(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
stráťa píše: Kome> Zatím nic moc, motorka má u mě přednost - megane cabrio. Ale system vypínání blinkrů fungoval stejně blbě ve všem co jsem řídil, pokud se potká správný zakřivení cesty a potřebuju blikat tak se blinkr vypíná sám i když to po něm nechci. Nestává se to pořád ale protože blinkr na motorce vypnout nezapomínám tak se mi bez toho bude jezdit líp.
No tak sundej volant a oddělej ty zobáčky, u některých aut se to jen povolí a dá níže. My tady vedeme řeč o motorkách. Třeba já zapnu blinkr před křižovatkou a za křižovatkou se vypne, nebo jedu po dálnici, zapnu levý- sám se vypne, předjedu auto-zapnu pravý a než vejdu do pruhu tak se vypne. je to bud načasovaný nebo na metry vzdálenost.2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 18.01.2016 18:05:08
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
EDIT: Jestli sní Lisý lítal za 5,5L po Sardinii, umím si představit cestovní spotřebu pod 4,5L což je super. Určitě další výhoda třeba nad rozežranějšíma KTMkama.
Naposledy editováno 18.01.2016 21:18:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: sullda> Uživatelé v zahraničí se pod 5 pohybujou...
jo, a uprchlíci se integrujou... v zahraničí....1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Kome> Jj, stačí se podívat na poměr zdvih/vrtání. Afrika má suveréně největší zdvih z litrů. To ji samo o sobě předurčuje k dobré spotřebě a snad i životnosti.
Proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: ne dobrý, on to dával postupně a tohle je už z domu sestřihaný a fakt se potvrzuje, že ta dvoujspojka bude oblíbená, aspon já bych ji bral z fleku.
pro slečinky dobrý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
bulldogbiker píše: pro slečinky dobrý
i stěrače na autech byly původně montovány pouze pro slečinky. Jeď dneska bez nich, když jsi takový chlap...Tech píše: prackarr> Holt na v Česku ji moc lidí ještě nemá.
pod pět litrů se dostaneš jedině, když ji budeš tlačit a to se klidně vsadím...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Kome> Jj, stačí se podívat na poměr zdvih/vrtání. Afrika má suveréně největší zdvih z litrů. To ji samo o sobě předurčuje k dobré spotřebě a snad i životnosti.
jeden z typických mýtů mýtů o tom,jak motor co má výšší zdvih a nižší otáčky déle vydrží.....
pístová rychlost bude +- stejná jako u Yamahy R1.
a zdvih?staré auta a moto měly velký zdvih -hovno jely a žraly i trávu kolem cesty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
prackarr píše: pod pět litrů se dostaneš jedině, když ji budeš tlačit a to se klidně vsadím...
No abys neprohral. TDMko s jen o 100 kubiku mensim a konstrukcne podobnym motorem, stejnou hmotnosti a subjektivne podobnou celni plochou jezdilo pod 5 naprosto bezne.
http://www.spritmoni...900.html?powerunit=2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Slávek-TDM píše: No abys neprohral. TDMko s jen o 100 kubiku mensim a konstrukcne podobnym motorem, stejnou hmotnosti a subjektivne podobnou celni plochou jezdilo pod 5 naprosto bezne.
http://www.spritmoni...?powerunit=2 [/quote]
To sice ano, pak tady máme i celodenní výlet di pouště nebo objevování nových svážnic v Karpatech. A tam o pěti na sto vcelku pochybuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Kome> Jj, stačí se podívat na poměr zdvih/vrtání. Afrika má suveréně největší zdvih z litrů. To ji samo o sobě předurčuje k dobré spotřebě a snad i životnosti.
proto to nema ani 100koni z litru... bude to jezdit veky (o cemz osobne pochybuju, ale nebudu se poustet do vetsich akci) jen to nikoho nebude bavit s tou vydechlinou ty veky jezdit...
ikdyz pokud tu lidi bezne jezdej s litrem pod 5litru, nejspis by jim nevadilo i kdyby to melo jeste o 50koni min :)
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dave81> Odpověď není tak snadná. Dá se to dohledat v odborné literatuře běžně dostupné na netu.
A já si myslím, stejně jako Dolph, že jde o dávno přežitej hospodskej mýtus.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 19.01.2016 13:00:04
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dave81> Není to žádný hospodský mýtus. Střední pístová rychlost opravdu nestačí k porovnání parametrů motoru. Alespoň v účinnosti tam rozdíl je. Životnost může být diskutabilní, ale zpravidla se motor s větším zdvihem používá při nižší otáčkách, není tak točivý atd...Typický krátkozdvih je 990ADV a zeptej se někoho jak se ten motor projevuje a jakou má spotřebu.
Vytáhnout jeden motor z tisíce a dokazovat na něm univerzální pravdivost obecného tvrzení, ještě tím, že to dokazuješ přes opak je dost postavený na vodě. Navíc KTM ten motor stavěla na jiný vlastnosti, než na nízkou spotřebu.
A zdůrazňovat životnost motoru v době, kdy na motor "umře" neprostý minimum motorek je tak nějak celkově uplně zbytečný. Tím chci říct, že nezpochybňuju životnost motoru Hondy, ale zároveň si myslím, že stejně jako u Aprilie, BMW, KTM, Suzuki atd. přežije ten motor zbytek motorky. A když jich nějaké promile "umře" tak to bude vadnym dílem, nebo špatnou údržbou, případně zacházením. Nikoli konstrukční koncepcí.
Naposledy editováno 19.01.2016 14:46:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |