématu motoru vlevo. Nahrazují se pouze součásti č. 12 a 13 (matice a svorník). Dotáhnout by se to mělo na 93Nm. Délka šroubu je v manuálu psaná 310mm - já už si přesně nepamatuju o kolik jsem to zkracoval, každopádně doporučuju spíš si to na místě oměřit a tuto délku brát jen jako orientační/kontrolní, aby nebyla ta závitová tyč moc krátká.






Kdybys to přece jen chtěl dávat na ty přední M10, tak tam je psaná délka 80mm a moment 55Nm. Z každé strany jeden šroub do závitu ve válci. Podle náčrtku v manuálu to ale vypadá na speciální šroub se silnějším dříkem, takže zde možná bude třeba nechat vytočit speciální prodloužený šrouby pro padáky.






Naposledy editováno 09.09.2015 23:04:24

Mašiny

9.9.2015 v 23:20 | Nahoru | #29
Tak tady je moje :)
















Naposledy editováno 09.09.2015 23:22:08

Mašiny

9.9.2015 v 23:32 | Nahoru | #30
moc pekna
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist