globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 11:03 | Nahoru | #2701

qwert píše: Honda NR byla převratná dost..



ano,ale to je cca 30let zpátky.
honda byla top,byly prachy na vývoj,konkurence mnohem menší.......

narovinu-kdo dnes tahá za lano?je to asi BMW a KTM,ti přicházejí s novinkama,ostatní jen postupně udržují krok.

Naposledy editováno 06.04.2016 11:05:10

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 11:29 | Nahoru | #2702

Dolph-cz píše: bez nároků na materiály-ale asi i držák,rám železný,tlumiče obyčejné kyje....prostě rozpočtovka.



Bohužel tyhle všechny nízkorozpočtové materiály z toho udělali proti velice moderní 1190 velice těžkého hrocha, podle papírů je verze ABS od 1190 těžší dokonce až o 2 kila

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 12:55 | Nahoru | #2703

TomasK7 píše: Myslím, že to byla reakce na to,že Afrika je údajně k prdu, protože nemá 150 koní a KTM jo, nechápu proč má někdo požadavky na silnou silniční motorku a tak jde a koupí si enduro , Afrika je trochu návrat ke kořenům a i když už je taky dost ztechnizovaná, aspoň se snaží zařadit tam, kam má cenduro patřit (to znamená, že ji člověk může vytáhnout tam, kam se dostane BIG, XRV, XTZ,..) a já si fakt nemyslím, že by kvůli tomu měla bejt naprd , naopak jsem rád, že se o trhání rekordů v Hondě nesnažily, ale udělali něco po čem volal hlas lidu



nerozumim tomu, kde jsi vzal, ze tu neco takoveho bylo tvrzeno. k tomu vykonu - snazil jsem se ti to vysvetlit. a k prdu Afrika rozhodne neni.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 12:55 | Nahoru | #2704

Dolph-cz píše: TomasK7> a ty si myslíš,že KTM hlas lidu nevyslechla a 1190 lidi kupují s donucení?

KTM si vybudovala svou image na produkci motorek opravdu velmi sportovního charakteru,1190 je její logický produkt.naopak modely s ní odvozené pro hlas lidu se mi už moc nelíbí-1290ADV a 1050 ADV......



naprosty souhlas

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 12:57 | Nahoru | #2705

karf píše: Dolph-cz> Jako souhlas, ale doporučená cena u obyč 1190 je 416 tisíc afriku časem budou beztak taky prodávat levněji nebo s nějakou extra výbavou výhodněji. Teď je to novinka, tak to nemají zapotřebí.

btw: a co se týče jejích technických fines, tak určitě LED, ABS+kontrola trakce a hlavně DCT použitelný i v terénu (až doladí teda tu použitelnost v dešti). Takže úplně surová 20 let stará technika to není.



u vsech oficialnich prodejcu je ofiko cena cca 370k, pri torse jednani je 350k. takze bych jako relevantni povazoval cenu, za kterou ji koupim v Praze, ve Vlasimi, V MB. a to je 370k.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 12:58 | Nahoru | #2706

TomasK7 píše: Honda nikdy moc revolučních prvků nepřinesla, stará Afrika i Transalp byly líný už když jeli z fabriky do showroomu a přesto se na ně dneska kouká jako na povedené motorky a koho trápilo, že nejedou si koupil něco jiného. Lidi co nepotřebujou závodit docenily jejich ostatní kvality, tak snad sláva pánu za to, protože když se Honda snažila udělat něco nového a převratného, skončilo to Crosstourerem



a to bylo, dle meho, bohuzel spatne. i proto jsem za Afriku rad. je z ceho vybirat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 13:26 | Nahoru | #2707

TomasK7 píše: když se Honda snažila udělat něco nového a převratného, skončilo to Crosstourerem


Vzdyť také těch patnáct let neměli motor, který by mohli použít. Další upgrade třicetiletého V2-52st. 600-750 ccm nebyl konkurenceschopný (slabý), litr V2-90st. z Varadera zase vážil tunu, takže z něj dolovat další koníky a snižovat emise nemělo pro enduro smysl. Tak to zkusili za pár babek s oběma motory V4 z VFR, protože rázem byli jediní, kdo V4 pro cenduro nabízí. Nakonec nezbylo než vyvinout fungl nový litrový R2-270st., protože cpát tam ten sedmpade z auta, ke kterému se NC-čkáři neustále modlí, asi opravdu neměli odvahu.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 14:03 | Nahoru | #2708
vilemx> Takže shrnuto už dlouho nic, proto neodsuzuju, že Afrika nepřinesla nové věci. Honda šla špatným směrem, teď se vrátila o krok zpátky, opět poskládala motorku z existujícího což umí velice dobře a teď už podle mě má i na čem stavět do budoucna. Tak ji držme palce, ať nezačne dělat strojovny viz konkurence, protože to neumí a zůstane u jednodužších funkčních strojů

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 18:42 | Nahoru | #2709
Vemte si to z druhé strany, Afrika je přesně taková, jakou si ji většina lidí přála a to se o spoustě motorek říct nedá. A že nepřišla s něčím novým ? Kolik endur předtím mělo DCT ? Která z fičuryn co vymýšlí KTM a BMW jsou tak super bez neúměrného zvýšení složitosti stroje do terénu ? Viz. BMW problémy s quickshifterem atp...ES třeba funguje, ale chtěl bych ho vidět po 6 letech ježdění v terénu...

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 19:32 | Nahoru | #2710

Tech píše: Dolph-cz> Ne, prosím už se nevracej k železné nádrži.

Jinak na ni nevidím nic zastaralého. Železný rám taky chtěli, nevím co je špatného na klasických tlumičích. V mých očích to pokazili malou nádrží a hodně špatnou odolností vůči pádům.

Proč by se nemělo vracet k železné nádrži, kdyby ji udělali z plastu, tak je o 15 litrů větší.

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 19:39 | Nahoru | #2711
ta africa je drahá, že je z japonska zatížená clem, jak přesunou výrobu do itálie, taj jí slevní.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 20:14 | Nahoru | #2712

Tech píše: Vemte si to z druhé strany, Afrika je přesně taková, jakou si ji většina lidí přála a to se o spoustě motorek říct nedá. A že nepřišla s něčím novým ? Kolik endur předtím mělo DCT ? Která z fičuryn co vymýšlí KTM a BMW jsou tak super bez neúměrného zvýšení složitosti stroje do terénu ? Viz. BMW problémy s quickshifterem atp...ES třeba funguje, ale chtěl bych ho vidět po 6 letech ježdění v terénu...



jo,automatická převodovka je počin,kterého se honda nechce vzdát.nebudu řešit,jestli je to věc dobrá,nebo špatná,své příznivce si najde,ale do motorky,která si hraje na terénní mi to moc nesedí.kdyby třeba udělali i cestovnější verzi-(tak jako to má např. kačena)-šoupli tam 17palcové kola,automat a lehce přitvrdit tlumiče-mohl by to být taky zajímavý stroj...,né každý chce jezdit terén a velké kola s úzkýma gumama na asfaltu nejsou nic moc.

a k tomu quickshifteru od BMW-ano,má s ním nějaké problémy-ale proč?protože ho tam má,chce být TOP...,až se vše vyřeší,najde se ideální řešení,tak to s "mírným" zpožděním zase někdo obšlehne,případně odkoupí práva a dá na motorku.

stejně tak jako má už i afrika ABS,TC a podobné vychytávky,u kterých počáteční problémy vyžrali jiní výrobci...

Naposledy editováno 06.04.2016 20:20:34

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 20:17 | Nahoru | #2713

petrumr píše: ta africa je drahá, že je z japonska zatížená clem, jak přesunou výrobu do itálie, taj jí slevní.


Ale hovno.Je to jen cenová politika.Afrika je drahá,protože je to Afrika.Tak jako všechny KTM které se tahají přes celý oceán jsou v Americe o dost levnější jak tady kde to mají za rohem.Jako je třeba slavná "simply clever" nejdražší v zemi svého původu.
Africu sice nepovažuji za Hi-Tech,ale pro mě pořád lepší než slavný Crosněco nebo řada NC.Odpornější jsou mi akorát BMW

Mimochodem,že Honda je mistr v recyklaci vím dávno.Ať už je to slavný motor z VT nacpaný do všeho možného v průběhu osmdesátých až devadesátých let,nebo podobná ikona na poli jednoválců cpaný taky do všeho možného.Když ho naposled nacpali do FMX tak jsem se mohl smíchy potrhat.Zastaralejší motor žádná firma neměla.
Honda je prostě takový VW mezi motorkama.

Naposledy editováno 06.04.2016 20:28:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 20:28 | Nahoru | #2714

Dolph-cz píše: né každý chce jezdit terén a velké kola s úzkýma gumama na asfaltu nejsou nic moc....


No a už je to tady. Celou dobu jsou cendura jen pseudoendura a jsou moc těžký a nemají ten správný rozměr kol. Bác je tu zbrusu nová Africa Twin - nástupce slavné legendy a najednou né každej jezdí do terénu
No tak pro takový mají přece Crosstourera 1200, kterej si na ten terén jen hraje a je moc těžkej

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 20:43 | Nahoru | #2715
Dolph-cz> Proto je DCT napřání, kdo chce co nejjednodušší stroj do terénu, zvolí klasickou verzi. Jinak já nevidím velký rozdíl ve velkých kolech na asfaltu, silniční Afrika by podle mého nefungovala vůbec, na to ani nemá výkon a nikdo by to nekupoval. Jde i o image, Afrika prostě musí být teréní.

Dvouspojku v motorkách nikdo nemá... Na silnici si to většina lidí chválí a u Afriky méně zkušení jezdci i v terénu. A na to že to je (byla u VFR1200) nová celkem komplikovaná technologie v motorkách, funguje odzačátku...Honda si svou pozici top kvality drží.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 21:11 | Nahoru | #2716

karf píše: No a už je to tady. Celou dobu jsou cendura jen pseudoendura a jsou moc těžký a nemají ten správný rozměr kol. Bác je tu zbrusu nová Africa Twin - nástupce slavné legendy a najednou né každej jezdí do terénu
No tak pro takový mají přece Crosstourera 1200, kterej si na ten terén jen hraje a je moc těžkej



co ti na tom vadí?

1190 se taky prodává ve verzi silniční i terénní(R) rozdíl je právě v kolech a tlumičích.
já jezdím především asfalt,tak jsem si koupil tu silniční verzi.je na tom něco špatného?

co by bylo špatného na africe v silniční verzi?

já bych třeba 250kg Crosstourera 1200 rozhodně nechtěl.a to né jen kvůli jeho hmotnosti,i to hondí světlo mi nejde pod fousy,výfuk na poblití,proti tomu je afrika opravdu krasavice.

už se to tady psalo mockrát a je to pravda-kolik majitelů afriky ji vezme do terénu?pro většinu bude vrchol kamenitá cesta.tak co ti vadí??

podle mně je afrika po dlouhé době motorka,co se hondě povedla a myslím si,že zaspali.asi v takový úspěch ani nedoufali......nestíhají dodávat,čeká se......,to je špatně.zpousta lidí ji chce hned! není?-koupí jinou....

hlad po ní nebude trvat věky,pomalu prosakují informace o menších,nebo větších problémech,počáteční nadšení opadne a prodeje půjdou dolů.
je dost možné,že třeba pak vytasí cestovní verzi.......

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 21:38 | Nahoru | #2717

Dolph-cz píše: co ti na tom vadí?

1190 se taky prodává ve verzi silniční i terénní(R) rozdíl je právě v kolech a tlumičích.
já jezdím především asfalt,tak jsem si koupil tu silniční verzi.je na tom něco špatného?

co by bylo špatného na africe v silniční verzi?

já bych třeba 250kg Crosstourera 1200 rozhodně nechtěl.a to né jen kvůli jeho hmotnosti,i to hondí světlo mi nejde pod fousy,výfuk na poblití,proti tomu je afrika opravdu krasavice.

už se to tady psalo mockrát a je to pravda-kolik majitelů afriky ji vezme do terénu?pro většinu bude vrchol kamenitá cesta.tak co ti vadí??

podle mně je afrika po dlouhé době motorka,co se hondě povedla a myslím si,že zaspali.asi v takový úspěch ani nedoufali......nestíhají dodávat,čeká se......,to je špatně.zpousta lidí ji chce hned! není?-koupí jinou....

hlad po ní nebude trvat věky,pomalu prosakují informace o menších,nebo větších problémech,počáteční nadšení opadne a prodeje půjdou dolů.
je dost možné,že třeba pak vytasí cestovní verzi.......



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 22:02 | Nahoru | #2718
Dolph-cz> Mimo silnici ji dříve nebo později vezme většina majitelů. Dnes už staré Afriky jezdi lehčí či těžší off všechny. Afrika v silniční verzi je blbost.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.4.2016 v 22:18 | Nahoru | #2719

Tech píše: Dolph-cz> Mimo silnici ji dříve nebo později vezme většina majitelů. Dnes už staré Afriky jezdi lehčí či těžší off všechny. Afrika v silniční verzi je blbost.



proc z ni delate vsichni nejakeho prebornika v off jezdeni? dat na ni 19, coz by stejne drtiva vetsina majitelu Afrik drive, nebo pozdeji vyuzila spis, je z ni paradni silnicka

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.4.2016 v 07:06 | Nahoru | #2720
Každej kdo z toho má silničku to má právě pro styl, nebo dnes už jako zachovalí kousek a nechce ho mrvit, protože jízdou mimo silnici chtě nechtě vznikají šrámy. Tu druhou skupinu chápu, kdyby se mi dostala do ruky stará XRV která nemá škrábanec tak bych to srdce topit jí v bahně taky neměl, první skupina by byla spokojenější s nějakým vfr 800, ale kam by si na něm nalepily bedouina?

Snad ještě se dá říct že drtivá většina těch strojů off plánovala, ale vidím kolem sebe, že se toho často i dost lidí bojí, protože v pondělí musí být zdraví do práce

Koho baví hlavně jezdit má jednoduchou rovnici, chci jezdit po silnici tak si koupím silniční motorku, chci jezdit všechno koupím si cenduro. Nadávat cenduru, že je terénní a má menší výkon než silniční motorky od konkurence, to je fakt velice na hlavu. Asi jsme rozmařilí ze strojů poslední dekády typu Versys a Multistrada, pokud si vzpomínám tak u vzniku tý kategorie ty motorky vypadali daleko spíš jako právě Afrika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.4.2016 v 07:33 | Nahoru | #2721

TomasK7 píše: Koho baví hlavně jezdit má jednoduchou rovnici, chci jezdit po silnici tak si koupím silniční motorku, chci jezdit všechno koupím si cenduro. Nadávat cenduru, že je terénní a má menší výkon než silniční motorky od konkurence, to je fakt velice na hlavu. Asi jsme rozmařilí ze strojů poslední dekády typu Versys a Multistrada, pokud si vzpomínám tak u vzniku tý kategorie ty motorky vypadali daleko spíš jako právě Afrika.



Sorry, ale meleš. 100 koní má moje 10 let stará 950tka. Od nové motorky, potažmo Hondy jako TOP výrobce, bych od litrového motoru čekal víc. Jestli to je motor do cendura nebo do sekačky je mně v tuto chvíli celkem jedno. Obecně jde u aut i motorek o vývoj. A já tady žádný vývoj ani pokrok nevidím.

V terénu už je fuk, jestli máš 100 nebo 150 koní. Ale na cestě se ty koně hodí. Tečka.

Stará Afrika byla vydechlá a novou na dnešní poměry udělali vydechlou úplně stejně. WTF?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.4.2016 v 07:56 | Nahoru | #2722
cibus> To já vím, že KTM s takovým motorem přišla před 14 lety

Prostě je to o tom, že když to bude fungovat tak Honda postavila motorku která měla přijít před 10 lety, no a jsou konzervativci, kterým se to prostě líbí. Mě na trhu něco takového chybí, pokud považuješ 1190 za skvělého nástupce 990 a myslíš, že Honda měla přijít s plně elektrozovanou motorku s výkonem přes 100 koní tak je to zase tvůj názor, naštěstí už budeme mít z čeho vybírat oba

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.4.2016 v 08:05 | Nahoru | #2723
Mně se nová Africa taky líbí. A líbila se mně i stará. Akorát svezení (na staré) bylo zklamání.

Nová mohla mít 120 koní. To je celé.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.4.2016 v 08:14 | Nahoru | #2724
cibus> výkon to prostě nemá no, možná i právě proto, že ho neměla stará to zkusili u nové znovu. Kdyby Honda chtěla myslím si, že z toho víc vydolují. Ale čert ví, KTM neměla problém s R verzí 990 najít dalších 15 koní, může přijít něco podobného pokud ty hlasy po tom budou.. Ale průměrnej majitel Hondy s tím asi bude spokojen při přesedání ze starý, chápu tvoje pocity když SER má tenhle výkon dávno

Naposledy editováno 07.04.2016 08:17:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.4.2016 v 08:45 | Nahoru | #2725

TomasK7 píše: cibus> To já vím, že KTM s takovým motorem přišla před 14 lety


Když to vezmeme kolem a kolem, tak Honda VTR měla 120 kobyl v roce 96, Suzuki TL/SV měly 130 kobyl v roce 96 resp 2003 a stejně tak začaly dělat cendura s výkonem 100 kobyl - Varadero, V-strom...KTM přišla se 100 koňovým endurem+naháčem superduke až o 5 let později - 2006 nebo 2008?

Ale já mam třeba 100 koňový KLV s V2 litrem od Suzuki, která v tý době stejný motor dávala do SVčka a byl naladěný na výkon 124 koní. Překvapivě si ale nelámu hlavu, proč do těžší motorky s větší čelní plochou nedaly ten silnější motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.4.2016 v 08:46 | Nahoru | #2726

petrumr píše: ta africa je drahá, že je z japonska zatížená clem, jak přesunou výrobu do itálie, taj jí slevní.


a výroba v Itálii bude její konec

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.4.2016 v 09:58 | Nahoru | #2727

karf píše: Když to vezmeme kolem a kolem, tak Honda VTR měla 120 kobyl v roce 96, Suzuki TL/SV měly 130 kobyl v roce 96 resp 2003 a stejně tak začaly dělat cendura s výkonem 100 kobyl - Varadero, V-strom...KTM přišla se 100 koňovým endurem+naháčem superduke až o 5 let později - 2006 nebo 2008?

Ale já mam třeba 100 koňový KLV s V2 litrem od Suzuki, která v tý době stejný motor dávala do SVčka a byl naladěný na výkon 124 koní. Překvapivě si ale nelámu hlavu, proč do těžší motorky s větší čelní plochou nedaly ten silnější motor.



KTM přišla se 100 konovým endurem na trh v 2003.O rok dřív s ním vyhrála Dakar.A motor měla o 20kg lehčí než VTR..

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.4.2016 v 09:59 | Nahoru | #2728

fockewulf píše: a výroba v Itálii bude její konec



jo,taky mně napadlo to samé.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.4.2016 v 10:52 | Nahoru | #2729
Oni byly nějaký problémy s výrobou Hondy v Itálii? Já mám víceméně pocit, že mi to drží po kupě úplně stejně jako ty předešlé v Japonsku vyrobené stroje

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.4.2016 v 11:01 | Nahoru | #2730
Taky bych řekl že v tom nebyl problém když to navíc jen skládali dohromady..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist