paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
20%
28

4 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

25.11.2015 v 22:53 | Nahoru | #1
Lidi, co děláte do velkých GS, potvrdíte nebo vyvrátíte, jestli tam jsou plecháče nebo hlíny? Slovník jak z Áček, co?
Protože tvar ráfku je tak nějak daný, při stejné hmotnosti by musel mít ocelový cca třetinovou silu stěn. No a protože tuhost roste na čtvrtou v závislosti na výšce průřezu, ale jen lineárně na "kvalitě" materiálu,tak v ráfcích na kolo/moto vedou slitiny hliníku.

Naposledy editováno 25.11.2015 23:06:46

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

25.11.2015 v 23:07 | Nahoru | #2

vilemx píše: Lidi, co děláte do velkých GS, potvrdíte nebo vyvrátíte, jestli tam jsou plecháče nebo hlíny? Slovník jak z Áček, co?


Rekl bych ze 1150 a 1200 ma alu... 1100 mozna mela ocelove ....

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

25.11.2015 v 23:12 | Nahoru | #3
vilemx> Jo přesně tohle jsem měl v hlavě, ale nemohl jsem to dát do hromady. Díky.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

26.11.2015 v 11:04 | Nahoru | #4

vilemx píše: Lidi, co děláte do velkých GS, potvrdíte nebo vyvrátíte, jestli tam jsou plecháče nebo hlíny? Slovník jak z Áček, co?
Protože tvar ráfku je tak nějak daný, při stejné hmotnosti by musel mít ocelový cca třetinovou silu stěn. No a protože tuhost roste na čtvrtou v závislosti na výšce průřezu, ale jen lineárně na "kvalitě" materiálu,tak v ráfcích na kolo/moto vedou slitiny hliníku.


Co jsem tak koukal po netu, tak ráfek je slitina (asi hliníku) a dráty a niple jsou nerezové.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

26.11.2015 v 11:32 | Nahoru | #5

vilemx píše: Lidi, co děláte do velkých GS, potvrdíte nebo vyvrátíte, jestli tam jsou plecháče nebo hlíny? Slovník jak z Áček, co?
Protože tvar ráfku je tak nějak daný, při stejné hmotnosti by musel mít ocelový cca třetinovou silu stěn. No a protože tuhost roste na čtvrtou v závislosti na výšce průřezu, ale jen lineárně na "kvalitě" materiálu,tak v ráfcích na kolo/moto vedou slitiny hliníku.



To jakoze ten hlinikovej ma jinou vysku prurezu? Navic tuhost a pevnost je neco jineho - to jsem taky uz psal, ze duvod proc se nedelaji tyhle komponenty ocelove neni to ze hlinik je pevnejsi - ale kvuli deformacim (pruznym)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist