paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
20%
28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

27.11.2015 v 10:13 | Nahoru | #1
assassin> Karbon je mnohem, mnohem pružnější než hliník, na pohlcování rázu není lepší materiál. Jízda na karbonovém kole a hliníkovém - to je nebe a dudy. Při tom je 5x lehčí a 4x pevnější než ocel. Na váhové limity jsem nepomyslel. Je to hloupé, technologie jde dopředu, měli by se snižovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

27.11.2015 v 11:07 | Nahoru | #2

Tech píše: assassin> Karbon je mnohem, mnohem pružnější než hliník, na pohlcování rázu není lepší materiál. Jízda na karbonovém kole a hliníkovém - to je nebe a dudy. Při tom je 5x lehčí a 4x pevnější než ocel. Na váhové limity jsem nepomyslel. Je to hloupé, technologie jde dopředu, měli by se snižovat.



V tech kolech se asi taky neshodnem, sem tam se mi nejake kolo doma zastavi a z hlediska pocitu z jizdy mi prijde vetsi rozdil mezi jednotlivejma konstrukcnima resenima, nez v pouzitym materialu ramu. U kol kde existovaly dve varianty - alu a karbon jsem nezaznamenal nijak zasadni rozdily. Ani ta hmotnost neni az tak zasadne rozdilna, co mam zkusenost tak max kolem 1kg rozdilu - ono se to blbe srovnava, on casto drazsi karbonovej bajk ma i drazsi-lehci komponenty.

Ted mam teda obe kola hlinikovy, ale na jare asi prikoupim/ vymenim jedno z nich za celokarbon - a prestoze je to novejsi model kola co mam tak je tam hlavne znat rozdilna geometrie (santa cruz nomad - mk1 vs mk3)

Naposledy editováno 27.11.2015 11:08:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

27.11.2015 v 11:24 | Nahoru | #3

Tech píše: Karbon je mnohem, mnohem pružnější než hliník...


Co jsem o tom četl, tak karbon je takový, jaký si ho konstruktér přeje. Dá se udělat pružný nebo tuhý podle potřeby, dokonce je možné ho udělat tuhý v jednom směru a pružný v jiném. S tímhle právě zápolili u Ducati, když používali karbonový monokok - nedařilo se jim definovat správně směry namáhání. Buď to udělali příliš tuhé a motorka neměla potřebnou pružnost ve velkých náklonech kdy už odpružení vidlic nemá příliš vliv, nebo byla motorka měkká a nestabilní při výjezdech a v přímém směru. Jakž-takž to vychytali v době kdy od nich odcházel Stoner a protože Rossi si s tím v následné sezóně nevěděl příliš rady, přešli na klasický hliníkový deltabox.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist