globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 14:18 | Nahoru | #691
stráťa> To je fakt, už mlčím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 14:39 | Nahoru | #692

Tech píše: petrumr> Nejvíc tě asi štve to, že to tvoje GS duše nemá a tak se tady oháníš nesmyslama....Že by duše udělala nějakou "bouli na pneumatice" je naprostá blbost. Duše ti žádný tvar neudrží, nemá plátno, jen vyplní prostor který ji poskytneš. Takže když ti nějak hází kolo, je to buď hodně špatné vyvážení, nakoplý ráfek, nebo křivá pneu. Já třeba už nevyvažuju ani přední kolo, ráfek mám nakoplej o cca 3-4mm na výšku a moto je stabilní v jakékoli rychlosti.

Prostě do terénu jsou duše nutnost a věř nebo ne Afrika je do terénu skutečně určená, to není žádné pseudomaxienduro poslední doby, kde jsou duše skutečně jen na obtíž...



Že by se kvůli duše udělala boule na pneu je opravdu nesmysl..
PS: LC8 950 je stále nejlepší velké enduro..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 14:49 | Nahoru | #693
qwert> Tohle si troufneš tvrdit, když se už já nevím 10.let nedělá a na Afře si ještě nejel ? Pověstné svou spolehlivosti a nenáročnou údržbou taky není, žere i trávu kolem cesty...mě se LC8 líbí moc, ale do dokonalosti má taky daleko...

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 14:55 | Nahoru | #694

Tech píše: qwert> Tohle si troufneš tvrdit, když se už já nevím 10.let nedělá a na Afře si ještě nejel ? Pověstné svou spolehlivosti a nenáročnou údržbou taky není, žere i trávu kolem cesty...mě se LC8 líbí moc, ale do dokonalosti má taky daleko...


Znáš to o té lišce? Tak se koukni, co má v profilu za motorku Já si třeba myslím, že litrové KLVčko od kawy je nejlepší cenduro

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 16:09 | Nahoru | #695
No je vidět že o lc8 moc nevíte tak se tady nebudem zbytečně hádat..Mějte se..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 16:30 | Nahoru | #696
Prostě má Qwert pravdu, že pro co nejrychlejší přesun mimo cesty je LC8 asi to nejlepší z velkých endur Samozřejmě že také není dokonalá, ale to kromě BMW a H-D není žádná jiná motorka

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 16:43 | Nahoru | #697

vilemx píše: Prostě má Qwert pravdu, že pro co nejrychlejší přesun mimo cesty je LC8 asi to nejlepší z velkých endur Samozřejmě že také není dokonalá, ale to kromě BMW a H-D není žádná jiná motorka



Viléme a to HD jen proto že už mu 2x pomohlo Porsche s motorem..

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 17:00 | Nahoru | #698
Jediný,co mi kdy skákalo,byla oskákaná guma.Mmch ty Continentaly,co se dávaj z výroby na LC a 1190Adv sou z tohohle hlediska naprd..Aby ovlivnila duše nějakou nevyváženost pneu se mi nezdá.
I když duše mam,tak sem ale taky spíš zastánce bezdušáku,kuli snažší opravě a přinejhorším tam jde strčit..

E:Ta LC8 asi bude zatím vážně nejlepší velký enduro mimo silnici,tak se uvidí,co nová Afrika ukáže.

Naposledy editováno 28.12.2015 17:02:05

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 17:16 | Nahoru | #699
blbá duše udělá boule na radiální pneumatice, néé na běhounu, ale z boku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 17:45 | Nahoru | #700
petrumr> To mi vysvětli.Jak vypadá blbá duše co udělá bouli z boku?Co když ten samý plášť nafoukneš bez duše,tak tam ta boule nebude?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 17:56 | Nahoru | #701

Anti píše: petrumr> To mi vysvětli.Jak vypadá blbá duše co udělá bouli z boku?Co když ten samý plášť nafoukneš bez duše,tak tam ta boule nebude?


Prostě se smiř s tím, že když dáš do radiální pneu nekvalitní duši a nazuješ to na klasický drátový DID ráfek z Hondy, tak tam prostě budeš mít boule a ještě navíc slanou vodu. Protože Honda. Když to ale jako nouzovku nazuješ na čupr nerez ráfek z jakéhokoliv Báwa, tak to je v pořádku. Chápeš to, přece, nééé?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 18:40 | Nahoru | #702

Anti píše: petrumr> To mi vysvětli.Jak vypadá blbá duše co udělá bouli z boku?Co když ten samý plášť nafoukneš bez duše,tak tam ta boule nebude?

přesně tak, stalo se nám to u unimoga, nový gumy a jelikož jsou ty límce drahý, tak se tam dala duše a ta pneumatika byla samá boule(na boku). Guma se reklamovala, přišla nová a zase, tak se zkusila bez duše a krásně rovná, jenom ten límec stojí nekřestanský peníze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 18:49 | Nahoru | #703
petrumr> Vidíš,a já myslel že je to fórum o motorkách...U velkých balónů na náklaďák může být.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 18:50 | Nahoru | #704

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 18:53 | Nahoru | #705

Anti píše: petrumr> Vidíš,a já myslel že je to fórum o motorkách...U velkých balónů na náklaďák může být.

A ten švýcar tedy básní o čem? Pochop to už jednou, že moderní guma na motorku která má maximálku okolo 200 není stavěná na duši. Já nehaním motorku, ale že tam dali tu duši. Tečka.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 19:46 | Nahoru | #706
qwert> Nehádám se, ale říct že LC8 je nejlepší je hodně subjektivní. Pro někoho kdo chce lítat 150 terénem snad ano...Ikdyž už jsme viděli, že i Afra dá 170 po polňačce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 19:57 | Nahoru | #707
petrumr> Amazonas 230 s dušema a je jí to fuk.Co tam máš dál?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 20:05 | Nahoru | #708
zmulin>

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.12.2015 v 22:16 | Nahoru | #709
Unimog je vlastně co? Unimog je vlastně Mercedes. A Mercedes je vlastně co? Mercedes je největší rival BMW. Takže je jasné, proč s tím má někdo problém.
C-čkové i E-čkové gumy od Mitasu + duše nejsou problém.. Co tam máš dál?

3 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 00:24 | Nahoru | #710
Borci, to s tou duší je nesmysl a krom toho- není přeci problém udělat z každé "dušovky" bezdušáka, ne? Kdo tvrdí, že je duše do terénu lepší? V čem? Proč?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 09:02 | Nahoru | #711
prackarr> jde bezdušák upustit na 0,8 a jet?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 09:43 | Nahoru | #712
prackarr> Kolik Cčkových gum se prodává jako bezdušové ? Dáš do bezdušáku haltr ? Nahodíš ho pumpičkou na kolo ?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 10:09 | Nahoru | #713
prackarr> To jde,ale umíš to nějak spolehlivě,aby držela tlak?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 10:10 | Nahoru | #714
laos> K čemu je na velkym enduru upouštění na 0,8?A když už,tak jak často je to vůbec potřeba?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 10:17 | Nahoru | #715

laos píše: prackarr> jde bezdušák upustit na 0,8 a jet?


jde. Dnes jsou bezdušáky, které můžeš upustit i na 0,2 atm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 10:22 | Nahoru | #716
Tech> Každá guma může jako bezdušák fungovat. V tom není problém. Haltr tam jde. Pumpičkou ho nenahodíš,ale můžeš si pořídit CO2 bombičku a hlavně- proč ho chceš nahazovat pumpičkou na kolo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 10:41 | Nahoru | #717
prackarr> Nevím jak ty, ale já sebou kompresor se vzduchojemem nevozím. Bezdušák může fungovat jako dušák, opačně to nefunguje, bezdušáky mají silnější patky. Odkaz na haltr pro bezdušák ? Nikdy jsem to neviděl, tak mě to zajímá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 10:44 | Nahoru | #718

Tech píše: prackarr> Nevím jak ty, ale já sebou kompresor se vzduchojemem nevozím. Bezdušák může fungovat jako dušák, opačně to nefunguje, bezdušáky mají silnější patky. Odkaz na haltr pro bezdušák ? Nikdy jsem to neviděl, tak mě to zajímá.


Můžeš mi vysvětlit, k čemu bys ten kompresor potřeboval? Ty na vyjížďce či nějaké cestě měníš v divočině plášť?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 11:00 | Nahoru | #719
prackarr> No, zatím jsem naštěstí nemusel, ale člověk nikdy neví. Vzhledem k tomu, že cestuju sám, hodí se možnost vyměnit duši, nebo i plášť tam, kde zrovna není pneuservis. Na vyjížďce za barák je to jedno, ale na konci světa třeba v Albánii nebo na vrcholu Alp...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 11:06 | Nahoru | #720

Tech píše: prackarr> No, zatím jsem naštěstí nemusel, ale člověk nikdy neví. Vzhledem k tomu, že cestuju sám, hodí se možnost vyměnit duši, nebo i plášť tam, kde zrovna není pneuservis. Na vyjížďce za barák je to jedno, ale na konci světa třeba v Albánii nebo na vrcholu Alp...


pochop, že bezdušák má právě tu výhodu, že defekt opravíš bez nutnosti sundání a demontáže kola, (knoty, ultraseal), a když už, to je problém si vzít s sebou do kapsy duši a haltr a v případě neopravitelnosti, či nemožnosti kompresoru to "předělat" na dušovku? Kamoš si na čundru navalil přední kolo na fireblade, plášť nedržel na patce a nešel nafouknout. Sehnal duši z jáwky 350, dal do pláště a normálně s tím objel celý čundr. cca 2.000 km.

Naposledy editováno 29.12.2015 11:06:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist