jel jste někdo třeba v rámci volných jízd na nový R1? Z většiny testu se mi zdá, že to Yamaha možná trochu s tím PR přecenila, protože teda nic moc. To, že jí úplně zhanil třeba Sršeň v Autosalonu http://autosalon.ip.../videa/yamaha-yzf-r1 by ještě tolik neznamenalo, ale že jí na drag racu ujede i 1299 je fakt ostuda :). Navíc ten výkon na brzdě o hodně za ostatními dvěma.
Myslim že potom co internet obíhaly gayfotky s Duknama si i tak Námaha svou kategorii určitě najde. Honda taky nejni nejsilnější a podiv kolik jich jezdí
1 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1
Naposledy editováno 28.06.2015 18:21:22
Skresa píše: No sršeň ji zase tak nehanil.. Nechci se ho zastávat, ale jezdit na motorce s 200k s potrhanýma gumama nebude nic moc a to že ta motorka na silnici nebude zrovna konfortní bude pravda. Jinak bych řekl že pokud fakt s tý R1 jde dostat 230 koní tam ten průběh bude zase jinde. Jinak jsem našel i video kde z těch nových SBK vyhrálo BMW před ducati a R1. Ale to je jen sprint a to nic neznamená. Každopádně se mi líbí že BMW je NEJLEVNĚJŠÍ což nebývalo zvykem a přesto je konkurence schopný. Jinak já bych bral 1299 nebo RSV4 RF, protože jsou prostě boží..
tak to se divim, ze ta r1 zustala za nima. a ta 1299 je nadherna
1 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká je nová R1
1 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1
Naposledy editováno 28.06.2015 22:13:57
Ale pokud ta motorka neumí rychle po rovině, jak píšeš, tak je něco špatně, papírově na to má a na rovinkách se získává nejvíce času, tam prostě musí držet krok s báwem, jinak je to špatně.
hlada03 píše: BladeRider> málo lidí dokáže využít ten výkon motorky.. Pokud se bavíme čistě o výkonu na zadním kole, tam ho využiješ jen na rovince.. Když vezmu výkon motorky jako celku, tzn motor podvozek s elektronikou atd, tak to v provozu výkon využije velmi malý procento pilotů..
No však píšu co vše to splňuje to že s tim někdo pojezdí pepíka to je legrace. Většině to bude stát víc před hospodou a tam je důležitý aby to mělo koně a jelo to 300 Proto do knajpy jezdim na motorce s ručičkovejma budíkama s hodnotou 300 a alespoň se furt každej fůl neptá kolik to jede Když je hezky je i praktický mít na tom starou gumu a půlku jí hned při přijezdu pustit do otevřenejch dveří.
1 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1
Naposledy editováno 29.06.2015 09:09:58
-666- píše: assassin: Věřim, že si prostě neměl čas napsat celou pravdu. To co si napsal jde napsat i o výkonu a zase to bude jen část pravdy. Jde o to, že ne každý chce stavět motory jak pro autíčka na vysílačku. Hurá do otáček a máme výkon
Spíš naopak Assasin napsal v té větě skoro kompletní pravdu a tvůj příspěvek lehce ukazuje na neznalost rozdílu krouťák a výkon.
Kroutící moment je skutečně u atmosférických motorů takřka výhradně věcí objemu. U aut cca lehce pod 100 Nm na litr objemu a u moto lehce nad tuto hodnotu. Pokud to tedy zjednoduším. Výkon je ale něco úplně jiného. Je to násobek krouťáku a otáček. Tudíž vyšší otáčky vykouzlí vyšší výkon. Všimni si, že třeba R1 má skoro stejnou hodnotu Nm u všech generací. Ale výkon šel nahoru o 50 koní. Je to právě tím, že motor dokáže točit větší otáčky. To je právě ten vývoj :).
2 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1
-666- píše: Michale, zkopíruj mi prosím přesně moje slova, se kterými se mnou nesouhlasíš. Nikoho slova nevyvracím, jen dodávám, že to celé není jen čistě o objemu, který ale určitě hraje podstatnou roly. Dva motory o stejném objemu ale rozdílné konstrukce můžou mít značně rozdílný krouták. Prosím, napiš mi důkaz, že to tak není, když máš kuráž hodnotit moje znalosti o motorech. Tvým komentářem jak jde výkon ruku v ruce s otáčkami jen potvrzuješ moje srovnání s vysokootáčkovými motory v autíčkách na dálkový ovladání.
Divíš se tu, že dvouvál 1100ccm má vyšší krouťák než 4 hrnek 1000ccm. Navíc po tom, co ti to člověk, co se hrabe v motorech, vysvětlí proč to tak je ho bez argumentů odpálkuješ a dál mudrcuješ. Po tom všem skutečně očekáváš, že tě někdo bude brát vážně a na internetové diskuzi bude rozebírat tvůj příspěvek?
Nebo reálnější scénář, prostě tu jen provokuješ a doufám, že se někdo chytne .
BtW on ji nepohanil. Řekl jen, že ta motorka je do provozu na hovno. Což je pravda. Ale na okruh bude super a tam patří. A na okruhu to debilní ABS každej ideálně vyhodí nebo alespoň v nejhorším vypne.
Naposledy editováno 29.06.2015 18:00:33
-666- píše: Michale, zkopíruj mi prosím přesně moje slova, se kterými se mnou nesouhlasíš. Nikoho slova nevyvracím, jen dodávám, že to celé není jen čistě o objemu, který ale určitě hraje podstatnou roly. Dva motory o stejném objemu ale rozdílné konstrukce můžou mít značně rozdílný krouták. Prosím, napiš mi důkaz, že to tak není, když máš kuráž hodnotit moje znalosti o motorech. Tvým komentářem jak jde výkon ruku v ruce s otáčkami jen potvrzuješ moje srovnání s vysokootáčkovými motory v autíčkách na dálkový ovladání.
max hodnota krouticiho momentu bude u tech motoru zhruba stejna, teda samo pokud ta konstrukce nebude uplne odlisna (jine palivo, jiny kompresni pomer..) pokud pujde o pocet a usporadani valcu, bude v podstate zaviset jen na objemu.
nasledne ta konstrukce rozhoduje o tom do jak vysokych otacek motor ten kroutici moment udrzi a cim vyse to bude, tim vyssi vykon .. protoze jak psal Michal - vykon = kroutak x otacky (brano do detailu tak ne otacky ale uhlova rychlost) ... tzn podctvercovy, vicevalcovy....atd...
spis mi najdi dva motory rozdilne koncepce, podobneho urceni se stejnym objemem s zasadne rozdilnou hodnotou max krouticiho momentu...
1 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1
Edit - koukám na video od Sršně, který říká, že si ho vypnul. Tak to opravdu nevím, jak udělal. Na internetu jsou pokusy s pojistkama, předěláním ECU, ale Pepa je asi jediný, kdo to dal komplet z palubovky
Edit2 - jinak se vzhledem souhlasím, předek se mi nelíbil od první chvíle, kdy R1 představili a cestu jsem si k němu nenašel.
Naposledy editováno 29.06.2015 18:40:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká je nová R1
KubaNěco píše: radi5, v tom prvním videu od Frantíků říkají hned na začátku, že se žádný stunt riding nekoná, protože na předek abs nejde vypnout.
Edit - koukám na video od Sršně, který říká, že si ho vypnul. Tak to opravdu nevím, jak udělal. Na internetu jsou pokusy s pojistkama, předěláním ECU, ale Pepa je asi jediný, kdo to dal komplet z palubovky
Edit2 - jinak se vzhledem souhlasím, předek se mi nelíbil od první chvíle, kdy R1 představili a cestu jsem si k němu nenašel.
Také se tomu divím. Možná přemluvil jen zadek, aby se nechal dát bokem, protože ani Šilera jsem v jeho videu neviděl dělat žádné hovadinky.
Osobně, ABS v teorii super myšlenka a líbila by se mi, ale ty kila navíc, hodně z nich často přímo na předním kole a výsledek, kdy motorka prostě brzdí déle, to je špatné a když to pak nejde vypnout, je to konec a ve výsledku motorka, kterou bych nikdy nekoupil .
1 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1
ať jde Yamaha tedy někam. Prodávat za půl mega motorku, která má jezdit primárně na okruhu a udělat tohle.
Naposledy editováno 07.07.2015 16:19:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35676 | Dnes v 18:06 assassin |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |