(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> Tomu sám nevěříš. Jestli Afrika nebude žrát méně jak Kačena 1190 sním svoje boty. Zatím sem nečetl recenzi kde by se dostali přes 6l.
EDIT: Musíš porovnávat motory stejné kategorie. Třeba na dálnici bude žrát XTZ 1200 určitě méně jak KTM...
a ty věříš tomu,že afriku nedostaneš nad 6litrů??to snad taky ne.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
EDIT: Nebudu tady slovíčkařit, beru normální styl jízdy ne hodinu v blátě.
Naposledy editováno 19.01.2016 21:23:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> Já to četl, ale jde o to, že v kombinovaném režimu provozu musí motor z NC dodat stejnou práci jak ten z KTM (když zrychluješ z 50 na 150 za 5s a NC za 15s práci to stojí stejnou), tudíž samozřejmě nemůže mít třetinovou spotřebu.
EDIT: Nebudu tady slovíčkařit, beru normální styl jízdy ne hodinu v blátě.
Podle toho cos napsal by to asi šlo, protože NCéčko bude na to zrychlení potřebovat trojnásobnou dráhu ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz> Jistě, jen takové tlachání, řešit litr spotřeby u motorky za 350K ji mimo, spíš jde o dojezd, už takhle má malou nádrž.
Naposledy editováno 19.01.2016 22:29:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
On totiž i ten dojezd trápí mizivé procento uživatelů, kteří se pohybují v oblastech, kde je nezbytný. Pro ostatní je naopak negativum tahat v nádrži 30 a více litrů benzinu po Rakousku nebo Itálii. Možná si připadají drsně, ale 500 km v kuse na tom stejně ses spíš výjimečně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jinak s tím dojezdem nesouhlasím, já se zatím pohyboval jen po zemích co si zmiňoval a stejně tankování fakt otravuje. Třeba v neděli ve Francii taky nenatankuješ na každém rohu...
Naposledy editováno 19.01.2016 22:56:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
A za sebe klidně priznam, ze dojezd ca 350km mi bohatě stačí. Rad se občas najím, napiju, protáhnu.... Takže při tom i v klidu natankuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jaké převýšení myslíš ? Jistě, realitu nikdy nezachytíš přesně, ale nezohlednít zpomalení zrychlení přinese chybu stovky procent...
Naposledy editováno 19.01.2016 23:16:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Hele a nemyslím to zle, ale to zrychlení už pusť z hlavy. Já to počítat nebudu a mnohem přesnější bude si to změřit v realitě na NCéčku. Už mám z toho trochu pocit že mě chceš poučovat o výpočtu zrychlení.
Naposledy editováno 19.01.2016 23:26:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Nechtěl jsem poučovat to vůbec, jen uvést na pravou míru...já tyhle logické uvahy řeším rád, samotného mě to nutí přemýšlet, abych nezakrněl
Naposledy editováno 19.01.2016 23:33:18
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 19.01.2016 23:51:29
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Chvilku jsem uvažoval o verzi DCT , tipoval bych větší životnost, než bez DCT, imho bude tento automat řadit bez přerušení výkonu rychleji než manuál, furt jde řadit tlačítky když bude někdo chtít. Navíc komu se občas nestane, že pustí moc rychle spojku, nebo zbytečně pomalu, nebo zařadí při jízdě ve stupačkách moc tvrdě, přes zuby atd. Tohle všechny myslím DCT eliminuje. + Pohodlnost, dálniční přesuny a tak.
Jen si nedovedu představit, jak bude fungovat pomalá jízda v terénu bez spojkování, i když jak často tak člověk jezdí že jo.
Ale furt jsem s motorkou na automatu (nepočítaje skůtry) nejel. Takže si počkám na svoji první jízdu.
V autě je automat pohoda, ale jak říkám, auto mám pro přesun A->B, motorku pro zábavu.
Od DCT mne odrazuje vyšší cena a taky to, že hodně dám na ostatní. A představa, že budu na každé vyjížďce poslouchat řeči typu: "Jo ty máš automat, nechceš radši i řidiče a jen se koukat?" se mi moc nezamlouvá
Jako druhý kandidát mám po dlouhém vybírání BMW F800 GSA (350 000 Kč) / nebo na 30% KTM 1050.
Na všech se mám v plánu projet a dám na pocit :)
Ať už koupím jakoukoliv, tak si polepším ze současného Freewinda :)
Naposledy editováno 20.01.2016 08:44:12
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 20.01.2016 19:22:31
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
edit: trialová pasáž = pasáž hodně technická, vyžadující jemnou práci se spojkou. Nikdo neche afrikou nahrazovat šlapačku…
Naposledy editováno 20.01.2016 20:17:49
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Kome píše: Ne. Dct jsou vlastně dvě převodovky v jedné. Jedna na sudy a druhá na lichý převodový stupně a spojky se spinaji automaticky dle elektroniky ,a ne podle otáček jako je to u rekluse a nebo skútrů. Takže co to bude dělat v terénu při nízkých otáčkách se uvidí, tak asi bude klasika lepší. Nevěřím tě to bude spojkovat :)
Urcite to bude spojkovat jako Rekluse, jak byses na tom jinak rozjel?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Kome píše: Ne. Dct jsou vlastně dvě převodovky v jedné. Jedna na sudy a druhá na lichý převodový stupně a spojky se spinaji automaticky dle elektroniky ,a ne podle otáček jako je to u rekluse a nebo skútrů. Takže co to bude dělat v terénu při nízkých otáčkách se uvidí, tak asi bude klasika lepší. Nevěřím tě to bude spojkovat :)
Ja myslim ze to bude spojkovat - stejne jako to delaji auta s dsg - otazka jak je to servo co tam macka spojku naladeny - jasne ze to nebude sejny jako rekluse, ale technicky to mozny je...
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |