Téma: Cyklozmrdi útočí

27.6.2015 v 08:58
Dneska v šest ráno jsem se potkal s cyklozmrdama, nebo jak jim říkáte a byla z toho velká šou.
Při odbočování z ulice U Sparty do Milady Horákové jsem nedal přednost cyklistovi, který jel po přechodu, ale na poslední chvíli jsem zastavil, což on udělal taky. Ale protože mu bylo asi šedesát měl jednu ruku zafačovanou a nohy v espédéčkách, který samozřejmě neumí vyhazovat, tak se tam skácel jak zralá hruška. Vystoupil jsem z auta a následně se na mě sesypala celá skupina cyklistů a začali jsme si ujasňovat, kdo je větší debil. Marně jsem jim vysvětloval, že debilové jsou oni, když neví, že na přechodu nemá jedoucí cyklista přednost. Taky jsem jim říkal, že na tyhle trapárny nemám čas, páč pospíchám do práce, načež mi jeden z těch kokotů vlez z druhý strany do auta a vytrhnul mi klíče ze zapalování. Takže jsem musel zavolat 158, cajti tam naštěstí byli skoro hned a začalo další kolo vysvětlování, při kterým padaly perly jako: dejte mu fouknout, je sjetej!, já jsem jezdil s kamiónem, když ty si chodil do školky! nebo jako, že jsem celou tuhle akci způsobil já, protože jsem se tomu pánovi hned neomluvil. Při tom dohadování jsem přihodil argument, že pán by neměl jezdit na kole, když má jednu ruku zkriplenou a to vyprovokovalo toho nejchytřejšího cyklistu tak, že ke mě přišel blíž a dělal jako, že budeme dělat kohoutí zápasy, nebo co. Mlel něco o tom, že prej ten spadenej má parézu, tak jsem mu odvětil, že tím mě rozhodně nerozbrečí, protože já jsem taky celej zkriplenej a ať se pán především naučí pravidla silničního provozu a taky vyhazovat nohy z espédéček. Ten spadenej zas pořád mlel, že se to musí vyšetřit, protože má zhmožděnou hýždi a aby svůj argument podpořil, tak si pořád tou zdravou rukou přejížděl prdel v elasťákách. Mezitím přijeli ještě dopraváci a pak i transportér na řešení dopravních nehod, takže tam byly tři policejní auta. Nehoda se vyřešila asi za deset minut s výsledkem, že se žádná nehoda nestala a já mohl konečně odjet do práce. A to jsem si ráno liboval, že konečně po dlouhý době přijdu včas

Naposledy editováno 27.06.2015 09:29:48

2 reakcí na tento příspěvek Cyklozmrdi útočí

27.6.2020 v 18:35 | Nahoru | #91

27.6.2020 v 20:01 | Nahoru | #92

kerut píše: ..jo, presne na to ze jsi to psal jsem si vzpomel, kdyz jsem ten titulek cetl.. njn, zivot je boj a mokra silnice je svine...

Viš co je na hovno, že to jsou nově postavení silnice a ti naší tupani je neumí postavit rovně, před mostem musíš přeskočit pěticentimetrovou muldu a za deště chčije voda šikmo z jedné strany silnice na druhou bez odvodnění ale že by to někdo reklamoval nebo opravil, tak to má každý u prdele

28.6.2020 v 05:15 | Nahoru | #93

28.6.2020 v 10:20 | Nahoru | #94

Kelím píše: Tomu blboj co ti vytrhnul klíče bych naůčtoval výměnu poškozené( páč teď nějak zadrhává) spínací skřínky a dezinfekci vozu, protože uřčitě měl korona a já ho do vozu nezval.

Úvodní prispevek na ktery zřejmě reagujes jenž roku 2015

28.6.2020 v 10:42 | Nahoru | #95

assassin píše: Úvodní prispevek na ktery zřejmě reagujes jenž roku 2015

Njn...někdo vykopal mrtvolu. Já si toho taky nevšiml. Dyť jde o prd...

28.6.2020 v 11:23 | Nahoru | #96
Nechtěl jsem kvůli jednomu příspěvku zakládat nové vlákno ..... navíc ten název je tak trefný!
Že někdo nekoukne jak se vlákno vyvíjí ..... Dyť jde o prd

28.6.2020 v 18:04 | Nahoru | #97
spíš jde o to,že na koroňáka by to v roce 2015 neuhrál ani brouk pytlík

28.6.2020 v 20:33 | Nahoru | #98

Před chvilou jsem jel kolem, tak už tam je křížek a svíčky a je to přesně v takovém dementním místě že jsem si to pomyslel hned co jsem tam jel poprvé a říkal si že tohle mohl navrhnout fakt jenom dement. Stojí tam bunkr z druhé světové a místo aby ho vyhodili do luftu nebo rozebrali tak před ním udělali zatáčku a na boky frnkli ty betonové zátarasy. Tam mělo problémy nejedno osobní nebo nákladní auto i na suchu když vidím kolik tam je vygumovaných čar po pneumatikách jak to šlajfovali v celé té zatáčce.

3.11.2020 v 11:05 | Nahoru | #99
Tak a dostanou SPZetky a budou mít po ptákách A ještě bych jim zavedl STK

3.11.2020 v 11:11 | Nahoru | #100

3.11.2020 v 11:15 | Nahoru | #101
Teď je dáme na kola a příští rok bychom je měli mít vytetované všichni na viditelném místě, ideálně i s čipem

3.11.2020 v 11:19 | Nahoru | #102

assassin píše: cyklista se anonymne srazil s autem uz vidim jak takovy kolo naboura auto, to zustane zniceny stat a kolo ujizdi od nehody

3.11.2020 v 11:28 | Nahoru | #103
Jo, taky už jsem viděl, jak cyklomrdka čumící do mobilu jedoucí bez drže udělala kotrmelec o haubnu zaparkovanýho auta. Čůrák nejdřív začal rozhazovat rukama, vůbec nevěděl která bije, asi si myslel, že v tom autě někdo sedí. Když zjistil, že je prázdný, posbíral si cajky a hupnul do křoví než jsme k němu stihli doběhnout. Zmrd.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cyklozmrdi útočí

3.11.2020 v 11:33 | Nahoru | #104

S.h.I.t. píše: no... moc bych se tomu nesmal. Videl jsem jak cyklozmrd orval pul auta riditkama kdyz nedokazal vcas zastavit a pak proste ujel od poskozeneho auta...

3.11.2020 v 11:37 | Nahoru | #105

assassin píše: tak to si se znackou natuty nedovoli… me uz orvalo spousta aut moje auto pri parkovani, vsichni meli znacku a vsichni ujeli...

Třeba to byli cyklisti

3.11.2020 v 11:38 | Nahoru | #106
kazdopadne jen at pritahnou srouby, oni je urcite pritahnou jen cyklistum… autum a motorkam urcite ne

3 reakcí na tento příspěvek Cyklozmrdi útočí

3.11.2020 v 12:40 | Nahoru | #107
Když vidím v létě jak do sebe lijou na zahrádkách škopky a pak vyrazí do provozu, tak by neškodilo trošku skřípnout.

3.11.2020 v 12:46 | Nahoru | #108

3.11.2020 v 12:48 | Nahoru | #109

PinkPanther píše: Auta a motorky už přitáhlý docela jsou ( homologace dílů, Evidenčka, STK atd. ) cyklobuznám by to taky trochu neuškodilo aby si furt nemysleli že jsou nedoktnutelný.

uz se ti plasi tuzka zalozena v bonzblocku?

3.11.2020 v 12:48 | Nahoru | #110
PinkPanther> a v čem by se to mělo změnit? nalitej na kole v provozu nemůžeš tak či tak..tak jakej byl bylo rozdíl?:

3.11.2020 v 12:48 | Nahoru | #111

No jak myslis, me tenhle pristup moc nevoni - oni si v praze mestaci umi vybrat frekventovanou cykloztezku a tam davat dejchnout, uz ted. Me to teda zily netrha, pivo si dam klidne i dal, prestoze je to zakazany a znacku si fakt na kolo neprimontuju i kdyby vyhrozovali kriminalem...

Jen cyklisti jsou vic eko a je jich ted vic, takze si spis myslim, ze pujdou vic po tech ladakach jako v nemecku a nekam motorkarum zakazou jezdit uplne

3.11.2020 v 12:50 | Nahoru | #112

jetam píše: assassin> když bude mít kolo značku, muže mít taky povinný ručení že jo to by v tom byl čert aby to v rámci naší bezpečnosti nevymysleli nějak

To budou docela vtipny honicky, uz se na to tesim... jsem zvedav jakou jim nakoupi na tohle techniku

Naposledy editováno 03.11.2020 12:51:03

3.11.2020 v 12:56 | Nahoru | #113

3.11.2020 v 12:59 | Nahoru | #114

S.h.I.t. píše: to jsem ovsel nerekl. Ja reagoval jen na to, ze ti cyklista klidne naboura auto a zmizi. O znackach jsem nepsal ani carku.

Nedokazu posoudit jak casto se stane, ze cyklista orve pulku auta riditkama a v klidu odjede... ale nejspis dost na to aby kvuli tomu volali po znackach...

3.11.2020 v 13:20 | Nahoru | #115
assassin> tak klasika, celopéra z tesca

3.11.2020 v 13:24 | Nahoru | #116

jetam píše: assassin> tak klasika, celopéra z tesca

Lol, ne. Tajný stíhací kola půl mega kus, akorát přes "výběrové" "řízení" za 2x tolik od včera založenýho sročka se sídlem v panelákovém bytě

3.11.2020 v 13:48 | Nahoru | #117
FiZzeR> takže kolo s Tecca s cool polepama z vyběrovýho řízení za bambilion

3.11.2020 v 13:51 | Nahoru | #118
jetam> Né, přece nebudou jezdit na nějakejch mrdkách, jak by si hojili mindráky, kdyby jim každej ujel. Proto taky nejezděj fábkama a spol

3.11.2020 v 14:00 | Nahoru | #119
ja bych to videl na naky elektrokolo ala boxxbike a poradne navesit, majaky, vysilacky ….. pod schodama bych chvili pockal, abych se pokochal jak mu to pekne jde

3.11.2020 v 22:34 | Nahoru | #120
Tak především je to diskriminace , na všechnu ostatni zvěř s IQ pod padesát bodů, je vyhlášená oficiální lovná sezóna a cyklisty do toho ne a ne zahrnout . Jsem zvědavý kolik lidí by si ten lovecký lístek potom udělalo . Možná i stejnokroj od Bushmana zakoupilo.