globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pulzující předek při zrychlení
25.7.2015 v 19:59
Zdravím, mám takový problém s mojí Shadowkou vždycky když přidávám na jedničku a na dvojku tak začne poskakovat předek a je to docela nepříjemný jak to mlátí s řidítkama nahoru a dolů. Ve větších rychlostech už to tolik nemlátí ale řidítka vibrujou taky dost. Může to být tím že je už sjetá přední guma?

Pulzující předek při zrychlení

25.7.2015 v 20:07 | Nahoru | #1
Co ložiska v krku, ty gumy taky, ale to by ti to dělalo při větší rychlosti.

Pulzující předek při zrychlení

25.7.2015 v 20:08 | Nahoru | #2
taky tlumiče to můžou dělat

Pulzující předek při zrychlení

25.7.2015 v 20:25 | Nahoru | #3
ložisko jsem dneska dotahoval bylo volný, o dost se to zlepšilo ale stejně to skáče pořád jak koza.....předtím se to trochu vlnilo v zatáčkách a vyloženě vibrovaly řidítka a to se zlepšilo, ale to poskakování mě štve....dělá to tak do rychlosti 25 mil/hod.

Pulzující předek při zrychlení

25.7.2015 v 20:30 | Nahoru | #4
Nemáš volné dráty v předním kole?

Pulzující předek při zrychlení

26.7.2015 v 10:16 | Nahoru | #5
Nemusi to byt jen tlumice loziska pneu jde taky o nastaveni geometrie cely motorky zadni kolo je jasny nastavi se na rysky na kyvce problem muze byt v nastaveni prednich vidli kdy se stava vlivem byt i maleho padu ze stojanku ci spatnou montazi ze se pohnou horni brejle a natoci savle malinko do vrtule predek ma potom tendenci zejmena pri odlehceni (akceleraci) ujizdet stranou ale protoze drzis riditka tak se to projevi jako odskakovani a taha to za ruce doporucuju povolit horni brejle vcetne osy povolit spodni brejle uvolnit kolo blatnik a vsechno co spojuje vidlice k sobe nasledne utahovat v poradi 1.spodni brejle (zaklad) 2. Horni bjejle (jen vidlice) 3.osa rizeni (krk) 4.predni kolo a vsechno ostatni . Tim mas nastavenou geometrii (souosost) predniho kola se zadnim a muzes postupovat dal k tlumicum pneu a pod. Ja jeste navic kontroluju zda nejsou vidle ohnuty a delam proplach a vymenu oleje ve vidlich...

Pulzující předek při zrychlení

26.7.2015 v 19:28 | Nahoru | #6
no teoreticky by to mohlo bejt jak říkáš....to mě vubec nenapadlo....fakt je že když pustím řidítka tak to má tendenci lehce táhnout na jednu stranu tohle by to vysvětlovalo...díky za radu určo na to mrknu ;)

Pulzující předek při zrychlení

26.7.2015 v 20:18 | Nahoru | #7
ještě mi prosím řeknite jak poznám jestli není vidle ohnutá? na pohled se zdá být ok ale může to být jen trochu a to nepoznám.....rozebrat a podle hodinek na soustruhu? nebo já fakt nevím ...

Pulzující předek při zrychlení

27.7.2015 v 00:14 | Nahoru | #8
Jo na soustruhu podle hodinek je to urco nejlepsi ale pro laickou kontrolu postaci nasledujici postup ..vychozi pozice je vse odstrojeno tak aby savle byly v brylich kazda samostatne nezavisle na sobe pohybliva....levou savli vysun z hornich bryli a zajisti v dolnich proti vypadnuti kontrolovat budes pravou tu uvolni v brylich tak aby si s ni mohl volne otacet rukou dale savli vysun nahoru co nejvic nad bryle pokud jde dal volne otacet je savle ok pokud nejde je ko pokud jen vazne tak povol matku na krku vyndej ji pryc a otacej savli tim zjistis pohledem na trubku krku o kolik se hybe trocha nevadi pokud ti to udela i druha savle daji se nastavit do stejne polohy ohybu.....pravou savli stahni dolu z hornich bryli a zajisti jako levou....stejne jako pravou zkontroluj i levou.....vypada to napsany jako hrozive slozity ale nic na tom neni chce to jen trochu logicky myslet....

Pulzující předek při zrychlení

27.7.2015 v 00:41 | Nahoru | #9
Kdyz uz to mas rozdelany vyplachni savle a vymen olej.....postup vypust olej odsroubuj horni zatku vyndej pruzinu nalej cca 2 deci oleje chvili jezdi s savli nahoru a dolu tim ji vyplachujes cili cim vickrat tim lip....vypust olej napust cerstvej vloz pruzinu nalej olej nasroubuj horni zatku a hotovo....tohle je postup kterej ti v zadnym servisu neudelaj mozna tak nauctujou...co se tyce viskozity oleje tu urcuje vyrobce v manualu co se tyka mnozstvi oleje to uz tak jednoduch neni olej v savli ma dve funkce hlavni funkci je tlumit odskok neodpruzene hmotnosti mota k tomu je urceno mnozstvi oleje v manualu rozumej minimalni mnozstvi k zajisteni tlumeni tim dostavas tovarni nastaveni ne tlumeni ale odpruzeni protoze druhou funkci oleje v savli je rozdelovat svou hladimou vnitrni prostor savle na stlacitelny vzduch a nestlacitelny olej...tim dochazime k tomu ze vic oleje znamena min vzduchu a tim tvrdsi pruzeni....pro predstavu u cb 750 s vnejsim prumerem 35 mm znamenaji 4deci plnou savli pri zasunuti trubky nadoraz vyrobce uvadi napln 1,75 deci davam si tam 2,0 deci tim si trochu tvrdim pruzeni ktere vyhovuje moji predstave o jizdnim komfortu na tyhle motorce...dulezity je abys do obou savli nalil presne stejmy mnozstvi....pokud mas nahore savle propojeny tak to tak dulezity neni....k simerinkum kdybys je menil je dulezity davat origo k tomu urceny do savli patri simerinky nikoli bezne rotacni ale posuvne a k tomu tlakove maji trochu jinej brit on tam funguje i beznej simerink z loziskarny ale jde o zivotnost kzerou ten obyc nema a delat simerinky kazdej rok urcite nikdo nechce...

Pulzující předek při zrychlení

28.7.2015 v 20:30 | Nahoru | #10
okej olej vyměním....zdálo se mi to strašně složitý ale podle tohohle popisu se to zdá celkem snadný...měl jsem strachy abych neco nepokazil když to rozšroubuju....ale ono tam teoreticky není co zkazit :D díky chlapi :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prední ráfek a prední svetlo - ais ... Honda VT 600 Shadow 1Gabo 4 24.1.2024 v 10:12 1Gabo
Přední šavle Honda VT 600 Shadow Slava5 10 5.1.2024 v 06:41 1Gabo
Motomechanik - melouch Honda VT 600 Shadow Tomáš_GSR 12 25.11.2023 v 11:02 Drapák_Max
Správný tachometr na Honda Shadow 600 Honda VT 600 Shadow Voci45 1 20.10.2023 v 20:36 1Gabo
Přední brzda Honda VT 600 Honda VT 600 Shadow Horlet 11 30.8.2023 v 09:59 crestik


TOPlist