globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kontrolka FI pořád dokola
18.8.2015 v 08:51
Ahoj všichni.
V sobotu v noci mi po chcípnutí a opětovném nastartování zůstala svítit červená kontrolka a na displeji FI. Vzhledem k tomu že motorka při konstatních cca 5-6.000 ot. škube, tak bych to šacoval na přívěru. Jenže včera už to nesvítilo. jaqk vyblikat chybu jsem si přečetl ale dotaz zní kde je ten diagnostickej konektor, jako má barvu nebo tak abych tam nezkratoval náhodou něco co nemám a když se teď chyba neobjevuje zůstane uložená v paměti podobně jako u auta??
Díkes za poradu.

Kontrolka FI pořád dokola

18.8.2015 v 14:24 | Nahoru | #1
Jestli se nepletu je to 8pin konektor, ktery se volne povaluje nekde u baterky

Kontrolka FI pořád dokola

18.8.2015 v 15:04 | Nahoru | #2
No ve starších diskuzích se psalo dvoupin?? Jestli je to 8pin jaký propojit ??

Kontrolka FI pořád dokola

18.8.2015 v 16:32 | Nahoru | #3
Je to dvoupinový nezapojený konektor u baterky. Indikace pomocí kontrolky FI Např. 3x dlouze 2x krátce je chyba 32 kterou najdeš v manuálu.

Kontrolka FI pořád dokola

18.8.2015 v 17:58 | Nahoru | #4
jo cisla chyb si najdu, jenom mi slo o to jaky konektor to je. Ta chyba tam zustane ulozena i kdyz ji to ted ukazuje??

Kontrolka FI pořád dokola

20.8.2015 v 12:09 | Nahoru | #5
Nechce se mi zakládat nové téma tak se zeptám zde. Jak nastavím hodiny na 929? Hledal jsem to v manuálu a nic nenašel.

Kontrolka FI pořád dokola

22.8.2015 v 10:10 | Nahoru | #6
Hele to uz ti presne nereknu ale nejdriv musis podrzet ty dva cudliky spolu aby se rozblikaly hodiny a pak uz nejak tema cudlikama. Na to prijdes

Kontrolka FI pořád dokola

23.8.2015 v 00:13 | Nahoru | #7
Při dnešní údržbě jsem tomu věnoval více času a nakonec jsem na to přišel. Nejdřív zmáčknout pravý a pak hned levý čudlík

Na jakou teplotu ti vyleze kapalina při motání se po městě když je počasí jako dnes? cca. 22-25stupňů. Mě to vyleze na 95stupňů a to se mi zdá dost, při těch vedrech jsem měl ve městě i 104

Kontrolka FI pořád dokola

7.10.2015 v 15:16 | Nahoru | #8
Je to velkej motor a jeste pod kapotou. mam tam 100st cobydup ale zkousel jsem to nechat na miste a sahara to v poho uchladi. jak sepne teplota spadne tak na 95

Kontrolka FI pořád dokola

27.12.2015 v 10:03 | Nahoru | #9
Pro tu diag. je to černej 2pin konektor ,vedle baterky vpravo po směru jízdy. Přes tenhle konektor se nastavuje i přívěra.

Kontrolka FI pořád dokola

3.2.2016 v 20:12 | Nahoru | #10
Vypni klicek,propoj ty dva piny /1a3/ zapni klicek a pak cerpadlo,nestartuj,pockej az se seridi privera,nic nevypinej,vytahni propojku pinu,pak vypni klic a znovu zapni. HOTOVO
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade Kanister111 10 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 2 10.1.2023 v 13:58 Bogami
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 0 21.11.2022 v 21:01 Bogami
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade Houmr1 0 31.8.2022 v 14:56 Houmr1


TOPlist