3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: qwert> Přesně to jsem měl na jazyku.
Že má Afrika o 50k miň, někomu to vadit nebude, třeba necestuje ve dvou atd...a pro ty ostatní tu je KTM. Problém vyřešen. Jistě že ji Honda mohla udělat silnější, ale oni vyvíjeli motor přímo na míru pro ni a musela být maximálně user friendly, se zátahem od spoda atd...., a proto má 70kw. Mě to přijde akorát.
KTM jen recykluje superbiky, ikdyž velmi úspěšně.
já si nejsem úplně jistý,jestli by honda "uměla" vyrobit 150k 2vál. pro sériovou výrobu.
všechno na té africe je udělané takovým zastaralým způsobem-železná nádrž,klasické tlumiče,motor,co nejede...,kdysi jsem viděl nějaký dokument,jaký oříšek byly jen písty do 1190ADV aby to vydržely....honda prostě s takovým směrem nemá zkušenosti.........si myslím.
prostě vsadili na jistotu-na to,co umí.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jinak na ni nevidím nic zastaralého. Železný rám taky chtěli, nevím co je špatného na klasických tlumičích. V mých očích to pokazili malou nádrží a hodně špatnou odolností vůči pádům.
Naposledy editováno 05.04.2016 21:53:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: já si nejsem úplně jistý,jestli by honda "uměla" vyrobit 150k 2vál. pro sériovou výrobu.
všechno na té africe je udělané takovým zastaralým způsobem-železná nádrž,klasické tlumiče,motor,co nejede...,kdysi jsem viděl nějaký dokument,jaký oříšek byly jen písty do 1190ADV aby to vydržely....honda prostě s takovým směrem nemá zkušenosti.........si myslím.
prostě vsadili na jistotu-na to,co umí.....
KTM používá nejlepší kované písty na světě od firmy Mahle .S tou Hondou se ale pleteš ona umí dost ale u afry byla zřejmě snaha udělat to co nejlevněji.U KTM mám pocit že uvažují jinak,dostaneš sportovní motor,dobré brzdy i podvozek ale zaplatíš to tlustochu..
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: já si nejsem úplně jistý,jestli by honda "uměla" vyrobit 150k 2vál. pro sériovou výrobu.
všechno na té africe je udělané takovým zastaralým způsobem-železná nádrž,klasické tlumiče,motor,co nejede...,kdysi jsem viděl nějaký dokument,jaký oříšek byly jen písty do 1190ADV aby to vydržely....honda prostě s takovým směrem nemá zkušenosti.........si myslím.
prostě vsadili na jistotu-na to,co umí.....
HONDA joooo že něco neumí jooo hmm
Tady je odborník...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |