Pulzující předek při zrychlení
Kdyz uz to mas rozdelany vyplachni savle a vymen olej.....postup vypust olej odsroubuj horni zatku vyndej pruzinu nalej cca 2 deci oleje chvili jezdi s savli nahoru a dolu tim ji vyplachujes cili cim vickrat tim lip....vypust olej napust cerstvej vloz pruzinu nalej olej nasroubuj horni zatku a hotovo....tohle je postup kterej ti v zadnym servisu neudelaj mozna tak nauctujou...co se tyce viskozity oleje tu urcuje vyrobce v manualu co se tyka mnozstvi oleje to uz tak jednoduch neni olej v savli ma dve funkce hlavni funkci je tlumit odskok neodpruzene hmotnosti mota k tomu je urceno mnozstvi oleje v manualu rozumej minimalni mnozstvi k zajisteni tlumeni tim dostavas tovarni nastaveni ne tlumeni ale odpruzeni protoze druhou funkci oleje v savli je rozdelovat svou hladimou vnitrni prostor savle na stlacitelny vzduch a nestlacitelny olej...tim dochazime k tomu ze vic oleje znamena min vzduchu a tim tvrdsi pruzeni....pro predstavu u cb 750 s vnejsim prumerem 35 mm znamenaji 4deci plnou savli pri zasunuti trubky nadoraz vyrobce uvadi napln 1,75 deci davam si tam 2,0 deci tim si trochu tvrdim pruzeni ktere vyhovuje moji predstave o jizdnim komfortu na tyhle motorce...dulezity je abys do obou savli nalil presne stejmy mnozstvi....pokud mas nahore savle propojeny tak to tak dulezity neni....k simerinkum kdybys je menil je dulezity davat origo k tomu urceny do savli patri simerinky nikoli bezne rotacni ale posuvne a k tomu tlakove maji trochu jinej brit on tam funguje i beznej simerink z loziskarny ale jde o zivotnost kzerou ten obyc nema a delat simerinky kazdej rok urcite nikdo nechce...