globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 20:00 | Nahoru | #2191

bulldogbiker píše: Ale kdepak,Bavoráku s tím trapným boxerem zvoní umíráček !!!
]



myslím,že takový umíráček by chtěli všichni ostatní výrobci........

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 20:32 | Nahoru | #2192


Hello Afrika


Naposledy editováno 11.03.2016 20:47:13

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 20:56 | Nahoru | #2193
Komu bude Afrika málo, není ji hoden.

Malý výkon ? Nadruhou stranu malý kompresní poměr se taky může hodit, když jste ve 4tis nad mořem a máte 85oktanový benzín. Asi ji nenavrhovali jen na ježdění po Alpách a domů jako GS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 21:04 | Nahoru | #2194
Tech> Jak se hodí malý výkon, když jsi 4km n.m. a používáš nízkooktanový benzín? Řekl bych, že na vysoké nadmořské výšky se hodí vstřikování a nízkooktanový benzín se dá řešit i na motorce s větším výkonem - na mé 990 je pod sedlem konektor, který rozpojíš a můžeš do toho lít i něco co má míň voltů než klasická 95…

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 21:18 | Nahoru | #2195
_zdenda_> Ano, řj jednotka si zkroune předstih, aby nedocházelo k samozápalům, ale to je těch 150koní rázem pryč a má to i další nevýhody. Takže Afrika pojede vesele dál s rázem podobným výkonem bez zásahů do předstihu za méně benzínu.

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 21:23 | Nahoru | #2196
Tady se někdo chystá na Pikes peak :D kolikrát je tohle v reálným životě užitečný? Když jsem se bavil s kámošem co byl v Nepálu tak mi tvrdil, že výkonový rozdíl začíná být nějak znát až od 4000 m n.m. , jak často se do takových výšek jezdí?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 21:40 | Nahoru | #2197
Tech> Můžeš mi prosím vysvětlit víc konkrétně (klidně mě odkázat na nějaké materiály, rád si o tom přečtu) jak má motor afriky díky menšímu výkonu lepší vlastnosti při běhu na nízkooktanový benzín než třeba ten 115 koňový motor v mé 990, která má přímo přepínač informující ECU o tom, že běží na nízkooktanový benzín?

Afrika má zázračný motor, který jede na nízkooktanový benzín bez změny předstihu bez toho aby to mělo vliv na výkon?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 21:44 | Nahoru | #2198
TomasK7> Víš kolikrát takový průměrný vlastník motorky jede hooodně vysoko? Skoro každý rok si to střihne do dvou a půl kilometru na edelweißspitze, k tomu si střihne dvaosm na stelviu

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 21:48 | Nahoru | #2199
_zdenda_> Tak o takových výškách se zdálo i pilotům SR-71, tam vlastně už ta motorka nasává kosmo prázdno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 21:51 | Nahoru | #2200

Tech píše: _zdenda_> Ano, řj jednotka si zkroune předstih, aby nedocházelo k samozápalům, ale to je těch 150koní rázem pryč a má to i další nevýhody. Takže Afrika pojede vesele dál s rázem podobným výkonem bez zásahů do předstihu za méně benzínu.



čím větší výška-tím řidší vzduch a tím nižší výkon.a to se týká všech motorů a je jedno,jestli mají vysoký,nebo nízký kompresní poměr,jestli je to stříkačka,nebo karburátor...

málo která motorka má snímače klepaní-aby si upravila předstih,myslím,že ho nemá ani afrika,ani ktm 1190.....
takže je dost možné,že africe se nebude chtít jet na 85oct stejně,jako kačeně........

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 21:57 | Nahoru | #2201
TomasK7> Jistě že málo kdy, ale je vidět ta celková myšlenka stroje...

_zdenda_: Otom se celou dobu bavíme, je to z důvodu menšího kompresního poměru. Směs se méně stlačí, méně se zahřeje = nedochází k samozápalům benzínu s nížším oktanovým číslem, který odolává menší teplotě = není důvod měnit mapu předstihu.

Konktrétně 1190R (12,5:1) prý moc nejede na ty americké 89tky nebo co to tam mají....Neříkám že to je aktuální problém pro nás, ale je vidět že chtěli aby ten motor s rezervou pracoval všude na světě...

EDIT: Nevím jak to je se snímačem klepání, ale nějak to ošetřené asi je. Nevím jak by se motor Kačeny choval na nějakou 87čku....to není o tom že to málo potáhne, ale samovznícení může motor klidně poškodit. Beru 1190R, ne ty vaše vykopávky.

Naposledy editováno 11.03.2016 22:00:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 21:57 | Nahoru | #2202
Dolph-cz> Ale kačena má pod sedlem konektor který když rozpojíš změní se předstih a může jet i na benzín pod 85oct..

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:00 | Nahoru | #2203
Aha koukám už to tady napsal zdenda..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:06 | Nahoru | #2204
Tech> hele nemotáš trošku ty oktany? 87 nebo 89 v usa odpovídá 95 v evropě - v usa měří podle MON, v evropě podle RON. Většinou to vychází o cca 8-10 rozdíl…

edit:
990 má přepínač pro nízkooktanový benzín přímo od výroby
pro 1190 se prodává "dongle" (jak se to překládá?), který umožní trvale vypnout abs a zároveň i umožní používat benzín s nižším oktanovým číslem

Naposledy editováno 11.03.2016 22:09:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:09 | Nahoru | #2205

qwert píše: Dolph-cz> Ale kačena má pod sedlem konektor který když rozpojíš změní se předstih a může jet i na benzín pod 85oct..


jako 1190?to ani nevím.který to je?ten na dlouhém drátu u ABS?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:11 | Nahoru | #2206
Tech> jediné jak ošéfovat samozápal je snímač klepání.když není,tak se jede podle přednastavené mapy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:11 | Nahoru | #2207
Dolph-cz>pro 1190 je tohle řešení http://www.ktmtwins.com/ktm-60312953000

pro 990 je pod sedlem jeden drát s kulatým konektorem, který rozpojíš

Naposledy editováno 11.03.2016 22:12:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:14 | Nahoru | #2208

_zdenda_ píše: Dolph-cz>pro 1190 je tohle řešení http://www.ktmtwins.com/ktm-60312953000



pokud jsem to správně pochopil,tak tohle má nějak omrdávat kontrolu trakce s benzínem to nemá nic společného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:16 | Nahoru | #2209
Dolph-cz> no právě že to dělá obojí - po zapojení toho krámu bys měl mít možnost v menu palubního počítače vybrat nekvalitní benzín

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:19 | Nahoru | #2210

_zdenda_ píše: Dolph-cz> no právě že to dělá obojí - po zapojení toho krámu bys měl mít možnost v menu palubního počítače vybrat nekvalitní benzín



jo takhle....hmmmmm

nemám v plánu jezdit do končin,kde není normální benzín,takže mně to netrápí....jen rozpojit konektor nestačí.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:22 | Nahoru | #2211
hele , uprimne - nic proti ni nemam , ale nejste z ty afriky trochu pokakany ????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:27 | Nahoru | #2212
_zdenda_> 87 by MĚLA být ekvivalent 91čky u nás. Pak mají snad 91čku (=95), což je tam asi bráno jako premiové palivo. Snad se tam najde i 85tka nevím.

Ale papír snese všechno, otázka je realita.

Jestli teda čidlo nemá tak to je ještě horší....no alespoň ten kit...ale Afrika stím prostě nebude mít problém.(10:1).

EDIT: Nedělám si iluze že má 10:1 jen kvůli tomu, on menší kompresní poměr hlavně méně namáhá spodek motoru....

Naposledy editováno 11.03.2016 22:29:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:31 | Nahoru | #2213
Tech> z čeho pořád usuzuješ,že afrika pojede bez problémů na 85oct??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:32 | Nahoru | #2214
Dolph-cz> Protože má menší kopresní poměr. Samozřejmě to nevím, jen odhaduju.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:33 | Nahoru | #2215
Co si budem, ono se hlavně může stát cokoli a mě třeba celkem děsilo, že KTM 950/990 neroztlačíš ani kdyby tě tlačil v tom Rumunsku medvěd z Karpat dolů

V tomhle je Transalp zlatíčko a Afrika bude někde na půli cesty

Naposledy editováno 11.03.2016 22:35:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:47 | Nahoru | #2216

Tech píše: Dolph-cz> Protože má menší kopresní poměr. Samozřejmě to nevím, jen odhaduju.

)

to odhaduješ špatně.....

ty jsi ještě mladý-žigula asi moc nepamatuješ....,ale žigul...,to bylo něco a ty s obsahem 1500,nebo 1600 -tož to byla šupa-ale byly mlsné na benzín-na speciál (91oct) se jim moc jezdit nechtělo,měly rády super(95oct)....

a víš jaký měly kompresní poměr??
8,5 : 1 !

podle tvé teorie by měly jezdit i na smradlavou vodu.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:50 | Nahoru | #2217
Dolph-cz> Neházej se plečkoidní motory s přesností řízení 0. Obecně je teorie vetší komp. poměr = více oktanový benzín správná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 22:59 | Nahoru | #2218

Tech píše: Dolph-cz> Neházej se plečkoidní motory s přesností řízení 0. Obecně je teorie vetší komp. poměr = více oktanový benzín správná.



ty to nechceš pochopit?

kompresní poměr je jen jeden z mnoha faktorů z kterých pak "vyjde" motor jako celek.a stejně tak jeho citlivost na palivo.......,nikde není pravidlo,že to zrovna takhle musí být.

já myslím,že to s tím žigulem který má kompresní poměr 8,5:1 a stejně nechce jet na málo oktanový benzín jezdit ,je dobrý příklad.

a jen tak mimochodem-afrika má vzhledem ke kompresnímu poměru a litrovému výkonu k tomu žigulovi mnohem blíže,než kačena

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 23:13 | Nahoru | #2219

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.3.2016 v 23:26 | Nahoru | #2220
Dolph-cz> Mě je šumák nějakej stoletej žigulík, u kterého to mohlo být způsobeno tisíci různými důvody, od zapalování, po tvorbu směsi a po vyplachování. Důvěryhodnost tvé informace taky není 100%.

Moderní motory už žádné závažné "kopance" nemají a kompresní poměr je stěžejní parametr, co se požadavku na palivo týče. To je zákon. Větší tlak = vyšší teplota, to nechceš pochopit ty.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist