Držák r.z.,směrovky Barracuda, koncovka výfuku Yoshimura na zvýšeném svodu, zadní led kouřové světlo,rolny pro servisní stojan, pancéřové brzdové hadice Alegri, upravený podsedák, led osvětlení r.z., zadní blatník, padáky Rutan performance, Dynojet kit stage1/3, K&N vzduchový filtr, širší řidítka (74 cm) Barracuda 28 mm+ frézované klemy, reverzní zrcátka, ukazatel zařazené rychlosti Gipro X-type, tankpad Keiti, cnc páčky, klín pod motor, teploměr oleje, sklopná řadící páka a zadní brzda, hodinky na brejle, airbrusch, gripy Barracuda, kryty chaldiče, přečalouněné sedla od firmy Extrem, kratší kosti, rychloplyn, krovka místo zadního sedla, progresívní pružiny Wilbers, leštěné límce kol, Scottoiler, brzdové destičky Brembo sinter, závaží do řidítek Probikes, frézované stupačky, tlumič řízení.
Naposledy editováno 06.09.2015 22:29:46
Koupena letos v červenci, v naprosto originálním stavu (dokonce na sobě měla ještě originální pneu z výroby). Zatím prošla výměnou oleje, filtru, vzduchového filtru, chladící kapaliny, vše kompletně seřízeno, celou jsem jí vyčistil a rozleštil. Přes zimu plánuju namontovat padací protektory, vyměnit brzdové hadice za pancéřky a vyměnit desky za Bremba.
Tady je ta moja hujda, momentálně nemám po ruce nic lepšiho. Vcelku originál, akorát soustružený padací špunty ala Rutan na "centrální šroub", ale kreslil jsem si je sám ( i se závažíčkama, původní majitel jedno ztratil). Pokud by byl zájem, plácnu někam výkresy.
Nebyl někdo z vás letos na SV srazu ve Varvažově?
Naposledy editováno 09.09.2015 03:26:00
Já to dával na tzv. "centrální šroub". Tak tomu říkám, protože jde o jeden dlouhej šroub (vlastně je to svorník M12), kterej jde skrz rám a skrz kártry a celý to stahuje dohromady. Je to trochu víc vzadu, ale i Rutan doporučuje toto umístění (http://www.rutan.cz/suzuki/sv-650/p:18027-protektory-na-r%C3%A1m ). Díky pevnosti tohoto bodu jsem si taky troufnul si ty špunty nechat vytočit z duralu a ne ze silonu (mám ten druhý tvar z leva). V podstatě k tomu potřebuješ ten špunt, který má uvnitř (v ose) průchozí závit M12, pak dva krátké imbusové šrouby M12 - ty se zašroubují do špuntu z venku a za ně pak imbusklíčem se špuntem otáčíš. Uprostřed mezi špuntama je závitová tyč M12 v pevnostní třídě 8.8, které potřebuješ necelých 40cm, ale stejně ti v železářství prodají celý metr, takže ti prostě kus zbyde. Takže když vyndáš původní svorník (na rámu ho poznáš tak, že na jedné straně má hlavičku, na druhé matici, pod tím je sestava korunkových matek na které se nešahá!), dáš místo něj odměřenou závitovou tyč, a z obou stran na to našroubuješ ty špunty, a utahuješ je za ty imbusový šrouby, který jsou v nich zašroubovaný zvenku.
Ono to takhle slovně popsané možná působí trochu složitě a zamotaně, ale ve skutečnosti je to opravdu jednoduché a geniální
Naposledy editováno 09.09.2015 23:02:34
Kdybys to přece jen chtěl dávat na ty přední M10, tak tam je psaná délka 80mm a moment 55Nm. Z každé strany jeden šroub do závitu ve válci. Podle náčrtku v manuálu to ale vypadá na speciální šroub se silnějším dříkem, takže zde možná bude třeba nechat vytočit speciální prodloužený šrouby pro padáky.
Naposledy editováno 09.09.2015 23:04:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |