globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 175 356
12.8.2015 v 21:18
Zdar borci,potřeboval bych pomoct s Jawou 175 356.Jeden člověk z Jawa klubu Horní Lideč mi na mou prosbu vyměnil dynamo za vape 12V,akorát mi teď při povytáhlém klíčku z boschky svíčka hází jiskru a při zasunutém je to rozpojené.jinak vše při zasunutém klíči funguje jak má,tzn. svítí kontrolky dobíjení a neutrálu.možná je chyba připojení kabelů na boschce,když se celá instalace při montáži přepólovala.poradí někdo?no,a taky mám problém v tom,že mi známý v Jawě Divišov udělal generálku motoru a od té doby mi to nechce jet.motorka nedrží otáčky při volnoběhu a za plynem vůbec nejde,naopak se dusí.mechanik zjistil prasklinu v plováku,kterou opravil,ale nepomohlo,dokonce jsem koupil nový karburátor a je to furt stejné.najde se někdo šikovný ze vsetínska,kdo by mi s tím pomohl?v PM mám i telefon.dík.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 175 356

12.8.2015 v 21:49 | Nahoru | #1
To s VAPE je normální. Vypíná se trochu jinak než klasické bateriové zapalování, kde stačí rozpojit šťávu. VAPE se zkratuje zvláštním spínačem. Snad se prodává přímo relátko, které se zapojí k bošárně takže to jde vypínat normálně klíčkem. Standardní dodávka VAPE obsahuje zkratovák, který ti měl ten nejmenovaný z Jawa klubu Horní Lideč někam zapojit.

Jinak po GO je normální, že se motorce moc nechce, kolísá volnoběh, zhasíná samovolně, ale ne zase tak, aby nejela. Ale těžko říct co tomu je, chce to někoho ze vsetínska!

(reakce na) jawa 175 356

12.8.2015 v 22:12 | Nahoru | #2
Kynklačka> relátko tam je.

jawa 175 356

13.8.2015 v 08:39 | Nahoru | #3
Ty kdyz si koupis do zahrady trpaslika, tak je z nej do rana obr??? Ale k veci: Ja bych to hodil na hlavu tomu speciaaalistovi z Jawa klubu at to dodela! Totez ten slavnej mechaaanik! Kdyz zaletuje plovak, zmeni se jeho vaha a je problem s nastavenim hladiny. Jestli to vubec nejede, tak mu to na tu hlavu k dodelani hod driv nez to kousnes a on se ti vysmeje.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 175 356

13.8.2015 v 08:50 | Nahoru | #4
kolik máš najeto km po výbrusu???

(reakce na) jawa 175 356

13.8.2015 v 22:02 | Nahoru | #5
ja1> 20km a začlo se to dusit při přidání plynu.

jawa 175 356

14.8.2015 v 10:01 | Nahoru | #6
to chce čas a najet alespon 500km...a pěkně zlehka....ona se rozjede...

1 reakcí na tento příspěvek jawa 175 356

14.8.2015 v 15:28 | Nahoru | #7
Hlavně to maž!!! Nedej na rady odborníků že zajížděli "supermegasyntetickým olejem z 2T raketoplánu z Koreje, co mu sem vozí strýc z Bejrůtu za bratu jen 307Kč" ale normálně to namaž 1:25! Je jedno čím, já aktuálně zajíždím Péráka v tomto pekle a na 1:20 a ani náznak přidření ani ve dvou. První jízda byla Pálava a tamní kopce s mojí ženou jako batůžek.

VAPE - obecně vždy přes kontakt do zkratu. http://georgeb.wz.c...schema_rozpinaci.gif
Chce to hledat na forech - http://www.jawamani...spx?questionid=49986

Pokud máš na tom motoru nastavený předstih jaksi tak v "rozmezí" požadovaného (4mm) tak OK. Pak jdi po karbecu nikde moc jinde to být nemůže. Sání máš OK? Drátěnka/filtr je čístý? Pod karbem papírové těsnění? Gufero na motoru OK?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 175 356

14.8.2015 v 21:27 | Nahoru | #8
Dolin> mažu 1:40 motul,dobrá,přimažu víc,filtr drátěnka ok,těsnění pod karbcem funglovka,gufero na motoru nové.ta elektrika mě tak neštve,je to jen asi jeden přehozený drát,budu to řešit až se moto rozjede.na vysvětlenou- člověk co mi dělal vape je šikovný,někde holt došlo k malé chybě,není to žádný honič prachů,nadšenec do Jawek.víc mě rmoutí,že nejde do výkonu.už jsem se domluvil v motoservisu v Kašavě,dobré reference,tak snad přijdou na to,v čem to vězí.dík všem.

(reakce na) jawa 175 356

15.8.2015 v 12:44 | Nahoru | #9
emánek27> klasika no. Z takových lidí bych se posral. Potom je nejlepší psát na internet o radu. Měl sis prvně přečíst návod k oblsuze a ten dodržovat. Mechanik ti měl (pokud to neudělal) nastavit karburátor pro záběh (ty jsi si ho měl později donastavit). Můj tip je, že se ti to lehce přidřelo a teď se tomu přes ten namazaný hliník nechce. Jestli jsi syrový motor mazal 1:40, tak bys měl docela štěstí, kdyby se tomu nic nestalo...

jawa 175 356

15.8.2015 v 20:29 | Nahoru | #10
Chce to si něco i přečíst,..třeba návod z roku 1957. Třeba u Prasete je psáno že mazat 1:12 či 15 a pro provoz 1:18?,..nebo tak nějak!! A ten motor je stejný,..sice u 356 o chlup lépe chlazený ale i tak no,..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 8 4.4.2024 v 08:49 Dolin
Jawa 175 po nastartování hned chcíp... [1, 2, 3] Jawa 175/356 Raptík 63 24.2.2024 v 23:32 ondra1997
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 0 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř
Seřízení Vape Jawa Jawa 175/356, Jawa 125/355 Jawa ČZ Jawa ČZ Jirk_K 7 19.1.2024 v 19:49 Jirk_K


TOPlist