globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.1.2016 v 22:35 | Nahoru | #871

assassin píše: ja vydim krasnou cestynu


já nevydym nyc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 09:00 | Nahoru | #872

petrumr píše: když je nehomologovaná, tak ji můžeš používat jen mimo veřejný cesty. A on určitě bude mět africu na značkách a vyjede i za hranice.



To jsi mě moc nepochopil. Všechny tyto nádrže jsou homologovány.
Jinak mně dlužíš pivo, nádrž na Africe je plechová.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 10:10 | Nahoru | #873

Tech píše: petrumr> Dokupování nádrže je hloupost, leda nějaké externí na kufry. Honda si dala dost práci s designem a taky tohle má vstřikování není náhodou čerpadlo v nádrži ? To je blbost měnit. Navíc origo bude nejspíš plechová, což je do terénu lepší než plast.



A proč je do terénu lepší plechová? Už mám 3 motku s plastovou nádrží a pořád nevím proč je horší..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 11:11 | Nahoru | #874
laos> Super zpráva, já si to myslel. Honda ji chtěla mít co nejblbuvzdornější...

qwert> Je to zdůvodu pádu. Plechová se jen promáčkne a jedeš dál, prorazit ji, to už musí být... Kdežto plastová může snáze prasknout. Nic víc v tom není...Sportovní stroje (ano i KTM mají plastové kvůli váze, na problém s proraženou nádrží uprostřed Ruska se při jejich konstrukci nebere zřetel.

Další důvod, proč je ta motorka tak super....

Naposledy editováno 07.01.2016 11:12:21

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 11:12 | Nahoru | #875

qwert píše: A proč je do terénu lepší plechová? Už mám 3 motku s plastovou nádrží a pořád nevím proč je horší..



tomu nerozumíš,tak se do toho nepleť !

tady je to samý účástník expedice až za konec světa a všechno,co nejde vyrovnat kladivem a zavařit trafem stojí za hovno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 11:18 | Nahoru | #876

Tech píše: laos> Super zpráva, já si to myslel. Honda ji chtěla mít co nejblbuvzdornější...

qwert> Je to zdůvodu pádu. Plechová se jen promáčkne a jedeš dál, prorazit ji, to už musí být... Kdežto plastová může snáze prasknout. Nic víc v tom není...Sportovní stroje (ano i KTM mají plastové kvůli váze, na problém s proraženou nádrží uprostřed Ruska se při jejich konstrukci nebere zřetel.

Další důvod, proč je ta motorka tak super....



no já ti nevím,jezdím teren už dlouho a nádrž jsem nikdy neprasknul,stát se může cokoli,ale mám obavu,že když už motorka projde takovým pádem,že ji praskne fakt vyjímečně odolná plastová nádrž,tak to už je dojebaný zbytek tak,že stejně nepojede.

osobně si nepamatuju na jediný případ prasklé nádrže v mém okolí,ani tady na fóru ne.
zato si pamatuju desítky případů,kdy plechová nádrž zrezla a rez pak ucpávala palivovou soustavu(což na stříkačce může znamet opravdu hodně drahé opravy) a pak taky vyrezlé díry v nádrži a prosakující benzín....

Naposledy editováno 07.01.2016 11:20:08

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 11:40 | Nahoru | #877

Tech píše: laos> Super zpráva, já si to myslel. Honda ji chtěla mít co nejblbuvzdornější...

qwert> Je to zdůvodu pádu. Plechová se jen promáčkne a jedeš dál, prorazit ji, to už musí být... Kdežto plastová může snáze prasknout. Nic víc v tom není...Sportovní stroje (ano i KTM mají plastové kvůli váze, na problém s proraženou nádrží uprostřed Ruska se při jejich konstrukci nebere zřetel.

Další důvod, proč je ta motorka tak super....



Je vidět že o plastových nádržích moc nevíš.Tyhle vydrží víc než si myslíš a sám jsem si to vyzkoušel.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 11:47 | Nahoru | #878
Dolph-cz>
http://www.motorkari.cz/tema/?t=114251

http://www.motorkari...etail&ddid=40519

http://www.offmoto.c...iewtopic.php?id=3170



Nevím proč by to musela být totální havárie, stačí smůla...

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 11:57 | Nahoru | #879
Jasně může se stát,už jsem viděl i ocelovou nádrž proklepanou o rám a tekla.Ty tvrdíš že plastová nádrž je na hovno v terénu ale myslím že spíš ji zničím při svižné jízdě na asfaltu když trefím svodidla nebo jiné auto.Znám hodně moc lidí co s KTM perou o zem v lesích a nikomu nepraskla..

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 12:08 | Nahoru | #880
qwert> Tak jasně že se to nestává často. Dnešní plasty jsou i pružné a ne tak křehké. Nicméně taky časem jak stárnou tvrdnou...A je nádrž a nádrž, pokud je dobře schovaná za padákama, nebo je mezi rámem bude to méně pravděpodobné. Takový Tiger 955i měl plastovou nádrž dost hloupě řešenou a v terénu to byl další z problémů...

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 13:35 | Nahoru | #881
Takže vlastně ta cestovka,co nabízí adventůry po Mongolsku má motorky na hovno,páč se tam jezdí s BMW G 650 Xchallenge co má plastovou nádrž.Zkus jim zavolat,kolik nemehel jim ty motorky už stihlo otřískat a kolikrát praskla nádrž ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 13:51 | Nahoru | #882
zmulin> Jistě že mají, 690tka je o světelné roky lepší. Nemá ta plečka nádrž pod sedlem ? To pak mění situaci. Jinak můj zájem skončil u slova "cestovka" to jde naprosto mimo mě...

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 14:14 | Nahoru | #883
Tech> Má nádrž pod sedlem stejně jak 690ka,kde je kuli těžišti hlavně.Každopádně je pod sedlem často víc na ráně,než na klasickym místě a eště se na ní sedí/dopadá celou vahou jezdce a čeče drží...
Dal sem to jen jako příklad dobrý alternativy pro lidi,co se tam chtěj mrknout a nemaj 6tejdnů čas na komplet cestu,která je navíc z velký části velice nudná a hlavně jako příklad praxe s plastem.Na Dakaru si taky nemůžou dovolit přijít o etapu kuli nádrži a používaj plastový.Ona ve finále v divočině možná půjde totiž opravit i snáz,než plechová,páč pryskyřice je tam dost,ale svářeček málo...

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 14:27 | Nahoru | #884
Z hlediska sociálek jako jsem já je lepší plast.Ten totiž nehnije

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 14:50 | Nahoru | #885
Vaše argumenty se pohybují ve sportovních motorkách, kde jde hlavně o váhu, v případě Dakaru ještě navíc o velký objem a nízkou váhu. To ale Afrika není, tam jde hlavně o nesmrtelnost. V tom je plech podle mého lepší.

EDIT: Vážně shnilá nádrž ? Nevím, můj TA má 14 let a nádrž je jak nová....Třiapůla má 35let a taky je nádrž netklá.

Naposledy editováno 07.01.2016 15:27:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 15:30 | Nahoru | #886
Tech> njn,když to vemu takhle,tak je možná škoda,že se nedělaj kánoe taky z plechu,když je od nich vyžadována nesmrtelnost...
Jestli jezdíš na expedice a se svářečkou,tak jo,máš pravdu.Všichni ostatní se holt budou muset spokojit s plastovejma,který po ráně řidítkama,nebo šutrem vypružej a uhnou tam,kde se plech trhá.Možná bych i poradil druhovýrobcům,co dělaj expediční velkonádrže na 690 apod.,že by to lidi chtěli radši z plechu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 15:57 | Nahoru | #887
zmulin> Nádrž z plastu vyrobí každej blbec, plechová je trochu náročnější, to bude hlavní důvod. A taky to jsou malé motorky.

Když je plast tak super, proč ho tedy Honda nepoužila. ?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 16:10 | Nahoru | #888
Tech> prostě japonci volí cestu plachových nádrží a to hodně i na cestovních motorkách.

obě varianty budou mít své výhody i nevýhody,proč se tak rozhodli nevím.

ke cti hondy nutno dodat,že jejich železo nějak méně reziví,mám osobní zkušenost se stařičkou hondou XR600,kterou jsem vlastnil asi před 15ti lety......a ta měla promáčklou nádrž,odlopnutý lak-takže holý kov,pozink to podle mně nebyl a za 2 roky co jsem tu motorku měl to nechytlo ani náznak lišky.

bohužel jistota,že se bude jednat o stále stejný materiál tady nějak není.....

osobně bych opravdu raději plast,rez a díry v plechové jsem na vlastní kůži zažil(na motorkách i autech) na plastové opravdu nikdy.

fakt je i to(což je špatně),že na kovu se mnohem více stáží vlhkost,než na plastu,takže se vrací zpět situace,kde se doporučovalo udržovat co možná nejvíce plnou nádrž právě z důvodu srážející se vzdušné vlhkosti na vnitřních stěných nádrže...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 16:12 | Nahoru | #889
Tech> Ty máš tu Hondu jako petrumr BMW Na pidestalu s tím že všechno co dělají je TOP...Holt použili plech,ale není to tím že by byl "nejlepší na světě",prostě měli své důvody...
Plechová nádrž nemusí být přímo shnilá,ale časem se z těch stěn může začít loupat povrch a bývá v tom kykyrís.Na slonovi byl plast a vevnitř jak dětská prdelka...

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 16:33 | Nahoru | #890

Tech píše: zmulin> Nádrž z plastu vyrobí každej blbec, plechová je trochu náročnější, to bude hlavní důvod. A taky to jsou malé motorky.

Když je plast tak super, proč ho tedy Honda nepoužila. ?



Nádrž z plastu vyrobí každý blbec? Asi i ty. Důvod proč Honda nepoužila plastovou může být cena protože je mnohem dražší..

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 16:38 | Nahoru | #891
Anti> Není to tak, že bych Hondu bezmezně obdivoval, z jejich produkce se mi vyloženě líbí jen Afrika. Kdyby se Yamaha dávno chytla za nos a přišla s XTZ 900, byl bych stejně nadšený.

Když mi tu výhody plechu všichni zkritizovali, jen mě zajímalo, co Hondu vedlo k tomu jí použít...

EDIT: Že by výroba plastové nádrže byla dražší, o tom silně pochybuju. Spíš to bude naopak.

Naposledy editováno 07.01.2016 16:39:32

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 16:40 | Nahoru | #892
No cena přece.Chtěli udržet cenu co nejníž.Víš kolik stojí ta nádrž na lc8?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 16:43 | Nahoru | #893
qwert> Myslíš výrobní nebo prodejní cenu ? Nepochybuju, že marže KTM bude stovky až tisíce procent.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 16:47 | Nahoru | #894
Tak nám ted ještě popiš výrobu obou nádrží,nepochybně to víš..

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 17:02 | Nahoru | #895
qwert> Vím to, o tom se tu ale nebavíme. Plast je nejlevnější konstrukční prvek, proto jsou všude kolem nás, kde to jen jde. Zpracování ocele je mnohem náročnější než plastu i samotná ocel je dražší, opravdu pochybuju, že by byla důvod cena.

Ani si nemyslím, že by KTM chtěla ušetřit, spíš to bude o hmotnosti a také nádrž z plastu může mít všelijaké tvary, zákoutí a nechá se tedy využít všechen daný prostor. Ocelovou nádrž "za roh" vyrobíš jen těžko.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 17:04 | Nahoru | #896
Takže to nevíš..

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 17:05 | Nahoru | #897
Tech: zivi me konstrukce plastovych dilu pro automotive prumysl a kez by to bylo jak rikas :)

Tvarove slozitejsi v tomto pripade nejspis vyrobis plechovou - protoze je svarena z vice casti - ta plastova musi vypadnout hotova z jednoho nastroje...

A na motorkach co mam byly problemy spis s tema plechovyma - po rane totiz obvykle zacne tect v tom spoji - to same vibrace a praskliny v miste uchytu...

Naposledy editováno 07.01.2016 17:08:05

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 17:07 | Nahoru | #898
assassin> To mě zajímá, kde jsem se tedy zmílil ?

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 17:07 | Nahoru | #899
On totiž plast na nádrže KTM a plast na palubky čínských skútrů nebo ten samý materiál

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 17:13 | Nahoru | #900
assassin> Při vší úctě s Tebou musím nesouhlasit. Ikdyž se tím zdaleka neživím. Jak chceš vyrobit takovouto nádrž z plechu ?

Odkaz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist