2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: když je nehomologovaná, tak ji můžeš používat jen mimo veřejný cesty. A on určitě bude mět africu na značkách a vyjede i za hranice.
To jsi mě moc nepochopil. Všechny tyto nádrže jsou homologovány.
Jinak mně dlužíš pivo, nádrž na Africe je plechová.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: petrumr> Dokupování nádrže je hloupost, leda nějaké externí na kufry. Honda si dala dost práci s designem a taky tohle má vstřikování není náhodou čerpadlo v nádrži ? To je blbost měnit. Navíc origo bude nejspíš plechová, což je do terénu lepší než plast.
A proč je do terénu lepší plechová? Už mám 3 motku s plastovou nádrží a pořád nevím proč je horší..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert> Je to zdůvodu pádu. Plechová se jen promáčkne a jedeš dál, prorazit ji, to už musí být... Kdežto plastová může snáze prasknout. Nic víc v tom není...Sportovní stroje (ano i KTM mají plastové kvůli váze, na problém s proraženou nádrží uprostřed Ruska se při jejich konstrukci nebere zřetel.
Další důvod, proč je ta motorka tak super....
Naposledy editováno 07.01.2016 11:12:21
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: A proč je do terénu lepší plechová? Už mám 3 motku s plastovou nádrží a pořád nevím proč je horší..
tomu nerozumíš,tak se do toho nepleť !
tady je to samý účástník expedice až za konec světa a všechno,co nejde vyrovnat kladivem a zavařit trafem stojí za hovno...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: laos> Super zpráva, já si to myslel. Honda ji chtěla mít co nejblbuvzdornější...
qwert> Je to zdůvodu pádu. Plechová se jen promáčkne a jedeš dál, prorazit ji, to už musí být... Kdežto plastová může snáze prasknout. Nic víc v tom není...Sportovní stroje (ano i KTM mají plastové kvůli váze, na problém s proraženou nádrží uprostřed Ruska se při jejich konstrukci nebere zřetel.
Další důvod, proč je ta motorka tak super....
no já ti nevím,jezdím teren už dlouho a nádrž jsem nikdy neprasknul,stát se může cokoli,ale mám obavu,že když už motorka projde takovým pádem,že ji praskne fakt vyjímečně odolná plastová nádrž,tak to už je dojebaný zbytek tak,že stejně nepojede.
osobně si nepamatuju na jediný případ prasklé nádrže v mém okolí,ani tady na fóru ne.
zato si pamatuju desítky případů,kdy plechová nádrž zrezla a rez pak ucpávala palivovou soustavu(což na stříkačce může znamet opravdu hodně drahé opravy) a pak taky vyrezlé díry v nádrži a prosakující benzín....
Naposledy editováno 07.01.2016 11:20:08
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: laos> Super zpráva, já si to myslel. Honda ji chtěla mít co nejblbuvzdornější...
qwert> Je to zdůvodu pádu. Plechová se jen promáčkne a jedeš dál, prorazit ji, to už musí být... Kdežto plastová může snáze prasknout. Nic víc v tom není...Sportovní stroje (ano i KTM mají plastové kvůli váze, na problém s proraženou nádrží uprostřed Ruska se při jejich konstrukci nebere zřetel.
Další důvod, proč je ta motorka tak super....
Je vidět že o plastových nádržích moc nevíš.Tyhle vydrží víc než si myslíš a sám jsem si to vyzkoušel.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
http://www.motorkari.cz/tema/?t=114251
http://www.motorkari...etail&ddid=40519
http://www.offmoto.c...iewtopic.php?id=3170
Nevím proč by to musela být totální havárie, stačí smůla...
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dal sem to jen jako příklad dobrý alternativy pro lidi,co se tam chtěj mrknout a nemaj 6tejdnů čas na komplet cestu,která je navíc z velký části velice nudná a hlavně jako příklad praxe s plastem.Na Dakaru si taky nemůžou dovolit přijít o etapu kuli nádrži a používaj plastový.Ona ve finále v divočině možná půjde totiž opravit i snáz,než plechová,páč pryskyřice je tam dost,ale svářeček málo...
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
EDIT: Vážně shnilá nádrž ? Nevím, můj TA má 14 let a nádrž je jak nová....Třiapůla má 35let a taky je nádrž netklá.
Naposledy editováno 07.01.2016 15:27:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jestli jezdíš na expedice a se svářečkou,tak jo,máš pravdu.Všichni ostatní se holt budou muset spokojit s plastovejma,který po ráně řidítkama,nebo šutrem vypružej a uhnou tam,kde se plech trhá.Možná bych i poradil druhovýrobcům,co dělaj expediční velkonádrže na 690 apod.,že by to lidi chtěli radši z plechu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Když je plast tak super, proč ho tedy Honda nepoužila. ?
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
obě varianty budou mít své výhody i nevýhody,proč se tak rozhodli nevím.
ke cti hondy nutno dodat,že jejich železo nějak méně reziví,mám osobní zkušenost se stařičkou hondou XR600,kterou jsem vlastnil asi před 15ti lety......a ta měla promáčklou nádrž,odlopnutý lak-takže holý kov,pozink to podle mně nebyl a za 2 roky co jsem tu motorku měl to nechytlo ani náznak lišky.
bohužel jistota,že se bude jednat o stále stejný materiál tady nějak není.....
osobně bych opravdu raději plast,rez a díry v plechové jsem na vlastní kůži zažil(na motorkách i autech) na plastové opravdu nikdy.
fakt je i to(což je špatně),že na kovu se mnohem více stáží vlhkost,než na plastu,takže se vrací zpět situace,kde se doporučovalo udržovat co možná nejvíce plnou nádrž právě z důvodu srážející se vzdušné vlhkosti na vnitřních stěných nádrže...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Plechová nádrž nemusí být přímo shnilá,ale časem se z těch stěn může začít loupat povrch a bývá v tom kykyrís.Na slonovi byl plast a vevnitř jak dětská prdelka...
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: zmulin> Nádrž z plastu vyrobí každej blbec, plechová je trochu náročnější, to bude hlavní důvod. A taky to jsou malé motorky.
Když je plast tak super, proč ho tedy Honda nepoužila. ?
Nádrž z plastu vyrobí každý blbec? Asi i ty. Důvod proč Honda nepoužila plastovou může být cena protože je mnohem dražší..
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Když mi tu výhody plechu všichni zkritizovali, jen mě zajímalo, co Hondu vedlo k tomu jí použít...
EDIT: Že by výroba plastové nádrže byla dražší, o tom silně pochybuju. Spíš to bude naopak.
Naposledy editováno 07.01.2016 16:39:32
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Ani si nemyslím, že by KTM chtěla ušetřit, spíš to bude o hmotnosti a také nádrž z plastu může mít všelijaké tvary, zákoutí a nechá se tedy využít všechen daný prostor. Ocelovou nádrž "za roh" vyrobíš jen těžko.
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tvarove slozitejsi v tomto pripade nejspis vyrobis plechovou - protoze je svarena z vice casti - ta plastova musi vypadnout hotova z jednoho nastroje...
A na motorkach co mam byly problemy spis s tema plechovyma - po rane totiz obvykle zacne tect v tom spoji - to same vibrace a praskliny v miste uchytu...
Naposledy editováno 07.01.2016 17:08:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |