globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK Ricany - nepritel motorkaru
 
17.7.2015 v 09:06
Zdravim panove (a damy) . Tak jsem neprosel na STK
Pry mam moc vysisovany blinkr, maly predni blatnik, moc siroky riditka, moc maly zrdcatka, spz na strane atd.
Evidentne si me vychutnaval. Mam termin do mesice na opravnou ale radsi bych nekam jinam. Mohu? Nemaji to nejak centralne pres pocitac v databazi, co me vytknul? Klidne pojedu jinam i za plnou cenu (nebo neco navic ).
Diky za radu/nazor.

Naposledy editováno 17.07.2015 09:07:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

22.7.2015 v 23:45 | Nahoru | #1
Bubrak-ZX10R>Mně se otvírá kudla v kapse, když si sódruzi z Brusele usmyslí nějakou další emisní rádobynormu - jsou to jen kšefty pro prachy, aby se musela cpát do vozidel další zasraná a poruchová elektronika, mechanické vergly jakbysmet. Ve finále větší poruchovost a drahé opravy. Krom toho už se provalilo, že mezi emisemi motorů Euro5 a Euro6 není prakticky měřitelný rozdíl! Takže to smrdí až podvodem. A největší "integrovaná buzerace" je třeba u Iveca Stralis nové verze - když dojde zásoba AdBlue, tak jednotka sníží výkon na polovinu a nejde to obejít!!! Na první pohled šikovné donucovadlo, aby na to řidiči nesrali, ale jaksi Taliánům, podplaceným z Brusele, nedošlo, že tak mohou jednak vznikat i nebezpečné situace a hlavně, když dojde močovina někde v půlce Tramtárie a nikde ji tam nejde sehnat, tak se budu plazit několik stovek km rychlostí Zetoru 25? Ale to auto je neštěstí od základu... co je mi platné, že to má display jako kráva, s možností čtyř různých "obrazovek", když při problému to napíše prostě "snížený výkon" a dozvím s lautr hovno, kde konkrétně je problém... taková diagnostika je na hovno. (a už čekám, co všechno z toho se mi assassin bude snažit vyvrátit)

(reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

23.7.2015 v 07:40 | Nahoru | #2
J.M.K.> tak to snizeni vykonu se stane u kazdyho auta kdyz mu dojde adblue. Jo je to pakarna nadruhou stranu nadrz vydrzi dost dlouho aby si to ridic ohlidal a v evrope to maji skoro na kazdy pumpe...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

24.7.2015 v 12:50 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: Bubrak-ZX10R>Mně se otvírá kudla v kapse, když si sódruzi z Brusele usmyslí nějakou další emisní rádobynormu - jsou to jen kšefty pro prachy, aby se musela cpát do vozidel další zasraná a poruchová elektronika, mechanické vergly jakbysmet. Ve finále větší poruchovost a drahé opravy.


Já teda nevím, ale se starýma pinckama, jawama a čízama postával každej u silnice a "čistil karbce", protože měl kdovíkde kdejakej bordel, furt se čistila svíčka nebo ladil předstih. Dneska si motorka ohlídá všechno sama, elektronika vydrží za běžných tropických nebo arktických teplot roky i desítky let a mechanika, pokud se k tomu člověk nechová jako prase, vydrží jakbysmet, protože dneska jaksi zvládneme metalurgii i obrábění s daleko větší opakovanou přesností, než před 10-20ti lety.
Fakt mě udivuje ta onanije nad "starým dobrým karbcem", když vstřikování funguje daleko přesněji a spolehlivěji i v různých podmínkách (teplota, tlak - nadmořská výška...)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist