bmw_r1300gs_cartec

Téma: silnicni motodovlena Montenegro 25.7-3.8 (10dni cca 3100km)

13.7.2015 v 10:17
Planovali jsme s prateli motodovcu, ale znate to v hospode kazdy rekne ze jede a pak tesne pred odjezdem nemuze. Zbyli jsme jen uz 2 "odvazni" motorkari (ja mozna pojedu ve2), budem moc radi kdyz se nekdo prida. Jelo by se pouze po silnici. Ideal nekdo se silnici (ja mam VFR a kamos fazer) ale neni problem ani s cestovnim endurem.
Slovensko,Madarsko,Bosna,Montenegro,Chorvatsko,Slovinsko,Rakousko
Skoro kazdy den jinde. Spani vetsinou kempy, v prirode na divoko a nekdy penzion.
Cil hory a modre reky s jezery v montenegru+ cele pobrezi od montenegra az po chorvatsky zadar = more i nejaka party. Zadne pamatky nejsme duchodci!:p jakekoli dotaz rad zodpovim, nic neni fixne planovano bude to dobrodruzstvi

Orientacni trasa

1 reakcí na tento příspěvek silnicni motodovlena Montenegro 25.7-3.8 (10dni cca 3100km)

13.7.2015 v 18:06 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) silnicni motodovlena Montenegro 25.7-3.8 (10dni cca 3100km)

13.7.2015 v 18:22 | Nahoru | #2

jawasy píše: Jedeme asi ve stený termín,ale na trochu dýl.Návrat je v plánu 8.8 nebo 9.8. Našim cílem je opět Albánie. Nicméně Černou Horu si dáme taky ale trochu obsáhleji. Především Durmitor a nějaké ty další "kopečky" Něco terénu asi bude taky,ale na nějaký OFF ty naše "bombajny" fakt nejsou. Maximálně ujetá šotolinka Měli bychom jet 3 - 4 motorky.Přesně to ještě nevím-náš šéforganizátor to ještě na 100% neoznámil.Třeba se tam někde scuknem

Pokrýváme Váš termín i termín CR500. CR napsal PM.

13.7.2015 v 18:30 | Nahoru | #3

13.7.2015 v 19:26 | Nahoru | #4

jawasy píše: Kluzon> No jak jsem vyrozumněl od našeho organizátora,chce vyrazit dost brzy z rána a natáhnout to co to půjde.Minule jsme trávili noc na Balatonu a tam byla fakt nuda.Už proto že jsme tam byli docela brzy a domlouvat se s Maďarem v kempu že chceme ráno v 6:00 odjíždět byl docela mazec.

Madarsky se domluvím-např uštvánléty=důchodce . Ej,tak to já nevím,jak to v 6 ráno vůbec vypadá . My fakt na pohodu,jet a přespat a zas nějak vstát a jet a opět přespat,kam silnice zavedou...

(reakce na) silnicni motodovlena Montenegro 25.7-3.8 (10dni cca 3100km)

13.7.2015 v 21:38 | Nahoru | #5
Kluzon> Jasný to my se asi chováme stejně - nikam se neženeme a kam dojedem tam dojedem. Jen to Maďarsko je nezáživný kousek Evropy.Samá rovina - největší strom je stonek kukuřice a nejvyšší kopec je hromada hnoje No a my máme rádi rozmanitou krajinu a především hory!!! Proto jsme chtěli vypadnou tak brzy ráno abychom si užili kopců v Bosně - Černé Hoře. A pak kousek Albánie

Naposledy editováno 13.07.2015 21:41:10

21.7.2015 v 08:50 | Nahoru | #6
Zdravím, asi před týdnem jsem se z této trasy vrátil, tak se podělím o pár postřehů:
Balaton objeďte pokud možno větším obloukem, silnice podél něj jsou totálně zacpané, stejně tak pobřežní magistrála v MNE a HR. Z Baru do Herceg Novi (cca 100 km) jsme jeli celé dopoledne, tj. asi 5 hodin.
Z Foči přejeďte do MNE přes hraniční přechod Hum a projeďte si cestu začínající u Pivského jezera přes Národní park Durmitor, nebudete litovat. Pokud budete chtít pobýt u moře v MNE, nejezděte do Budvy. Budva má sice krásné historické centrum a rozvinutý noční život, ale oproti celému zbytku MNE je dvojnásobně drahá. Místní nám doporučovali Sutomore, Bar, Ulcinj. Zvolili jsme Bar a byli jsme spokojeni. Luxusní privát jsme pořídili za E25 pro dva za noc.

(reakce na) silnicni motodovlena Montenegro 25.7-3.8 (10dni cca 3100km)

23.7.2015 v 08:55 | Nahoru | #7
LukasKoudelik>
Starsne moc dik za postrehy. S tim prejezdem Hum/scepan polje souhlasim uz jsem tudy jel a proto se vlastne do MNE vraci kuli tare a durmitoru. Ja prave byl prevazne v budve a i tento postreh muzu potvrdit (teda svaty stefan je jeste horsi na ceny) Mozna zkusime ten Bar JInak ten Balaton asi zvazim, vzdy jsem jezdil dalnicema(autem) tak nevim jake je to s dopravou. Asi se zkusime teda vyhnout