(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: Honda NR byla převratná dost..
ano,ale to je cca 30let zpátky.
honda byla top,byly prachy na vývoj,konkurence mnohem menší.......
narovinu-kdo dnes tahá za lano?je to asi BMW a KTM,ti přicházejí s novinkama,ostatní jen postupně udržují krok.
Naposledy editováno 06.04.2016 11:05:10
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: bez nároků na materiály-ale asi i držák,rám železný,tlumiče obyčejné kyje....prostě rozpočtovka.
Bohužel tyhle všechny nízkorozpočtové materiály z toho udělali proti velice moderní 1190 velice těžkého hrocha, podle papírů je verze ABS od 1190 těžší dokonce až o 2 kila
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: Myslím, že to byla reakce na to,že Afrika je údajně k prdu, protože nemá 150 koní a KTM jo, nechápu proč má někdo požadavky na silnou silniční motorku a tak jde a koupí si enduro , Afrika je trochu návrat ke kořenům a i když už je taky dost ztechnizovaná, aspoň se snaží zařadit tam, kam má cenduro patřit (to znamená, že ji člověk může vytáhnout tam, kam se dostane BIG, XRV, XTZ,..) a já si fakt nemyslím, že by kvůli tomu měla bejt naprd , naopak jsem rád, že se o trhání rekordů v Hondě nesnažily, ale udělali něco po čem volal hlas lidu
nerozumim tomu, kde jsi vzal, ze tu neco takoveho bylo tvrzeno. k tomu vykonu - snazil jsem se ti to vysvetlit. a k prdu Afrika rozhodne neni.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: TomasK7> a ty si myslíš,že KTM hlas lidu nevyslechla a 1190 lidi kupují s donucení?
KTM si vybudovala svou image na produkci motorek opravdu velmi sportovního charakteru,1190 je její logický produkt.naopak modely s ní odvozené pro hlas lidu se mi už moc nelíbí-1290ADV a 1050 ADV......
naprosty souhlas
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: Dolph-cz> Jako souhlas, ale doporučená cena u obyč 1190 je 416 tisíc afriku časem budou beztak taky prodávat levněji nebo s nějakou extra výbavou výhodněji. Teď je to novinka, tak to nemají zapotřebí.
btw: a co se týče jejích technických fines, tak určitě LED, ABS+kontrola trakce a hlavně DCT použitelný i v terénu (až doladí teda tu použitelnost v dešti). Takže úplně surová 20 let stará technika to není.
u vsech oficialnich prodejcu je ofiko cena cca 370k, pri torse jednani je 350k. takze bych jako relevantni povazoval cenu, za kterou ji koupim v Praze, ve Vlasimi, V MB. a to je 370k.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: Honda nikdy moc revolučních prvků nepřinesla, stará Afrika i Transalp byly líný už když jeli z fabriky do showroomu a přesto se na ně dneska kouká jako na povedené motorky a koho trápilo, že nejedou si koupil něco jiného. Lidi co nepotřebujou závodit docenily jejich ostatní kvality, tak snad sláva pánu za to, protože když se Honda snažila udělat něco nového a převratného, skončilo to Crosstourerem
a to bylo, dle meho, bohuzel spatne. i proto jsem za Afriku rad. je z ceho vybirat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: když se Honda snažila udělat něco nového a převratného, skončilo to Crosstourerem
Vzdyť také těch patnáct let neměli motor, který by mohli použít. Další upgrade třicetiletého V2-52st. 600-750 ccm nebyl konkurenceschopný (slabý), litr V2-90st. z Varadera zase vážil tunu, takže z něj dolovat další koníky a snižovat emise nemělo pro enduro smysl. Tak to zkusili za pár babek s oběma motory V4 z VFR, protože rázem byli jediní, kdo V4 pro cenduro nabízí. Nakonec nezbylo než vyvinout fungl nový litrový R2-270st., protože cpát tam ten sedmpade z auta, ke kterému se NC-čkáři neustále modlí, asi opravdu neměli odvahu.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> Ne, prosím už se nevracej k železné nádrži.
Jinak na ni nevidím nic zastaralého. Železný rám taky chtěli, nevím co je špatného na klasických tlumičích. V mých očích to pokazili malou nádrží a hodně špatnou odolností vůči pádům.
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Vemte si to z druhé strany, Afrika je přesně taková, jakou si ji většina lidí přála a to se o spoustě motorek říct nedá. A že nepřišla s něčím novým ? Kolik endur předtím mělo DCT ? Která z fičuryn co vymýšlí KTM a BMW jsou tak super bez neúměrného zvýšení složitosti stroje do terénu ? Viz. BMW problémy s quickshifterem atp...ES třeba funguje, ale chtěl bych ho vidět po 6 letech ježdění v terénu...
jo,automatická převodovka je počin,kterého se honda nechce vzdát.nebudu řešit,jestli je to věc dobrá,nebo špatná,své příznivce si najde,ale do motorky,která si hraje na terénní mi to moc nesedí.kdyby třeba udělali i cestovnější verzi-(tak jako to má např. kačena)-šoupli tam 17palcové kola,automat a lehce přitvrdit tlumiče-mohl by to být taky zajímavý stroj...,né každý chce jezdit terén a velké kola s úzkýma gumama na asfaltu nejsou nic moc.
a k tomu quickshifteru od BMW-ano,má s ním nějaké problémy-ale proč?protože ho tam má,chce být TOP...,až se vše vyřeší,najde se ideální řešení,tak to s "mírným" zpožděním zase někdo obšlehne,případně odkoupí práva a dá na motorku.
stejně tak jako má už i afrika ABS,TC a podobné vychytávky,u kterých počáteční problémy vyžrali jiní výrobci...
Naposledy editováno 06.04.2016 20:20:34
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: ta africa je drahá, že je z japonska zatížená clem, jak přesunou výrobu do itálie, taj jí slevní.
Ale hovno.Je to jen cenová politika.Afrika je drahá,protože je to Afrika.Tak jako všechny KTM které se tahají přes celý oceán jsou v Americe o dost levnější jak tady kde to mají za rohem.Jako je třeba slavná "simply clever" nejdražší v zemi svého původu.
Africu sice nepovažuji za Hi-Tech,ale pro mě pořád lepší než slavný Crosněco nebo řada NC.Odpornější jsou mi akorát BMW
Mimochodem,že Honda je mistr v recyklaci vím dávno.Ať už je to slavný motor z VT nacpaný do všeho možného v průběhu osmdesátých až devadesátých let,nebo podobná ikona na poli jednoválců cpaný taky do všeho možného.Když ho naposled nacpali do FMX tak jsem se mohl smíchy potrhat.Zastaralejší motor žádná firma neměla.
Honda je prostě takový VW mezi motorkama.
Naposledy editováno 06.04.2016 20:28:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: né každý chce jezdit terén a velké kola s úzkýma gumama na asfaltu nejsou nic moc....
No a už je to tady. Celou dobu jsou cendura jen pseudoendura a jsou moc těžký a nemají ten správný rozměr kol. Bác je tu zbrusu nová Africa Twin - nástupce slavné legendy a najednou né každej jezdí do terénu
No tak pro takový mají přece Crosstourera 1200, kterej si na ten terén jen hraje a je moc těžkej
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dvouspojku v motorkách nikdo nemá... Na silnici si to většina lidí chválí a u Afriky méně zkušení jezdci i v terénu. A na to že to je (byla u VFR1200) nová celkem komplikovaná technologie v motorkách, funguje odzačátku...Honda si svou pozici top kvality drží.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: No a už je to tady. Celou dobu jsou cendura jen pseudoendura a jsou moc těžký a nemají ten správný rozměr kol. Bác je tu zbrusu nová Africa Twin - nástupce slavné legendy a najednou né každej jezdí do terénu
No tak pro takový mají přece Crosstourera 1200, kterej si na ten terén jen hraje a je moc těžkej
co ti na tom vadí?
1190 se taky prodává ve verzi silniční i terénní(R) rozdíl je právě v kolech a tlumičích.
já jezdím především asfalt,tak jsem si koupil tu silniční verzi.je na tom něco špatného?
co by bylo špatného na africe v silniční verzi?
já bych třeba 250kg Crosstourera 1200 rozhodně nechtěl.a to né jen kvůli jeho hmotnosti,i to hondí světlo mi nejde pod fousy,výfuk na poblití,proti tomu je afrika opravdu krasavice.
už se to tady psalo mockrát a je to pravda-kolik majitelů afriky ji vezme do terénu?pro většinu bude vrchol kamenitá cesta.tak co ti vadí??
podle mně je afrika po dlouhé době motorka,co se hondě povedla a myslím si,že zaspali.asi v takový úspěch ani nedoufali......nestíhají dodávat,čeká se......,to je špatně.zpousta lidí ji chce hned! není?-koupí jinou....
hlad po ní nebude trvat věky,pomalu prosakují informace o menších,nebo větších problémech,počáteční nadšení opadne a prodeje půjdou dolů.
je dost možné,že třeba pak vytasí cestovní verzi.......
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: co ti na tom vadí?
1190 se taky prodává ve verzi silniční i terénní(R) rozdíl je právě v kolech a tlumičích.
já jezdím především asfalt,tak jsem si koupil tu silniční verzi.je na tom něco špatného?
co by bylo špatného na africe v silniční verzi?
já bych třeba 250kg Crosstourera 1200 rozhodně nechtěl.a to né jen kvůli jeho hmotnosti,i to hondí světlo mi nejde pod fousy,výfuk na poblití,proti tomu je afrika opravdu krasavice.
už se to tady psalo mockrát a je to pravda-kolik majitelů afriky ji vezme do terénu?pro většinu bude vrchol kamenitá cesta.tak co ti vadí??
podle mně je afrika po dlouhé době motorka,co se hondě povedla a myslím si,že zaspali.asi v takový úspěch ani nedoufali......nestíhají dodávat,čeká se......,to je špatně.zpousta lidí ji chce hned! není?-koupí jinou....
hlad po ní nebude trvat věky,pomalu prosakují informace o menších,nebo větších problémech,počáteční nadšení opadne a prodeje půjdou dolů.
je dost možné,že třeba pak vytasí cestovní verzi.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> Mimo silnici ji dříve nebo později vezme většina majitelů. Dnes už staré Afriky jezdi lehčí či těžší off všechny. Afrika v silniční verzi je blbost.
proc z ni delate vsichni nejakeho prebornika v off jezdeni? dat na ni 19, coz by stejne drtiva vetsina majitelu Afrik drive, nebo pozdeji vyuzila spis, je z ni paradni silnicka
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Snad ještě se dá říct že drtivá většina těch strojů off plánovala, ale vidím kolem sebe, že se toho často i dost lidí bojí, protože v pondělí musí být zdraví do práce
Koho baví hlavně jezdit má jednoduchou rovnici, chci jezdit po silnici tak si koupím silniční motorku, chci jezdit všechno koupím si cenduro. Nadávat cenduru, že je terénní a má menší výkon než silniční motorky od konkurence, to je fakt velice na hlavu. Asi jsme rozmařilí ze strojů poslední dekády typu Versys a Multistrada, pokud si vzpomínám tak u vzniku tý kategorie ty motorky vypadali daleko spíš jako právě Afrika.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: Koho baví hlavně jezdit má jednoduchou rovnici, chci jezdit po silnici tak si koupím silniční motorku, chci jezdit všechno koupím si cenduro. Nadávat cenduru, že je terénní a má menší výkon než silniční motorky od konkurence, to je fakt velice na hlavu. Asi jsme rozmařilí ze strojů poslední dekády typu Versys a Multistrada, pokud si vzpomínám tak u vzniku tý kategorie ty motorky vypadali daleko spíš jako právě Afrika.
Sorry, ale meleš. 100 koní má moje 10 let stará 950tka. Od nové motorky, potažmo Hondy jako TOP výrobce, bych od litrového motoru čekal víc. Jestli to je motor do cendura nebo do sekačky je mně v tuto chvíli celkem jedno. Obecně jde u aut i motorek o vývoj. A já tady žádný vývoj ani pokrok nevidím.
V terénu už je fuk, jestli máš 100 nebo 150 koní. Ale na cestě se ty koně hodí. Tečka.
Stará Afrika byla vydechlá a novou na dnešní poměry udělali vydechlou úplně stejně. WTF?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Prostě je to o tom, že když to bude fungovat tak Honda postavila motorku která měla přijít před 10 lety, no a jsou konzervativci, kterým se to prostě líbí. Mě na trhu něco takového chybí, pokud považuješ 1190 za skvělého nástupce 990 a myslíš, že Honda měla přijít s plně elektrozovanou motorku s výkonem přes 100 koní tak je to zase tvůj názor, naštěstí už budeme mít z čeho vybírat oba
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Nová mohla mít 120 koní. To je celé.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 07.04.2016 08:17:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: cibus> To já vím, že KTM s takovým motorem přišla před 14 lety
Když to vezmeme kolem a kolem, tak Honda VTR měla 120 kobyl v roce 96, Suzuki TL/SV měly 130 kobyl v roce 96 resp 2003 a stejně tak začaly dělat cendura s výkonem 100 kobyl - Varadero, V-strom...KTM přišla se 100 koňovým endurem+naháčem superduke až o 5 let později - 2006 nebo 2008?
Ale já mam třeba 100 koňový KLV s V2 litrem od Suzuki, která v tý době stejný motor dávala do SVčka a byl naladěný na výkon 124 koní. Překvapivě si ale nelámu hlavu, proč do těžší motorky s větší čelní plochou nedaly ten silnější motor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: ta africa je drahá, že je z japonska zatížená clem, jak přesunou výrobu do itálie, taj jí slevní.
a výroba v Itálii bude její konec
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: Když to vezmeme kolem a kolem, tak Honda VTR měla 120 kobyl v roce 96, Suzuki TL/SV měly 130 kobyl v roce 96 resp 2003 a stejně tak začaly dělat cendura s výkonem 100 kobyl - Varadero, V-strom...KTM přišla se 100 koňovým endurem+naháčem superduke až o 5 let později - 2006 nebo 2008?
Ale já mam třeba 100 koňový KLV s V2 litrem od Suzuki, která v tý době stejný motor dávala do SVčka a byl naladěný na výkon 124 koní. Překvapivě si ale nelámu hlavu, proč do těžší motorky s větší čelní plochou nedaly ten silnější motor.
KTM přišla se 100 konovým endurem na trh v 2003.O rok dřív s ním vyhrála Dakar.A motor měla o 20kg lehčí než VTR..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |