1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: Eso_Rimmer> jenže o tom to je...,nevím,kdo si koupí mový model,když ví,že předchozí model který vlastní ho x-krát nasral.....
roky letí,spousta lidí na světě koupí motorku,pojezdí 2-3 roky a jdou zase pro novou..... a je totální neúspěch značky,když si ten člověk řekno-no,kačena už to nebude...
Problém je, že ten vrcholný manažer tam už za ty 3 roky není. Takže logicky raději schrábne prémie za letošní snížení nákladů a jde jinam, protože pokles tržeb až za tři roky odnese jeho nástupce.
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Problém je, že ten vrcholný manažer tam už za ty 3 roky není. Takže logicky raději schrábne prémie za letošní snížení nákladů a jde jinam, protože pokles tržeb až za tři roky odnese jeho nástupce.
Jo, to je fakt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Holt na kvalitu a spolehlivost zákazník pořad slyší, minimálně u dlouhodobého hlediska. Tak se nedivte že se každý může po...t z nové Afriky.
Ale hovno, ne kazdy ma ma takove koule, jako treba eso, ze verejne resi problem.
Vetsina lidi neprizna, ze maji za ty prachy mrdku a maji nejake problemy...
Tim chci rict, ze na superlativa a chvalu je casu dost..., casem mozna vyplavou na povrch komplikace...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Holt na kvalitu a spolehlivost zákazník pořad slyší, minimálně u dlouhodobého hlediska. Tak se nedivte že se každý může po...t z nové Afriky.
Si taky rýpnu, originální cartridge je ta na stole vpravo, kvalita to teda určitě je .. a tak je to se vším, už se šetří všude, dokonce i na Hondách
Naposledy editováno 13.10.2016 16:01:35
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Proto na to touratech dodělává podvozek kterej stojí raketu
Naposledy editováno 13.10.2016 16:48:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 13.10.2016 17:15:06
ty dvě trubky co tam jsou na stole jsou to co tlumí v té vidlici.obecně platí,že čím větší průměr té trubky a tím větší píst,tím jednodušeji se ta vidlice nastavuje a stejně tak dobře funguje.
naopak čím je ten průměr menší,tím je to levnější na výrobu a o pár gramů lehčí,ale taky je složitější z toho tlumiče něco vydolovat,aby to dobře fungovalo,na olej jsou větší tlaky atd.......
Naposledy editováno 13.10.2016 19:41:29
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 13.10.2016 21:18:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Kome píše: Mx a ostrý endura mají v nohách to samé co Afrika co se průměru tyče a vydrží to , nevím ze by někdo zlomil plunžr protoze neunesl kompresi vydlice.
ale tady se nemluví o zlomení,ale o funkci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> Hele, jak konkrétně se má chovat ten "tenčí", že je podle tebe měkčí ? A od kdy je u endura tvrdší = lepší ?
představ si,jak to uvnitř funguje-je tam nějaký píst,ten protlačuje olej přes planžety.
čím větší je ten píst,tím více tlačí před sebou oleje a s tím olejem se dá nějak pracovat....logicky čím více oleje se přesunuje,tím lépe může tlumič reagovat i na ty nejmenší pohyby a stejně tak se dá lépe nastavit co má dělat když je pod velkým zatížením třeba při skoku....
samozřejmě není to přímo o tom,že čím větší je ten píst,tím je lepší tlumič,je třeba najít nějaký optimální průměr.ten už se dávno našel,motorky se na špičkové úrovni dělají už dlouho,no a poslední dobou se průměry těch trubek a pístu hodně zmenšují-a není to proto,že by to bylo tak lepší,ale proto,že je to levnější........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Kome píše: Dolph-cz> ale ono to je stejne i jinde a funguje to. Vidlice neni tak zatizena , aby tam bylo buh vi co. Zadni tlumic dostava na prdel postatne vic a ani tam to neni o moc větší, jen se pouziva ocelova pistnice ,
zadní tlumič je konstrukčně úplně jiný,jako taky tam je olej a planžety,ale to je tak celé.
a vzhledem ke zdvihu je ten píst přímo obrovský.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
EDIT: přesně tak, ve vidli je řádově menší namáhání než vzadu, kde to jde na maličkou páku. A taky to drží.
Naposledy editováno 13.10.2016 22:14:18
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: zadní tlumič je konstrukčně úplně jiný,jako taky tam je olej a planžety,ale to je tak celé.
a vzhledem ke zdvihu je ten píst přímo obrovský.
Pravě to že má tlumič zdvih třeba jen 80mm a zadním kole je třeba 250 ,tak ten tlumič musí přenést zatížení více jak 3x vyšší. Ty más v CRFku 450 snad větší pruměry pistku než ma afrika? Podle mě se tlumení už hezkých pár let nevyvíjí a jen se laboruje se vzduchovou pružinou, jelikož na tom už není co vymýšlet a zmenšovaní dílu zase přináší vyšší nároky na kvalitu. Podle mě je ten vnitřek stejný jako u jiných motorek s vidlicí od stejného výrobce.
Naposledy editováno 14.10.2016 07:12:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 14.10.2016 08:49:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: TomasK7> Afrika má 45mm trubky a zdvih 230mm, KTM 1190 má 45mm trubky a 190mm zdvih (?). Třeba triumph CX má 43mm trubky a 220mm zdvih a baworák f800gsa má taky 43mm a zdvih 230mm. Mně to nepřijde nijak poddimenzované
ty mícháš hruška s jablkama.
neřeší průměr vidlí,ale průměr té hydraulické tlumící části co je uvnitř.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |