globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 11:17 | Nahoru | #2581
to je samá teorie a nesmyslné napadání.....

každý si něco myslí a bije se za to svoje.já bych motorku a které vím,že jí někdo bez zajetí tavil na brzdě nechtěl.

nikdo se ale nevyjádřil k mé myšlence o zajížděcím oleji.
teorie je taková,že se jedná o (snad minerální) olej větší viskozity,který vytváří odolnější olejový film proti střihu,ale neobsahuje tolik aditiv a tím pádem dochází k většímu opotřebení a tím rychlejšímu zajetí dílů...,ale prý neumaže motor v maximálních otáčkách(asi především pístní kroužky).

že v nových KTM z fabriky není nalitý klasický motorex 10w50 jsem přesvědčený jak z vlastní zkušenosti,tak z názorů jiných lidí.....

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 11:21 | Nahoru | #2582

karf píše: Dolph-cz> To máš podložený nějakým nezávislým testem, kde vzali 2 shodné kusy (auto, motorka, to je fuk) ze stejné série a první huntovali od nuly a druhý poctivě zajeli?
Já si naopak myslím, že k zaběhnutí a sesednutí dojde během prvních pár otáček v motorárně u výrobce. Je dost naivní si myslet, že během těch 1000km se plochy na válci/pístu nebo ložiskách/pouzdrech nějak zvlášť ojedou a víc si to "sedne". Leckterý motory v testu motorradu (populární překlady na LPX.cz) měli i po 50000 viditelné stopy po honování na stěnách válce. Záběh má smysl snad z pohledu toho, že motor nemusí být 100% čistý od špon z obrábění, který se teoreticky odstraní při první výměně po záběhu (těch 1000km) a do té doby brousí motor...pokud se nezachytí na magnetu na výpušťáku.
Někdo zase říká, že se v záběhu má motoru "vtisknout charakter" = občas ho pořádně vzít za voči



hned v první větě jsem psal "podle mně"
ty píšeš "Já si naopak myslím....."

mám se tě taky tak blbě ptát jestli na to máš podložený nějakým nezávislým testem???

když napíšu "podle mně" tak z toho asi vyplývá,že to je jen můj názor,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 11:24 | Nahoru | #2583

Slávek-TDM píše: Asi jsem to nenapsal dost jasne. KAZDE VYROBENE AUTO jede par kilometru na testovacim ovalu ve fabrice. Jestli mi neveris, zajed si na exkurzi do Skodovky (do Vrchlabi uz ne, tam uz se delaji jen prevodovky, nicmene polygon (nebo spis testovaci draha) tam zustala a je ze silnice krasne videt). Jiste tady nekolik lidi ve Skoda Auto dela, tak ti to potvrdi. V MB je draha jak u linky na Octavie tak na Fabie:
https://mapy.cz/zakl...z=18&base=ophoto

Mozna jsem nemel psat "Polygon" protoze tak se rika jinymu skodovackymu arealu.



do škodovky to mám daleko,ale mám to blízko do hyundaye a tam se auta rozhodně nějak divoce netestují.kontrola ano,jízda po ose taky,ale jen na parkoviště a rozhodně né ve smyslu zátěže rovnající ce měření výkonu...

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 11:26 | Nahoru | #2584
Před lety, za komunistu záběh smysl měl (motor traktoru po GO se klidně v tahu zatáhnul, jak nebylo dost místa na písty), dneska, při zvyšování jakosti už období záběhu prakticky není, z továrny musí vyjíždět produkt 100%připravený na cokoli. Zhruba to nás učili na vysoké v předmětu jakost, spolehlivost a obnova strojů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 14:58 | Nahoru | #2585
Dolph-cz> on ale take nepise nic o zatezi rovnajici se mereni vykonu. Proste v MB vyjede auto z fabriky a da si takovej malej ovalek, presne jak bylo popsano na strance predtim. jestli si pamatuju spravne, byla o tom kdysi i reportaz snad v autosalonu.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 15:07 | Nahoru | #2586
MichalFr> na tom ovalku jsou presne dany ukony, ktery musi testovaci jezdec provest. Jeden z nich je plna akcelerace...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 15:17 | Nahoru | #2587

Dolph-cz píše: to je samá teorie a nesmyslné napadání.....

každý si něco myslí a bije se za to svoje.já bych motorku a které vím,že jí někdo bez zajetí tavil na brzdě nechtěl.

nikdo se ale nevyjádřil k mé myšlence o zajížděcím oleji.
teorie je taková,že se jedná o (snad minerální) olej větší viskozity,který vytváří odolnější olejový film proti střihu,ale neobsahuje tolik aditiv a tím pádem dochází k většímu opotřebení a tím rychlejšímu zajetí dílů...,ale prý neumaže motor v maximálních otáčkách(asi především pístní kroužky).

že v nových KTM z fabriky není nalitý klasický motorex 10w50 jsem přesvědčený jak z vlastní zkušenosti,tak z názorů jiných lidí.....

měl jsem mnoho nových motorek a potvrzuji tvoji hypotézu, že na zajetí je tam jiný olej. Prý proto, aby se "obrousily hrany"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 15:28 | Nahoru | #2588
prackarr> Ten jiný olej se liší hlavně tím, že nemá klasickou feature "snižuje tření a opotřebení"...pokud je to teda olej "na zajíždění".

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 15:29 | Nahoru | #2589

karf píše: prackarr> Ten jiný olej se liší hlavně tím, že nemá klasickou feature "snižuje tření a opotřebení"...pokud je to teda olej "na zajíždění".

ano, to je přesně ono.

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 18:26 | Nahoru | #2590
Týpek co přešel z 1190r na Afriku, nevypadá to že by si stěžoval.

"It is a very personal assessment. my ktm was one of the first in 2013 and I did 28000km in two years. the bike was fantastic, except for the heat. compared to this there is no comparison as performance. Africa is preferable as handling and off-road even prefer it. it is easier and more intuitive. It has no vibrations and also at high speeds does not have stability problems which had the ktm. mine is DCT."

Ještě jsem nečetl recenzi, kde by si majitel nestěžoval na teplo od motoru. Čas na řaďáky, KTM

Naposledy editováno 01.04.2016 18:28:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 18:35 | Nahoru | #2591

Tech píše: Týpek co přešel z 1190r na Afriku, nevypadá to že by si stěžoval.

"It is a very personal assessment. my ktm was one of the first in 2013 and I did 28000km in two years. the bike was fantastic, except for the heat. compared to this there is no comparison as performance. Africa is preferable as handling and off-road even prefer it. it is easier and more intuitive. It has no vibrations and also at high speeds does not have stability problems which had the ktm. mine is DCT."

Ještě jsem nečetl recenzi, kde by si majitel nestěžoval na teplo od motoru. Čas na řaďáky, KTM



kdo na to má,tak ty motorky prostě střídá.je plno lidí,co vyměnili např. GS za 1190,stejně tak to bude i opačně...po pár letech zjistí,že to není ono a zase popojdou dál.tak to prostě je.....

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 18:37 | Nahoru | #2592

MichalFr píše: Dolph-cz> on ale take nepise nic o zatezi rovnajici se mereni vykonu. Proste v MB vyjede auto z fabriky a da si takovej malej ovalek, presne jak bylo popsano na strance predtim. jestli si pamatuju spravne, byla o tom kdysi i reportaz snad v autosalonu.



ne? budu tedy citovat:

"Bez se nekdy podivat, jak se zkousi kazdy nove vyrobeny auto. Asi by ses dost divil co si pak na krame kupujes jako pannu Na polygonu najede nekolik kilometru a zkousi se plna akcelerace, brzdeni, ovladani, nekolik druhu povrchu a to na letnich gumach (z vyroby) a za kazdyho pocasi (snad jen pri snehovy kalamite se cekalo, nez to traktory trochu uklideji, samotna draha je vyhrivana, ale prejezdy samozrejme ne). Pak jeste projede sprchou (kvuli pripadny netesnosti) a pak se teprve vyparkuje na seradiste, kde ceka na odvoz"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 18:42 | Nahoru | #2593

prackarr píše: měl jsem mnoho nových motorek a potvrzuji tvoji hypotézu, že na zajetí je tam jiný olej. Prý proto, aby se "obrousily hrany"



......dík....,takže je klidně možné,že tenhle olej motor v plných otáčkách neumaže.proto je podle mně blbost vzít takovou motorku po 300km na brzdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 19:57 | Nahoru | #2594

Tech píše: Týpek co přešel z 1190r na Afriku, nevypadá to že by si stěžoval.

"It is a very personal assessment. my ktm was one of the first in 2013 and I did 28000km in two years. the bike was fantastic, except for the heat. compared to this there is no comparison as performance. Africa is preferable as handling and off-road even prefer it. it is easier and more intuitive. It has no vibrations and also at high speeds does not have stability problems which had the ktm. mine is DCT."

Ještě jsem nečetl recenzi, kde by si majitel nestěžoval na teplo od motoru. Čas na řaďáky, KTM



tak ze bude AT v terenu obratnejsi, to je vic nez jasne jsem zvedavy na stabilitu AT, az s ni pojede 250 a ze motor topi? jj, osud z casti to vyresili tepelnou izolaci sedla, ale je fakt, ze do stran to taky topi slusne. ale z mych zkusenosti jen v kolonach. ale i tak by to byt nemuselo, to je fakt

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 19:58 | Nahoru | #2595

Dolph-cz píše: kdo na to má,tak ty motorky prostě střídá.je plno lidí,co vyměnili např. GS za 1190,stejně tak to bude i opačně...po pár letech zjistí,že to není ono a zase popojdou dál.tak to prostě je.....



asi tak. rozhodne je usmevne cist, jak nam tu porad kluci podsouvaji ty nabidky vymen pockejte, chlapci, az tu bude AT tri roky a pak si povime, kdo ji bude chtit vymenit za neco jinyho

Naposledy editováno 01.04.2016 19:58:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 20:13 | Nahoru | #2596
Eso_Rimmer> Aby to netopilo, museli by se vzdát Včka. To z principu bude topit vždy. Nevím proč by to mělo být jasné, že AT bude v terénu obratnější.

Nevím co má KTM za problémy se stabilitou, ale očividně píše o stabilitě ve stejných rychlostech.

Naposledy editováno 01.04.2016 20:13:55

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 20:15 | Nahoru | #2597

Dolph-cz píše: ......dík....,takže je klidně možné,že tenhle olej motor v plných otáčkách neumaže.proto je podle mně blbost vzít takovou motorku po 300km na brzdu.

to si myslím taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 20:21 | Nahoru | #2598

Tech píše: Eso_Rimmer> Aby to netopilo, museli by se vzdát Včka. To z principu bude topit vždy. Nevím proč by to mělo být jasné, že AT bude v terénu obratnější.

Nevím co má KTM za problémy se stabilitou, ale očividně píše o stabilitě ve stejných rychlostech.



nevis? tak to je potom diskuze docela zbytecna... :)

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 20:57 | Nahoru | #2599

qwert píše: assassin> Tak u závodního motoru se asi neřeší aby v dobré kondici vydržel 100000km.U každé běžné motorky výrobce většinou doporučuje prvních 1000km vytáčet na polovinu povolených otáček..



Ja svuj motor vzal po 500 km na okruhovej den a pak jeste na brzdu. Co se tyce oleje, technik ze silkolene (z fabriky, psal jsem dotaz) mi doporucil taky mineral. Mnohem dulezitejsi je ale prvni vcasna vymena, u renovovanyho motoru po 50 km, u novyho z fabriky bych to radsi udelal taky, kdyz jsem videl co po tech 50 vyteklo. Druha vymena uz byla cista.

Takhle nejak jsem to zajel, olej silkolene 10w40 super4, a potom nastalo comp4. A nedelal jsem to s tim ze nechci aby motor vydrzel ... :)

e: jo a ten mineral jsem menil v 50, 500 a ve 2tis uz normalni olej.



Naposledy editováno 01.04.2016 21:04:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 21:48 | Nahoru | #2600
Eso_Rimmer> No vím že se to píše, ale proč to plave jsem se nikde nedočetl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 22:01 | Nahoru | #2601
Tech> prý to dělají cypaté gumy.origo jsou tam contiatack.např .pirelli trail2 tu motorku naprosto uklidní(info od mechanika z KTM)
v testu zde na motorkářích zase psali teorii o tom,že to způsobuje klínovitý tvar "kapotáže",kdy předek nadzvedává vztlak vzduchu.

já jel na kačeně 250 jen chvíli a nepociťoval jsem nějaké extrémní vlnění-samozřejmě jako supersport to nebylo.....,ale po namontování topcasu se to nad 200 začne vlnit jak had,takže jaké jsou pirellky(už je mám doma nachystané) ve 250 se už nedozvím

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 22:02 | Nahoru | #2602

Tech píše: Eso_Rimmer> No vím že se to píše, ale proč to plave jsem se nikde nedočetl.



kluci v nedavnem testu na MCZ o tom psali. psal o tom i jedn clovek odtud z fora ve svem profilu, psal jsem mu, jestli k necemu dosli (v KTM), ale bez odezvy. nicmene to, co popisoval on, bylo tak prapodivne, ze se to, dle meho, rozhodne nedalo priradit spatne konstrukci masiny, ale spis problemu na pneu, na rafku. ja to zatim zkousel (bez top case, protoze s nim je to samozrejme neobjektivni) cca do 210 a zcela v pohode. cimz nerikam, ze tim ta masina netrpi. ted uz je pocasi daleko vic priznivejsi, budu zase zkouset

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 22:04 | Nahoru | #2603

Dolph-cz píše: Tech> prý to dělají cypaté gumy.origo jsou tam contiatack.např .pirelli trail2 tu motorku naprosto uklidní(info od mechanika z KTM)
v testu zde na motorkářích zase psali teorii o tom,že to způsobuje klínovitý tvar "kapotáže",kdy předek nadzvedává vztlak vzduchu.

já jel na kačeně 250 jen chvíli a nepociťoval jsem nějaké extrémní vlnění-samozřejmě jako supersport to nebylo.....,ale po namontování topcasu se to nad 200 začne vlnit jak had,takže jaké jsou pirellky(už je mám doma nachystané) ve 250 se už nedozvím



ja jsem zatim s tema pryzema (silnice) vic nez spokojeny. skvele drzi na studenem asfaltu, mokro zatim taky zcela bez problemu, dest netusim. ve vysokych rychlostech s nimi nemam nejmensi problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 22:12 | Nahoru | #2604

Eso_Rimmer píše: ja jsem zatim s tema pryzema (silnice) vic nez spokojeny. skvele drzi na studenem asfaltu, mokro zatim taky zcela bez problemu, dest netusim. ve vysokych rychlostech s nimi nemam nejmensi problem.



no,podle mně to zas taková hitparáda není.hlavně na vodě - zadek mi ujel x-krát a to jsem za to moc netahal.rozhodně o poznání horší než např. pirelli angel GT
mám najeto 11200km a zadní guma má cca 0,5mm,tak konečně půjde dořiti....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 22:17 | Nahoru | #2605

Dolph-cz píše: no,podle mně to zas taková hitparáda není.hlavně na vodě - zadek mi ujel x-krát a to jsem za to moc netahal.rozhodně o poznání horší než např. pirelli angel GT
mám najeto 11200km a zadní guma má cca 0,5mm,tak konečně půjde dořiti....



mluvim jen o svych zkusenostech. od listopadu mam najeto bezmala 4 000kma rozhodne jsem ji nesetril. z meho pohledu - zatim, si nemuzu v nejmensim stezovat. jezdeno v jednom i ve dvou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 22:22 | Nahoru | #2606
Eso_Rimmer> jasne,mně se taky se začátku zdály výborné,na suchu super,nájezd taky perfektní,dokonce i na šotolině drželý líp,než jsem čekal.....,jen ta voda.......

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 22:27 | Nahoru | #2607
Na základě posledních příspěvků nějak marně zkouším vygůglit špuntovou 90/90-ZR21

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 22:29 | Nahoru | #2608
Takže do 200stě je stabilní ? Pak nevím proč to ten amík píše jako výhodu Afriky.

Já například jel 160 na C21/E09 a nějak nebezpečně nestabilní to nebylo. To je právě Honda, nemusí mít všechno 100% ale stejně fungunje vždycky.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 22:31 | Nahoru | #2609

Tech píše: Takže do 200stě je stabilní ? Pak nevím proč to ten amík píše jako výhodu Afriky.

Já například jel 160 na C21/E09 a nějak nebezpečně nestabilní to nebylo. To je právě Honda, nemusí mít všechno 100% ale stejně fungunje vždycky.



ja to zkousel do 210, zatim. a zadny problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 22:33 | Nahoru | #2610

Dolph-cz píše: Eso_Rimmer> jasne,mně se taky se začátku zdály výborné,na suchu super,nájezd taky perfektní,dokonce i na šotolině drželý líp,než jsem čekal.....,jen ta voda.......



dobry vedet, dam si na to bacha ja to vzdycky zkousim tak, ze pri vyjezdu ze zatacky jeste v mirnem naklonu za to "skubnu" a je to velmi rychle poznat. jak vystrelim, guma je cajk. jak mi to klouzene, davam bacha. samozrejme je treba myslet na to, co mam pod kolama za asfalt...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist