1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
ipetr píše: ABS je sice asi fajn ale na žádné mašině jsem ho neměl, tak bez něj
snad přežiji nadále.
Argumentů proč ABS ano/ne jsem slyšel hodně, ale tohle je s prominutím ten nejblbější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
neříkám,že se bez ABS nedá jezdit,ale když je možnost si vybrat,tak rozhodně S.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
ipetr píše: Já to vidím u sebe na verzi bez ABS a není to proto, že bych se bál elektroniky. ABS je sice asi fajn ale na žádné mašině jsem ho neměl, tak bez něj
snad přežiji nadále. Kontrola trakce mi ale vadí, nemám rád, když mi něco kecá do řízení. Jediné co se mi u verze s ABS opravdu líbí, jsou ty led blinkry. Nakonec bez nich asi dokážu také žít.
Za to co ušetřím, dokoupím blastry, vyhřívané hefty, pod motor pořádný kryt (ten origo bych stejně měnil) od Touratechu nebo třeba SW-motechu, držáky na kufry od HepcoBecker jo a ještě centrální stojan a myslím že to bude stačit. No, třeba dopadnou i přídavná led světla.
Hm jseš tedy ve vatě
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: hoši na téma ABS toho tady bylo už dost...........,ale kdo ho zatracuje je buď naprosto fantastický pilot,jezdící stále svěží a ve střehu...... a nebo idiot.
neříkám,že se bez ABS nedá jezdit,ale když je možnost si vybrat,tak rozhodně S.
tak s tím souhlasím,a mimo to budu mít ABS zdarma tak darovanému koni na zuby nehled
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jinak koupit dnes novou motorku bez ABS je krok zpět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Anti>Jinak koupit dnes novou motorku bez ABS je krok zpět.
Pokud nekupuješ třeba lehké enduro nebo trialku… Nezapomeň, že nejsou jen silniční/cestovní motorky, ale i jiné (i když nevím jestli na to EU svým nařízením ohledně "abs všude" také nezapoměla).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
edit: v diskuzi je odkaz na eu předpis, který to řeší - je dlouhý jak týden před výplatou, ale kdyby se někdo chtěl "pobavit": http://eur-lex.euro...uri=celex:32013R0168
Na konci v příloze IV jsou data od kdy do kdy je co zavedeno. Zajímavé je např.:
EURO4 pro motorky od 1.1.2016
EURO5 od 1.1.2020
OBD I pro motorky od 1.1.2016
OBD II pro motorky od 1.1.2020
O OBD a co má dělat (hlídat funkčnost emisních kurvítek) se píše v článku 21.
Tak v příloze VIII je napsáno, že endura a trialky nemusí mít ABS: "Pokročilými brzdnými systémy nemusí být vybavena vozidla kategorii L3e-AxE (x = 1, 2 nebo 3, dvoukolové motocykly Enduro) a L3e-AxT (x = 1, 2 nebo 3, dvoukolové motocykly Trial)."
Docela zajímavé je, že politici stanovili životnost vozidla - třeba u velké motorky je to 60000km, to je zajímavé info pro všechny co tvrdí, že po 40kkm je motor KO
Naposledy editováno 25.02.2016 15:46:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Anti> Fajn, ale ten argument je úplně zcesty, nemyslíš ? Přeci si novou motorku kupuji, aby byla lepší než stará...
Jinak koupit dnes novou motorku bez ABS je krok zpět.
Všeználku ještě že nejsi v evropské komisi,kvůli takovým nemůžou být okurky zahnuté..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Regulace... - kdo umí seštelovat karbec aby fungoval jak má, kolikrát to neumí ani výrobce, z principu velmi problematické...
Nadmořská výška, teplota - problém
Spotřeba...
Odpověz si sám, jestli absence toho trošku elektroniky tohle vynahradí. Připomíná mi to zapalko s kladívkama. V principu to taky spravíš i v tramtárii, což elektronické zapalování asi ne, ale vtip je v tom že v 99,9% nemusíš.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Podle nákresů se zdá, že to má klapky ovládané přímo lankem, takže žádné servo nebo druhé klapky. Proto asi chybí tempomat a pal. mapy
Elektrika je postavená klasicky, tedy samostatné jednotky pro ABS a motor, regulátor dobíjení. Pak jen běžná relátka a a přerušovač blinkrů pro LED. Žádný centrální kompijůtr ala BMW
To je super
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Anti píše: Tech> Psal jsem někteří.Já třeba Elefanta dobrovolně přestavěl na vstřikování a tunil mapy.Jsem v zásadě taky pro pokrok,ale tak nějak odsaď pocaď.Mám pocit že za chvilku budou asistenti na všechno.ABS,proč ne.Ale kontrola trakce?Blb kterej dá plnej a čeká co to bude dělat?
Dá se na Africe vypnout.........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Pak bych zjistil že to funguje a víc bych kotlil na výjezdu ze zatáčky. Né u TAčka by to byla asi fakt zbytečnost, ale tohle je litr se sto "ňůtnama" to už může pěkně překvapit....
EDIT: Jednou jsem si takhle pěkně ustlal, drapák špinavej od bláta, najel jsem na silnici a ustřelil mi zadek, tehdá by mě možná TC zachránila...ikdyž bych ji měl po terénu stejně vyplou, takže spíš ne.
Naposledy editováno 25.02.2016 19:39:40
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Anti> Já ! Já bych to určitě zkoušel, jako v autě.
Pak bych zjistil že to funguje a víc bych kotlil na výjezdu ze zatáčky. Né u TAčka by to byla asi fakt zbytečnost, ale tohle je litr se sto "ňůtnama" to už může pěkně překvapit....
EDIT: Jednou jsem si takhle pěkně ustlal, drapák špinavej od bláta, najel jsem na silnici a ustřelil mi zadek, tehdá by mě možná TC zachránila...ikdyž bych ji měl po terénu stejně vyplou, takže spíš ne.
přeně to mám za sebou ze Suzuki dr 650.Pěkně jsem si protáhl nohu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Anti píše: Tech> Psal jsem někteří.Já třeba Elefanta dobrovolně přestavěl na vstřikování a tunil mapy.Jsem v zásadě taky pro pokrok,ale tak nějak odsaď pocaď.Mám pocit že za chvilku budou asistenti na všechno.ABS,proč ne.Ale kontrola trakce?Blb kterej dá plnej a čeká co to bude dělat?
Takových blbů je vidět nejen na Youtubu spousta.
Zkušený řidič koupí základní verzi.
Bohužel jsou Afriky vyprodané a těžko říct,jestli půjde základ sehnat.
Jinak samozřejmě občas dokáže pomoci i takový systém.Měl jsem taky jednu takovou horkou chvilku,když jsem vyrazil na litrovým "gixeru" na test zadních brzdových destiček.Než jsem vyjel od baráku,byla zadní guma od blata.Když jsem to potom za cedulí obec lehce otevřel,ta svině mně chtěla předehnat.Chvilku trvalo než se očistila a vrátila zpět do patřičné stopy.To už jsem měl málem blato já v prádle.
Naposledy editováno 26.02.2016 08:09:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: vilemx> Kontrola trakce, není-li doplněna o ride-by-wire je když už má motorka Abs vlastně jen softwarová záležitost... To je mimochodem zajímavé, TC bez RBW není zrovna ideální...vlastně to jen může vypínat zapalování nebo ubrat benzin...nevím co ma afra.
Diagnostika je lepší než bez ní... Led světlomety a blinkry, to radši nekomentuju.
Lidi (hlavně starší generace) se "elektroniky" bojí, protože ji nerozumí. Člověk se učí celý život, začněte si zvykat.
muze i ubirat plyn.... pochybuju, ze afrika nema druhou sadu klapek ve vstrikovani ovladanou servem....
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: muze i ubirat plyn.... pochybuju, ze afrika nema druhou sadu klapek ve vstrikovani ovladanou servem....
Podle rozkreslených dílů se zdá, že tam má jen jednu hřídel s klapkami. Na jedné straně lanka z heftu, na druhé TPS. Ale je to jen schéma, takže v reálu to může být jinak. Klika je presazena o 270, podobně jako TDM.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: Bulldogbiker: hele tahle afrika ma ma valce v rade, jdou tam pisty spolu nebo proti sobe? at tak nebo tak, prijde mi to jako pomerne nestastna koncepce - co o tom rika tvoje presvedceni o nejlepsi motorce sveta?
Vůbec nemám pochybnosti že by Honda nesplnila domácí úkol na který měla 12 let.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |