Tato informace proběhla na ČT24. Zarazilo mě to %. Podle toho, koho potkávám v provozu mě to číslo přijde neskutečně vysoké. Ale je možné, že do toho zahrnují i řidiče skútrů ve městech, kteří jezdí pouze v povinné přilbě.
Jak jste na tom vy? Cpete se do kombinézy za každé okolnosti nebo vlastníte pouze imitaci helmy a máte ji jen proto, abyste neplatili pokutu?
Pozn. Kde se taky sakra vkládá anketa????
Naposledy editováno 05.08.2015 14:22:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ÚAMK: motorkáři se dostatečně nechrání
Argumentovat proti dennímu svícení spotřebou je prakticky o ničem v porovnání s např. podhuštěnejma pneu nebo stylem a plynulostí jízdy, kde ty rozdíly na spotřebě už dělaj desítky, ne zlomky procent..
A tvůj příspěvěk sem taky pochopil jako ironickou narážku, no...
Naposledy editováno 18.08.2015 08:54:30
FousaCZ píše: selkie> Tak čísla od oka, ale úplně nesmysl to snad neni.. 100kW motor, 100W svícení, to je 0,1%, při mým nájezdu těch cca 10tkm ročně se spotřebou kolem 5l/100km to vychází na půllitr..
Argumentovat proti dennímu svícení spotřebou je prakticky o ničem v porovnání s např. podhuštěnejma pneu nebo stylem a plynulostí jízdy, kde ty rozdíly na spotřebě už dělaj desítky, ne zlomky procent..
A tvůj příspěvěk sem taky pochopil jako ironickou narážku, no...
kolik aut má denní svícení...pokud budu počítat "klasiku", tak to není 100W, ale 250.
Ad denní svícení - homologovaný taky enní za pusu, tudíž je potřeba to do výsledný ceny započítat taky...
Podhuštěný pneu, styl, rádio, klimu, okna..tohle všechno můžu ovlivnit. Rozsvícený světla ne.
A ještě k tomu výkonu 100kW asi nemáš v bežnejch otáčkách, ve kterejch jezdíš..dále pak účinnost alternátoru je cca 30%, takže abys vyrobil 100W, z motoru potřebuješ 300W...a tak dále, a tak dále....
Naposledy editováno 18.08.2015 08:59:41