1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Anti> Je fakt že ceny starých rotaček jsou někdy hodně přestřelený(stejně jako stará Afra), ale to dělá jen pověst a ta není jen mýtus. V reálu je konkrétně jedničková Okta, potažmo rotačka v ní to nej co bylo kdy vyrobeno a na to lidi slyší ještě dnes.
Tak přesně tohle je českej oktávkovej fanatizmus
E: soused to má, je to pohnilý, v zimě to nestartuje, když to naskočí, tak to čoudí a rachotí jak zetor. - jinak já škodovky celkem rád, ale ten fanatismus okolo 1,9 tdi mě baví už tak deset let - tipuju, že ji máš ještě "počipu, nahlínách a f kombinéze..." :)
Naposledy editováno 16.02.2016 21:53:10
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Po 140tis (celkem prý 250tis) mě nestálo nic krom oleje, filtrů, a pneu. Jezdí rychle, úsporně (reálně se na delší cestu nedostanu přes 5, ikdyž jedu jak dobytek, normálka je 4,5). Koroze se může objevit na 5 dveřích. Nepočítám auto svařené ze dvou, to pak může hnít všude. Vyfůk po 12letech původní, turbo taky, spojka, tlumiče (ty by to chtělo už...). Jo podvozek je na dnešní dobu nanic, ale zase je i po milionu KM uveditelný do původního stavu za 10tis. To auto zastaví morální zastarání, hlučnost, zelené zoný, ekodaně...
Btw. Kolik si stím toho najel ty ?
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dave81> Pro někoho kdo má prachy na lepší chápu, že to může znít směšně. Ať se ti to líbí nebo ne, je to kvalitně postavené auto. Kvalitnější než dnešní. Že to má někdo v bordelu není chyba toho auta.
Po 140tis (celkem prý 250tis) mě nestálo nic krom oleje, filtrů, a pneu. Jezdí rychle, úsporně (reálně se na delší cestu nedostanu přes 5, ikdyž jedu jak dobytek, normálka je 4,5). Koroze se může objevit na 5 dveřích. Nepočítám auto svařené ze dvou, to pak může hnít všude. Vyfůk po 12letech původní, turbo taky, spojka, tlumiče (ty by to chtělo už...). Jo podvozek je na dnešní dobu nanic, ale zase je i po milionu KM uveditelný do původního stavu za 10tis. To auto zastaví morální zastarání, hlučnost, zelené zoný, ekodaně...
Btw. Kolik si stím toho najel ty ?
Esi je Ti 22 let (podle profilu), tak ji máš max 4 roky - tzn.pokud si za 4 roky najezdil 140 tkm, připouštím, že pro Tebe takový auto význam má. Spotřeba je u něj fakt slušná (i když do 5l/100km, to podle mě fakt divočina nebude, ale klidně tomu říkej "jako dobytek"). Já si úplně deníček nevedu, nikdy jsem to nevlastnil, najezdil jsem s tím "pár tisíc" služebně. Auto co rozhodně nenadchne, jako každodenní dělník na delší cestu do práce asi ok,ale rozhodně to auto je za zenitem. A navíc jít to kupovat teď, kdy 99% ojetých Octavií je navoněná stočená bída, která smrdí průserem může jen skutečnej dobrodruh.
To auto má pár předností (velkej kufr, nízká spotřeba), top ale využije skutečně málokdo - nicméně musí to mít skoro každej - a proto se z toho stal předraženej krám :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: Tech> Na tý KTMce to mají řešený dobře. Hlavně je to vpředu uprostřed spojený rovnou a ne s nějakým meziplechem - jako ten na starou afriku.
Touratech navíc dělá ještě rám nahoru, kterej chrání nádrž a pomůže i řidítkům. Myslím, že takový jsou i na bmw gs adv. Tomu bych věřil na 100%.
btw: klidně mi tykej, nejsem žádnej starej fotr
Edit.:písmenko
Ještě by chtělo udělat spojení padacího rámu nad nádrží a bude to jako ježek v kleci.
Naposledy editováno 17.02.2016 15:55:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dave81> Pro někoho kdo má prachy na lepší chápu, že to může znít směšně. Ať se ti to líbí nebo ne, je to kvalitně postavené auto. Kvalitnější než dnešní. Že to má někdo v bordelu není chyba toho auta.
Po 140tis (celkem prý 250tis) mě nestálo nic krom oleje, filtrů, a pneu. Jezdí rychle, úsporně (reálně se na delší cestu nedostanu přes 5, ikdyž jedu jak dobytek, normálka je 4,5). Koroze se může objevit na 5 dveřích. Nepočítám auto svařené ze dvou, to pak může hnít všude. Vyfůk po 12letech původní, turbo taky, spojka, tlumiče (ty by to chtělo už...). Jo podvozek je na dnešní dobu nanic, ale zase je i po milionu KM uveditelný do původního stavu za 10tis. To auto zastaví morální zastarání, hlučnost, zelené zoný, ekodaně...
Btw. Kolik si stím toho najel ty ?
To jsou zase pohadky, mame ji doma od noveho auta a vidim to uplne jinak - ma 300tis a dostal uz jsem od te doby na tuhle metu dve auta - forda a volvo a obe po tech 300tis vypadaji lip nez ta oktavka...
Jako dobytek to fakt za 5nejezdi, do 5ti se nevejdes ani kdyz jedes dalnici 140.... Krom toho ze se s tim jako dobytek jezdit neda - kdyz to ma poddimenzovany brzdy a podvozek je taky spis na jezdeni po meste a ne zavodeni...
Sakrys nejde to prepnout do offtopic ...
Naposledy editováno 17.02.2016 14:41:45
Takže malé doplnění. Padáky nejsou padáky ale cituji "Hliníkový eloxovaný rám, dodávající motocyklu
robustnější vzhled a současně sloužíci pro upevnění LED mlhových světel."
Naposledy editováno 17.02.2016 18:04:35
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Míra píše: Edit.:písmenko
Ještě by chtělo udělat spojení padacího rámu nad nádrží a bude to jako ježek v kleci.
Navic ten ram uz bude tak drahej, ze by to chtelo ochrannej ram toho ramu, aby se neposkodil
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
laos píše: Jen pro doplnění ohledně těch rámů, tak výrobce je uvádí jen jako držáky světel a také je to tak prodáváno. Nejedná se o padáky! Prostě kufry a ten rám je nesmysl kupovat. Nechápu jejich politiku s tím příslušenstvím, ale myslím, že tím jasně dávají najevo, že tuto část trhu postupují někomu jinému....
já myslím,že to přesně sedí na japončíky....vždycky dělali výborné motory,taky slušné podvozky,ale jakékoli příslušenstní nějak nebylo zvykem.teď sice podle vzoru evropských značek něco nabízejí,ale stojí zo za hovno
a s tím,že po vydařené reklamní kampani nejsou schopni dostatečně zásobit trh to posrali úplně
než se vykokotí,příjde jiná značka s novou střelou a oni budou nabízet zas jen "starý křáp"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jinak s tím příslušenstvím souhlasím. To snad musejí dělat naschvál, jinak nevím. Podle mě by motorka jako Afrika měla vyjíždět s plnohodnotnými padáky v základu každá. Mohli na ně připravit úchyty na rámu atd. Oni udělají motorku 21/18 s 250mm světlostí a pak na to nasadí okrasný rám na světla ? To je výsměch...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: já myslím,že to přesně sedí na japončíky....vždycky dělali výborné motory,taky slušné podvozky,ale jakékoli příslušenstní nějak nebylo zvykem.teď sice podle vzoru evropských značek něco nabízejí,ale stojí zo za hovno
a s tím,že po vydařené reklamní kampani nejsou schopni dostatečně zásobit trh to posrali úplně
než se vykokotí,příjde jiná značka s novou střelou a oni budou nabízet zas jen "starý křáp"
Ale kdepak,afrika zasáhne prodej předražených mastodontů od BMW
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Viz:africatwin1000.blogspot.cz/2016/01/essai-moto-station-la-technique.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: petrumr> Když to bereš takhle, co říkáš na KTM ?
KTM je krásný stroj, lehký al rám, 7 kvaltů, vyrobeno v rakousku, mám ho doma tak asi to nebudu kritizovat. Byla řeč o bmw(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Bender píše: Petrumr>Ten mastodont píše, že váží 238kg, ale v reálu má249kg. Afra váží 233kg a deklarováno má 232kg.
Viz:africatwin1000.blogspot.cz/2016/01/essai-moto-station-la-technique.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |