globalmoto_kveten





Téma: Suzuki RGV500
 
24.8.2015 v 21:40
protože nejsem po pádu na MX stále OK udělal jsem si na italském webu radost a snad i někomu dalšímu...































































































































Suzuki RGV500

24.8.2015 v 22:06 | Nahoru | #1
Pecka To musí být nářez,jednou bych se na tom chtěl svézt

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki RGV500

24.8.2015 v 22:47 | Nahoru | #2
Co to má být? RG (V) 500 měl 2 kliky a sání do kliky z boku - 2 karby s každé strany motoru...nebo že by nějaký model, co neznám...
TZR 500 a 750 byly řadové 4V - všechny 4 karby s klapkami vzadu, výfuky dopředu....

Joo, tááák, oni jsou to dva motory z RG 250 smontované dohromady....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki RGV500

24.8.2015 v 23:15 | Nahoru | #3
2stroke> vše co sem dávám nejsou série, ale stavby. Osobně bych rád viděl tu motorku jet. Podle zkušenstí, které mám, bude konstruktér mít problém s tuhostí karterů. Pokud není tuhý karter, praská kliková hřídel. Mám osobní zkušenosti............

Suzuki RGV500

26.8.2015 v 20:03 | Nahoru | #4







































Suzuki RGV500

26.8.2015 v 21:13 | Nahoru | #5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki RGV500

27.8.2015 v 16:16 | Nahoru | #6
IvoTregr> jo to je dost reálná varianta, že se střihne klika...leda snížit výkon, ale to asi nechce, jinak by to nestavěl...

(reakce na) Suzuki RGV500

27.8.2015 v 19:35 | Nahoru | #7
2stroke> těch úskalí je více, ale na druhou stranu to staví vždy zkušení lidé, kteří mají za sebou již nějakou stavbu a jsou majitelé firem- motoservisů, či strojaří s vybavením.

Suzuki RGV500

7.12.2015 v 21:23 | Nahoru | #8
Taky borec vintage RR
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist