Nějak se mne to netáhne do běžné autoškoly, mám pocit, že bych raději dal více peněž na nějaký individuální přístup, kde se mi bude někdo opravdu věnovat a dostanu základy na kterých pak ježděním mohu zkušenosti pak dál pilovat. nabízí to někdo takový komplet s papíry ? Jaké jsou přiblizně ceny ?
A nebo, takové kurzy lze absolvovat v několika týdnech (ty jsou i v běžných autoškolách) a něco si připlatit jako individuál. Ale jakou autoškolu, i ten instruktor si sedne s někým více, či méně.
Rád bych to zrealizoval v srpnu, šibniční termín , jsem z Prahy
Pak k výběru motorky, původně jsem myslel něco menšího, ojetého, a až budu vědět, vzít, co chci. čtu taky ale, a tak to i citím, že uvidím moto, které mne chytí za srdce a není jiné volby , starší - píšete někteří, že vybíráte měsíce, neli rok, nová se mi jeví dobrá volba ... přestava, silniční, pohodlná, delší trasy ...
uvítal bych komentáře, snad je to srozumitelné
mimochodem, hodně dobré forum .....
Naposledy editováno 25.07.2015 09:38:58
1 reakcí na tento příspěvek chci začít a mám představu, rád bych komentář
začínal jsem na velký motorce ve 44 letech. Předtím mezi15. - 20. rokem fichtl a pak už jen auta.
Nebudu ti radit co a jak, na to je tady na fóru dost jiných odborníků . Jen trochu zavzpomínám, jak to probíhalo u mě a třeba ti něco z toho pomůže.
Pro první rozhodování o tom, jakou motorku, jsem se neobrátil na fórum (protože jsem ho zaplať pánbůh ještě neznal ), ale zašel jsem za člověkem, který toho o motorkách hodně věděl. Dali jsme si kafe a probíhala výměna názorů - klasicky, přišel jsem s jedním názorem a odcházel s jiným . Původně mě to táhlo k čoprům, ale vysvětlil mi, že čopr je spíš životní styl, než jenom motorka a že technické nevýhody převažují nad výhodami (teď se do mě čopráci pustí ). Doporučil mi nějakou nahatou šestistovku, s tím, že u toho stejně nezůstanu na věky a pak uvidím, co se mi bude líbit. Tak jsem koupil ojetého Fazera. Jezdil jsem na něm dva roky a byla to výborná volba! Ze začátku mi odpouštěl nějakou tu nešikovnost třeba při rozjíždění do kopce a podobně, pak jsem si postupně zvykal a zjišťoval, že se s ním dá jezdit i ve vyšších otáčkách než jen 5000 a že pak je tam těch 100 koní opravdu cítit.
Po dvou letech jsem kvůli pohodlí - jízda ve dvou po ČR i do Alp a podobně - přesedlal na větší cestovní motorku. YAMAHA FJR 1300. V rozhodování určitě hrálo roli, že jsem ješitný idiot a 1300 je 1300 (kdo má víc?) . Byla to ale skvělá motorka a jezdil jsem s ní další 4 roky. Pak jsem jí prodával asi za 150 tisíc, poctivých a nestočených 35000 km. (Tady na fóru panuje názor, že jakmile se v inzerátech objeví motorka s cca 35000 km, jsou ty km určitě stočený, ale fakt ne, dá se taková koupit )
Současná motorka je cestovní enduro, hlavně proto, že jsem chtěl tuhle kategorii vyzkoušet a chtěl jsem motorku o něco lehčí, obratnější a pomalejší . Pořád ale s kardanem, protože jsem líný na údržbu řetězu . Jezdím na ní třetí sezónu a spokojenost.
Píšu ti to proto, že pravděpodobně taky budeš procházet určitým vývojem a motorku, kterou si vybereš teď, budeš po čase měnit, i když si teď myslíš, že ti vydrží navěky . Nejhezčí období je totiž právě to vybírání tý další a těšení se na ni
Tak ti přeju hodně zábavy, hodně šťastných km a hlavně taky tu z prdele kliku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chci začít a mám představu, rád bych komentář
teď jezdím naháčem, čtyřválec, dnes jsem si zkusil i dvouválec na chvilku, a ty motory se chovají jinak .... i já to poznám ..
vím, že mi bude vyhovovat pro začátek moto, co mi sem tam něco odpustí ....
na začátku jsem si říkal, moto se vybírá srdcem, je to srdcovka ....., u mne, začátečníka to funguje (bude fungovat) asi trochu jinak, první moto rozumem, druhé sice nejsem věštec, ale tam už bude asi kus toho srdce .... a toho rozumu už méně .....
jak jsem psal, jdu do versys 650 ....