globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 17:47 | Nahoru | #1081

stráťa píše: Kome> Zatím nic moc, motorka má u mě přednost - megane cabrio. Ale system vypínání blinkrů fungoval stejně blbě ve všem co jsem řídil, pokud se potká správný zakřivení cesty a potřebuju blikat tak se blinkr vypíná sám i když to po něm nechci. Nestává se to pořád ale protože blinkr na motorce vypnout nezapomínám tak se mi bez toho bude jezdit líp.

No tak sundej volant a oddělej ty zobáčky, u některých aut se to jen povolí a dá níže. My tady vedeme řeč o motorkách. Třeba já zapnu blinkr před křižovatkou a za křižovatkou se vypne, nebo jedu po dálnici, zapnu levý- sám se vypne, předjedu auto-zapnu pravý a než vejdu do pruhu tak se vypne. je to bud načasovaný nebo na metry vzdálenost.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 17:51 | Nahoru | #1082

bacaono píše: petrumr> Nemôže....budú to predávať načierno až pokiaľ im na to neprídu a nezakážu predaj.

nebo po první stk nebo silniční kontroly.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 17:52 | Nahoru | #1083
petrumr> jasný. Já na něj narazil při projíždění ytb. Tak jsem to sem dal. Sorry

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 18:03 | Nahoru | #1084
ne dobrý, on to dával postupně a tohle je už z domu sestřihaný a fakt se potvrzuje, že ta dvoujspojka bude oblíbená, aspon já bych ji bral z fleku.

Naposledy editováno 18.01.2016 18:05:08

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 18:22 | Nahoru | #1085
stráťa>aha, rozumím, tohle snad dělají všechna auta vyrobena po cca 90 roce. Obcas musim blinkry taky pouštět dvakrát protoze se vypne dřív nez je treba, ja myslel ze mas nejaky spesl blinkry

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 18:24 | Nahoru | #1086
petrumr> a co jsem koukal, tak to s tim zvedl i na zadní

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 18:35 | Nahoru | #1087
jo a jak dělal ty smyky, tak vypnul ABS, podřadil a mohl se soustředit hned na odjezd. Lisý je borec, pamatuji jak poprvé vyhrál trial.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 18:39 | Nahoru | #1088
me v aute temer vzdy staci jen tuknout na packu - ono to pak blikne 3x a to staci na dokonceni temer vsech manevru, kdyz clovek jezdi aspon trosku svizne :)

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 20:58 | Nahoru | #1089
Anti>to nevim, ale Varan nastupce neni. Rokem 2003, co skoncila Africa skoncilo u Hondy i cenduro. A vcil je k mani nova Afra. Co si muzu myslet, pruzkum trhu nebo vyvoj?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 21:07 | Nahoru | #1090
stráťa> Tak to teda nevím co máš za plečku. U obyčejný Octavie se nikdy nestane, že by přestal blikat když nechceš. Jezdit bez samovypínání bych si neuměl představit.

EDIT: Jestli sní Lisý lítal za 5,5L po Sardinii, umím si představit cestovní spotřebu pod 4,5L což je super. Určitě další výhoda třeba nad rozežranějšíma KTMkama.

Naposledy editováno 18.01.2016 21:18:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 21:26 | Nahoru | #1091
Tech> tak na 5l a pod zapomen. To nedas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 22:07 | Nahoru | #1092
sullda> Uživatelé v zahraničí se pod 5 pohybujou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 22:13 | Nahoru | #1093

Tech píše: sullda> Uživatelé v zahraničí se pod 5 pohybujou...

jo, a uprchlíci se integrujou... v zahraničí....

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 22:37 | Nahoru | #1094
prackarr> Holt na v Česku ji moc lidí ještě nemá.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 22:50 | Nahoru | #1095
Honde se dari u poledních modelu tu spotřebu držet celkem dole, Afrika nebude výjimka

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 23:00 | Nahoru | #1096
Kome> Jj, stačí se podívat na poměr zdvih/vrtání. Afrika má suveréně největší zdvih z litrů. To ji samo o sobě předurčuje k dobré spotřebě a snad i životnosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 23:24 | Nahoru | #1097

Tech píše: Kome> Jj, stačí se podívat na poměr zdvih/vrtání. Afrika má suveréně největší zdvih z litrů. To ji samo o sobě předurčuje k dobré spotřebě a snad i životnosti.



Proč?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.1.2016 v 23:47 | Nahoru | #1098

petrumr píše: ne dobrý, on to dával postupně a tohle je už z domu sestřihaný a fakt se potvrzuje, že ta dvoujspojka bude oblíbená, aspon já bych ji bral z fleku.


pro slečinky dobrý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.1.2016 v 00:16 | Nahoru | #1099
Dave81> Odpověď není tak snadná. Dá se to dohledat v odborné literatuře běžně dostupné na netu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.1.2016 v 07:40 | Nahoru | #1100

bulldogbiker píše: pro slečinky dobrý

i stěrače na autech byly původně montovány pouze pro slečinky. Jeď dneska bez nich, když jsi takový chlap...

Tech píše: prackarr> Holt na v Česku ji moc lidí ještě nemá.

pod pět litrů se dostaneš jedině, když ji budeš tlačit a to se klidně vsadím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.1.2016 v 08:28 | Nahoru | #1101

Tech píše: Kome> Jj, stačí se podívat na poměr zdvih/vrtání. Afrika má suveréně největší zdvih z litrů. To ji samo o sobě předurčuje k dobré spotřebě a snad i životnosti.



jeden z typických mýtů mýtů o tom,jak motor co má výšší zdvih a nižší otáčky déle vydrží.....

pístová rychlost bude +- stejná jako u Yamahy R1.
a zdvih?staré auta a moto měly velký zdvih -hovno jely a žraly i trávu kolem cesty.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.1.2016 v 08:52 | Nahoru | #1102
Dolph-cz> To se prece neda srovnavat. Auto ci motorka vyrobena pred X lety a aktuální motocykly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.1.2016 v 09:22 | Nahoru | #1103

prackarr píše: pod pět litrů se dostaneš jedině, když ji budeš tlačit a to se klidně vsadím...


No abys neprohral. TDMko s jen o 100 kubiku mensim a konstrukcne podobnym motorem, stejnou hmotnosti a subjektivne podobnou celni plochou jezdilo pod 5 naprosto bezne.
http://www.spritmoni...900.html?powerunit=2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.1.2016 v 09:58 | Nahoru | #1104

Slávek-TDM píše: No abys neprohral. TDMko s jen o 100 kubiku mensim a konstrukcne podobnym motorem, stejnou hmotnosti a subjektivne podobnou celni plochou jezdilo pod 5 naprosto bezne.
http://www.spritmoni...?powerunit=2 [/quote]
To sice ano, pak tady máme i celodenní výlet di pouště nebo objevování nových svážnic v Karpatech. A tam o pěti na sto vcelku pochybuji

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.1.2016 v 10:06 | Nahoru | #1105
vilemx> tak na přejezdech by to tak byt mohlo, v offroadu je to samozřejmě něco jiného, tam to nahoru poleze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.1.2016 v 11:30 | Nahoru | #1106

Tech píše: Kome> Jj, stačí se podívat na poměr zdvih/vrtání. Afrika má suveréně největší zdvih z litrů. To ji samo o sobě předurčuje k dobré spotřebě a snad i životnosti.



proto to nema ani 100koni z litru... bude to jezdit veky (o cemz osobne pochybuju, ale nebudu se poustet do vetsich akci) jen to nikoho nebude bavit s tou vydechlinou ty veky jezdit...
ikdyz pokud tu lidi bezne jezdej s litrem pod 5litru, nejspis by jim nevadilo i kdyby to melo jeste o 50koni min :)

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.1.2016 v 11:45 | Nahoru | #1107
assassin> No, do výkonu to vyhnané fakt není, to je pravda. Nadruhou stranu, 70KW není zas tak málo, aby to začalo nudit. Když teď někdo jezdí věky na staré Afře se 40KW, bude mu nová připadat jako letadlo hodně dlouho. A pořád tu je cesta jménem 1190 Adventure R. možnost volby...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.1.2016 v 12:30 | Nahoru | #1108

Tech píše: Dave81> Odpověď není tak snadná. Dá se to dohledat v odborné literatuře běžně dostupné na netu.



A já si myslím, stejně jako Dolph, že jde o dávno přežitej hospodskej mýtus.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.1.2016 v 12:59 | Nahoru | #1109
Dave81> Není to žádný hospodský mýtus. Střední pístová rychlost opravdu nestačí k porovnání parametrů motoru. Alespoň v účinnosti tam rozdíl je. Životnost může být diskutabilní, ale zpravidla se motor s větším zdvihem používá při nižší otáčkách, není tak točivý atd...Typický krátkozdvih je 990ADV a zeptej se někoho jak se ten motor projevuje a jakou má spotřebu.

Naposledy editováno 19.01.2016 13:00:04

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.1.2016 v 14:46 | Nahoru | #1110

Tech píše: Dave81> Není to žádný hospodský mýtus. Střední pístová rychlost opravdu nestačí k porovnání parametrů motoru. Alespoň v účinnosti tam rozdíl je. Životnost může být diskutabilní, ale zpravidla se motor s větším zdvihem používá při nižší otáčkách, není tak točivý atd...Typický krátkozdvih je 990ADV a zeptej se někoho jak se ten motor projevuje a jakou má spotřebu.



Vytáhnout jeden motor z tisíce a dokazovat na něm univerzální pravdivost obecného tvrzení, ještě tím, že to dokazuješ přes opak je dost postavený na vodě. Navíc KTM ten motor stavěla na jiný vlastnosti, než na nízkou spotřebu.
A zdůrazňovat životnost motoru v době, kdy na motor "umře" neprostý minimum motorek je tak nějak celkově uplně zbytečný. Tím chci říct, že nezpochybňuju životnost motoru Hondy, ale zároveň si myslím, že stejně jako u Aprilie, BMW, KTM, Suzuki atd. přežije ten motor zbytek motorky. A když jich nějaké promile "umře" tak to bude vadnym dílem, nebo špatnou údržbou, případně zacházením. Nikoli konstrukční koncepcí.

Naposledy editováno 19.01.2016 14:46:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist