Teď jezdím na hondě cb500x kterou sem si koupil na cestování ale netušil sem ze mě začne bavit motoslalom a tak ted přemýšlím nad koupi nějakého naháče (popřípadě jiné obratné motorky) okolo 50 000 přímo na tento učel.
Všem dekuji za přispěvky a rady jakou motorku a jak ji popřípadě upravit.
Ad 1) je to správně Moto Gymkhana
K tématu) Ono obecně jsou dva přístupy -
Malou lehkou motorku, nebo neco silného. Na závodech je k vidění skoro všechno. Soudě podle toho co jezdí špička, tak to není až takový rozdíl, na čem to jedeš.
Pokud tedy naháče, tak se nabízí : CB 500, ER-5, Hornet, Fazer, nebo nějaká lehce potlučená ER-6. Záleží jestli tě víc osloví 4v, nebo 2v.
Osobně toto dilema řeším taky a nejspíš budu hledat dvě vaianty - buď CB 500, nebo ER-5 s tím, že se do ní osadí vačky z GPZ (motor je skoro stejný, ale GPZ je silnější).
Jinak nejsou špatný motardy (třeba DRZ), nebo třeba 390 Duke by mohl být zajímavý, ale v těhle penězích nejšpíše nebudou. Dlouho jsem uvažoval i o CBF250 co jezdí Evča Homolková, na gymkhanu to je podle mne pohodový stroj, ale kolidovalo to s případným plánem, občas na tom vyrazit ve dvou. Krásná motorka na toto je VTR250, ale ty jsou stále ještě za celkem velké peníze. Jinak lehká anketka je na začátku letošního vlákna Moto Gymkhany.
Edit: hlavně nekupuj něco, na čem se zvedá volnoběh jen přes diagnostiku
Naposledy editováno 31.08.2015 21:48:55
1 reakcí na tento příspěvek motorka na slalom
1 reakcí na tento příspěvek motorka na slalom
Jinak ještě premyslim na začátek o vzduchaci Suzuki GS 500 kterému bych dodelal malý vetracek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka na slalom
Ti co mají vodníky, tak jim skoro furt jede větrák, někdy i tak jim jde teplota na doraz. GS zvažoval a asi i zvažuje Jarda Bozděch, tak můžeš na finále hodit řeč..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka na slalom
mariano píše: obecně - lehká motorka s nízkým těžištěm na úzkých gumách...
obecně to zrovna neplatí - Japonský mistr jezdil CBR 600RR, Nejlepší od nás jezdí ER-6, v polsku jezdí špička GSX-R či CBR 600, Mistr evropy jezdí CBR1000RR.
Ono to o té motorce až tolik není. Lehká motorka na úzkých gumách je obratnější, ale ztrácí jinde. Spíš bych řekl, že větší roli hraje rozvor než hmotnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka na slalom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka na slalom
verbes96 >a malym dukem nevim, jezdim to na 640, pocitj stim ze to budes muset zprevodovat hodne do pomala, ja mam vpredu +2 vzadu +1. Jinak se to v pomalejch posazich kouse a ten jednovalec jak se kousne tak letis...o tom i neco vim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka na slalom
gugo píše: maspe> na er5 jsem to zkousel jezdit a nic moc. ma to malej rejd a kdyz jsi nadorazu tak se ti nevejdou ruce mezi riditko a nadrz.
verbes96 >a malym dukem nevim, jezdim to na 640, pocitj stim ze to budes muset zprevodovat hodne do pomala, ja mam vpredu +2 vzadu +1. Jinak se to v pomalejch posazich kouse a ten jednovalec jak se kousne tak letis...o tom i neco vim
ale vpředu +2 a vzadu +1 je převod do rychla. Být to -2/+1 tak je to do pomala Obecně se sekundár s řídítka často upravovat musí, zrovna na těch sportech to jinak nejde, nebo jde, ale je to dost nepohodlné. Na závodech je vidět 690 SM a s originálním převodem to je očividné utrpení.
1 reakcí na tento příspěvek motorka na slalom
1 reakcí na tento příspěvek motorka na slalom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka na slalom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka na slalom
tedˇ trochu mimo, je lepší čekat na nějakého v českým bazaru nebo ho dotáhnout z německa??