globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mam koupit Hondu NSR rok. 1997
 
29.7.2015 v 12:03
Zdravim :)
Chtel bych Vas tady poprosit o par nazoru a rad zkušenějších.
Jsme s pritelkyni zacinajici vášnivý motorkari. Uz mame zkusenosti s par pit-bike,babety,jawa.. A pote sme se rozhodli pro koupi prvni motorky. Vzhledem k tomu,ze jsme oba studenti strednich skol,nemame moc penez tak jsme hledali a narazili na peknou a ne moc drahou motorku HONDA NSR 125. Rodina nam vsak vse zhecnula jako ze jsme blazni,ze se zabijeme atd. A nelibilo se jim ani stari motorky (1997). Proto se chci zeptat na par rad,zkusenosti a nazory na NSRa. Prikladam zatim vybrany stroj http://www.motoinze...78181-nsr-125-r.html . Dekujem moc za rady :)


Naposledy editováno 29.07.2015 15:00:25
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

29.7.2015 v 14:17 | Nahoru | #31
ja1> koupila jsem ji v roce 2013, myslím za 29 tis. byl na ni ladak Sharon. Byla naprosto vymazlená. Měla najeto kolem 17 tis.
Kdybych se na ní nevykydala, tak stačilo vyměňovat pouze olej, filtr a časem destičky.
Prodala jsem ji ve 23 tis. km. Mít o pár kw víc tak si ji nechám. Nikdy mě nikde nenchala.
Lehká, obratná, bezúdržbová.
Spolu s Hondou CBR125 asi nejlepší motka do začátku co se týče 125 a 4 taktu.

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

29.7.2015 v 15:29 | Nahoru | #32
Na rovinu,jestli chceš koupit NSR za tyhle peníze a na servis máš 7 tis,tak si radši kup kolo.Syn si ji koupil za 17 tis také.Podle prodejce v super stavu,no mladej byl nadšenej,že bude mít doma letadlo,protože ono to NSR opravdu jede,o tom žádná.

Začalo martyrium,které bych ti nepřál.Po dvou týdnech starter,oprava za necelé 400.Pak začala motorka stávkovat,hledal jsem to po práci asi 4 dny,prostě jen blbá kostra,jo ale za 3 roky ježdění ta elektrika zazlobila ještě několikrát.Holt je to sice Honda,ale dělají to Italové v pátek odpoledne a podle toho je to kvalitní stroj.

Přes zimu po první sezoně se musela udělat GO motoru,za 7 tis to opravdu neuděláš a to jsem dělal motor sám,jen nikasil jsem nechal dělat,mechanické práce doma v dílně.Motory dělám už pěknou řádku let ,takže to problém není,ale dílama to stojí opravdu víc jak těch tvých 7 tis.Jen nikasil s pístem a kroužkama vyšel na 5 tis.A motor když budete jezdit ve dvou a převážně dálky je tak na jednu,možná jednu a půl sezony.Nehledě na to,že potřebuješ tak dvakrát za sezonu vyčistit přívěru a výfuk od karbonu.

Ježdění je to pěkné,ale pod 4,5 to jezdit neumí.Těch 4,5 když jedeš sám a pomalu do 90 km/hod.Budeš jezdit ve dvou a dálky tak není problém jet i za 10 litrů.Ten dvoutakt tě sežere za živa,pokud jsi student a bez příjmu,nedoplatíš se za benzín a kvalitní olej a to nejsou gumy a třeba řetězovka,nebo cokoliv jiného co se ti na tom může vysypat.To radši opravdu tu CBR.Sice je to hubený a i na pohled malý,ale jezdí to za daleko méně a motor vydrží pětkrát víc,než to NSR.

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

29.7.2015 v 15:54 | Nahoru | #33
Dofám, že nevěříš těm 170 km/hod

Upozorňuju, že nepomlouvám Hondu 2T. Sám jsem na právě takové dva roky jezdil. A za 140 km/hod z kopce s větrem v zádech budeš rád.
Jinak k tématu - je to otlučený a vylítaný, ale konec konců proč ne. Na dvoutaktu se taky naučíš šroubovat mnohem snadněji než na 4T (to nemyslím jako jízlivost).
Až tě to omrzí, tak se ti jí povede třeba někomu dál střelit.

P.S. Teoreticky by NSR s kitem, převrtáním, úpravou sání, atd., atd. těch 170 km/hod jet mohla (v podstatě úprava na Sportproduction 125) - v tom případě je teď už motor po smrti.
Zkus si zjistit, jestli s ní někdo nejezdil závody a teď ji jen hodili do silničních kapot. V tom případě od ní ruce pryč.

(reakce na) Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

29.7.2015 v 16:20 | Nahoru | #34
czmabek> 2 roky se vozit a prodělat 1kč na 1km.je super... a vo tom to je... asi potřebuje náctilelé obdivovatele a mít v kapse vítr.. zvlášt když ještě studuje.. asi už máme jiný myšlení

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

29.7.2015 v 18:08 | Nahoru | #35
asi tak před 12ti lety jsem ,,přemýšlel,, podobně jako ty. koupil jsem si tenkrát za 35000 kč cagivu mito. asi po 300 km jsem ji zadřel, nasypal do ní 15tisíc za nikasil a opravu a po necelých 100 km jsem ji zadřel znova nikdo mi asi tenkrát nevysvětlil, že se to musí nechat prohřát a ne tomu nakládat hned po startu. ano, jela hezky těch pár km nakonec jsem do toho nasypal před 60 tisíc a úplně na závěr jsem ji prodal na díly
je mi jasný, že si ponaučení nevezmeš a stejně to koupíš, já jen, abys věděl, co tě může potkat

1 reakcí na tento příspěvek Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

29.7.2015 v 21:08 | Nahoru | #36
kup si raději starou Jawu 250, 350 nebo MZ, já vím žádnej šlágr. Ale aspoň to moc neklesne na ceně a díly jsou za pusu. Na to, že jsi začátečník, tak nepotřebuješ lítat 170Km/h.

(reakce na) Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

29.7.2015 v 21:48 | Nahoru | #37

motoletec píše: kup si raději starou Jawu 250, 350 nebo MZ, já vím žádnej šlágr. Ale aspoň to moc neklesne na ceně a díly jsou za pusu. Na to, že jsi začátečník, tak nepotřebuješ lítat 170Km/h.



Kámoš teď na MZ nadával Prý díly z druhovýroby nic nevydrží a s tím co do toho nasypal už mohl mít GeeSo

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

29.7.2015 v 21:57 | Nahoru | #38
kup si ji .... stejne ji chces

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

29.7.2015 v 21:59 | Nahoru | #39
Zdravim,kdyz jsem zacinal,mel jsem zrovna tuhle motorku.Ano,jela pekne,jela tech 170km/h.Ale ta spotreba,a ten olej co to zralo.Ty jako student to neuzivis.A jak ti jiz ostatni radi,jdi do 4T.Vyjezdis se,usetris penize,a budes spokojenejsi.

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

30.7.2015 v 07:29 | Nahoru | #40
Zdravim jako příznivce 2T tě nebudu odrazovat , protože na 125 2T si opravdu sjedeš a i těch 170 je reálných. Jen musíš počítat s GO motoru. Zkrátka velký výkon z malého obsahu = malá životnost + vyšší spotřeba. Pak je tu druhá cesta jak ti ostatní doporučují kup 4T = nízká spotřeba, vysoká spolehlivost ,ale minimální výkon + minimální zábava. Já mám zkušenost s RS 125 a tam těch 170 nebyl problém a v zatáčkách si pohraješ i s dospělou motorkou, ale hold na to musíš mít. Těch 7000 je opravdu tak na dobrý nikasil a nic víc. Ale za mne pokud si chceš sjet a né si koupit přibližovalo jdi do 2T

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

30.7.2015 v 07:35 | Nahoru | #41
Já bych se na ni nejel ani kouknout.

1 reakcí na tento příspěvek Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

30.7.2015 v 10:40 | Nahoru | #42
Za tolik kolik máš na motorku mám já přilbu.....

Poradím ti, vyser se na to, a až budeš mít našetřené slušné prachy, kup si 600 v 18ti.
Též jsem chtěl motorku asi tak od 14ti roků a sháněl sem stále něco - fichtla na vesnicu a tak, potom sem si říkal že by aspoň skůtra v 16ti sem řešil Apriliii RS 125 (akorát jsem na tom finančně trochu jinde než ty) ale stále mě to někdo zakazoval atp. Teď je mi 19 rozhodl jsem se, poslal sem všechny do hajzlu a za dva týdny zrobil řidičák a doma mi stojí bíla XJ6tka se kterou bude hodně srandy za málo peněz (zítra si jdu pro ŘP )

Takže pokud ti můžu doporučit, vyser se na to, dál lítejte na fichtlech (pokud mají SPZ tak se dá i na kratší výlety a je s tím prdel), našetři si peníze a v 18ti si kup motku jak normální dospělý lidi.

A nebo, pokud fakt hrozně "něco" chceš tak jednoznačně 4T, za málo peněz by se dala sehnat jetá Yuki SM125 (jediná dobrá motorka co dováží Yuki) je to 4T nevypadá to jak zasraný rozbitý hovno a díly jsou na to levný a co můžu říct tak se nesere jak by se mohlo zdát :)

(reakce na) Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

30.7.2015 v 14:03 | Nahoru | #43

Defcon95 píše: A nebo, pokud fakt hrozně "něco" chceš tak jednoznačně 4T, za málo peněz by se dala sehnat jetá Yuki SM125 (jediná dobrá motorka co dováží Yuki) je to 4T nevypadá to jak zasraný rozbitý hovno a díly jsou na to levný a co můžu říct tak se nesere jak by se mohlo zdát :)



Souhlasím

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

30.7.2015 v 14:32 | Nahoru | #44
Brácha byl taky před lety poblázněnej 2t dvackama a pořídil ojetý mito. Hrozná mrdka, furt to bylo po servisech, nacpal do toho přes 20 tis a stejně to nikdy pořádně nejelo, pak to prodal nepojízdný na díly za 15. Celková ztráta 35 litrů spláchnutejch do hajzlu. Uplně stejně dopadli i ostatní lidi, co znám, kteří chtěli 2t dvácu. Kup si 4t a neřeš blbosti. Ve dvou ale jezdit zapomeň, to bude jen utrpení, max nouzovka sjet s kikinou k rybníku za ves. Silnou motorku si pak pořídíš v 18ti atd. Zatim sháněj
prachy, brigády ať si pak můžeš pořídit něco pěknýho a ne nějakej pojízdnej vrak za 15tis..

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

30.7.2015 v 14:41 | Nahoru | #45
Jo, tu motorku jsem párkrát víděl, takže ano, je pojízdná.. Ale na tvým místě bych do toho nešel..

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

30.7.2015 v 14:56 | Nahoru | #46
před 15 lety jsem si jako student koupil jawu 350 a kamarád cagivu mito, on byl sice king, ale já jezdil kdy se mi chtělo, kam se mi chtělo a jak se mi chtělo, on jen jednou za čas, protože mu to žralo 7 litrů, gumy shánět starší, protože nové pro studenta byly za pálku, navíc, když musel živit moto, co žrala 7l a drahej olej, mě to žralo od 3 - 5l a olej levnej, gumy levný, díly levný, on byl sice king, ale já jsem najezdil za sezónu asi od 3 tis km více, protože jsem nemusel do toho tolik peněz cpát

takže za mě si kup 4T, přežij na tom dva roky a pak si už budeš moct koupit moto, co pojede

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

30.7.2015 v 18:23 | Nahoru | #47
Aniž bych četl příspěvky a zajímal se o stav, tak jsem pro dvoutakt. žádnej uskřípnutej rozpočtovej čyřtakt, pojede to, a holt do toho něco nasypeš při servisu.

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

30.7.2015 v 19:04 | Nahoru | #48
Všechno bylo napsáno několikrát, ale jestli seš smířenej se spotřebou a připravenej na to, že to může chtít nemalý investice tak proč ne. Já osobně bych šel stokrát radši do 2t, páč to má aspoň gule ale prostě bych počítal s tím, že do toho nejspíš budu rvát peníze.

1 reakcí na tento příspěvek Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

30.7.2015 v 20:16 | Nahoru | #49
Jo furt se to bude válet rozhozený na ponku a jezdit budeš na kole, hlavně ale, že to je bajk s gulema(mě to přijde spíš jako oplastovanej moped), ale koho zajímá, že to jezdí, hlavní jsou gule

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

30.7.2015 v 20:47 | Nahoru | #50

SuperSic58 píše: Jo furt se to bude válet rozhozený na ponku a jezdit budeš na kole, hlavně ale, že to je bajk s gulema(mě to přijde spíš jako oplastovanej moped), ale koho zajímá, že to jezdí, hlavní jsou gule

zas tak černě bych to neviděl, přece to taky musí mít období, že to víc jezdí než nejezdí

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

30.7.2015 v 23:03 | Nahoru | #51
Za mě osobně bych taky volil něco jinaciho. Pravděpodobně ve 4Taktu. Na trhání rodidel soudobých děvčat stejně spíš potřebuješ BMW či aspoň Ismejd.

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

30.7.2015 v 23:35 | Nahoru | #52
Když to tu čtu, tak jsem měl asi štěstí na dobrej kus :) Za dva roky co jsem jí měl, tak se nic nepodělalo. Každopádně už jen základní provoz je dost drahej ( benzín + kvalitní olej )

(reakce na) Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

31.7.2015 v 07:15 | Nahoru | #53

Thunder píše: zas tak černě bych to neviděl, přece to taky musí mít období, že to víc jezdí než nejezdí


Za 2 roky těch 500km najel, jinak to bylo furt rozhozený na ponku Nejlepší byl kámoš, co si koupil z druhý ruky RS 125 a zadřel jí hned při převozu domu Oprava ranec, pak chvíli jezdil ale bylo to jalový a žralo to i trávu u silnice, tk to šlo z baráku jako vrak na díly

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

31.7.2015 v 08:39 | Nahoru | #54
já už bych takhle starej, vyhoněnej dvoutakt nebral...

kámoš na střední měl Gileru a viděl jsem ho na tom za celý 2 roky jednou já na eMZetě jezdil skoro furt (ale taky to byla, proti Slimákovi, mrdka rozežraná )

Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

31.7.2015 v 11:00 | Nahoru | #55
jo zlatá jawka 350, to sem jen lil benzín s olejem a jezdil. A kluci na italskejch dvoutaktech furt honili generálky, laborovali furt s přívěrama, která nikomu stejně nefungovala a když už to tak nějak jelo, tk zas neměli na benzín, páč všechno utopili v dílech. Ty čtyřtakty to je paráda, prd to žere a je to spolehlivý, pro piškoty paráda a ideál.

(reakce na) Mam koupit Hondu NSR rok. 1997

31.7.2015 v 18:33 | Nahoru | #56
NSRKrisFil> Takže 16 000 za motorku + 7000 na opravu. Kontra YBR za 25 000 téměř bez investic a s náhradními díly velmi lehce sehnatelnými

Tak tebe musejí pojišťováci, zřizovatelé úvěrů a účetní od kabelovky milovat jestli máš všechno takhle "vypočítané"
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist