2 reakcí na tento příspěvek elektroinstalace-vyhořelá zásuvka pod sedlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektroinstalace-vyhořelá zásuvka pod sedlem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektroinstalace-vyhořelá zásuvka pod sedlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektroinstalace-vyhořelá zásuvka pod sedlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektroinstalace-vyhořelá zásuvka pod sedlem
Snad se to nahralo. Nemám i sebe comp a jedu přes mobil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektroinstalace-vyhořelá zásuvka pod sedlem
Blbost je cínovat lanko, které pak bude pod šroubem - má to pak stejné nectnosti, jako hliníkový drát.
banditos.666> Tady se jedná o jasně vyhřátý jeden ze tří spojů. Je to vidět i na ztmavlé izolaci drátu (přesněji lanka) napravo od konektoru. Natavené místo opatrně odloupat šraubcíglem, nebo silnou jehlou, když se pak povede konektor rozpojit, tak z něj vycvaknout opálené fastony, očistit je, samici kleštěmi trochu (zmáčknout), aby samce silněji sevřela (a nehrozil tak opět vznik přechodového odporu), cáknout kontaktol, několikrát spojit-rozpojit (kvůli očištění), nějak narychtovat do konektoru - možná i pak půjde ještě normálně spojit. Pozor ale na to, aby v něm nebyly takové vůle a chybějící místa, že by se spoje jednotlivých fází mohly dotknout.
Jistější je oba protikusy ohořelého fastonu uštípnout, drát odizolovat, pořádně oškrábat (aby na něm nebyly oxidy) a nakrimpovat nové fastony. Průser může být v tom, že lanka mohou být vyhřátá, měď potom křehne a láme se. Takže možná bude třeba uštípnout několik cm lanka z každé strany a nastavit novým.
A jak proměřit alternátor - viz první odkaz v prvním příspěvku, nebo ten od kolegy nade mnou (a že pan Mareš dobře ví, o čem v odkazu píše, když alternátory léta opravuje).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektroinstalace-vyhořelá zásuvka pod sedlem
Cili (pocitam a prehanim RMS proud 10A na fazi) bude ubytek na spoji max. ~0.15V a bude topit 1.5W coz ho v prostredi tohoto typu konektoru otepli cca o 40 stupnu Celsia (pocitam otepleni celeho konektoru) na rekneme 70-80degC. Zadny problem.
Neni potreba zadne pajeni, jen slusne krimpovani. Chyba vyhrateho konektoru je skoro vzdy neodborna manipulace (rozpojeni a nasledni neocisteni a chybejici konzervace spoje).
1 reakcí na tento příspěvek elektroinstalace-vyhořelá zásuvka pod sedlem
1 reakcí na tento příspěvek elektroinstalace-vyhořelá zásuvka pod sedlem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |