globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma:
 
26.6.2015 v 00:20


Naposledy editováno 19.08.2015 11:16:20

ano...manualy píší naprostá paka,kteří tu motorku vůbec neznají,natož aby věděli víc než TY
:D

Naposledy editováno 19.08.2015 11:18:00
Normálně s tím jezdí. Olej měnit nemusís, stačí dolevat. Brzdovka, filtry a svicky také přežiji motorku. Gumy az na platno, destičky az na kov, kotouče dokud nezmizí. Vytahany řetěz lze zkrátit a technická kontrola není pro jízdu podstatná.

Naposledy editováno 26.06.2015 00:55:07

(reakce na)

26.6.2015 v 01:03 | Nahoru | #4

padrino11 píše: Normálně s tím jezdí. Olej měnit nemusís, stačí dolevat. Brzdovka, filtry a svicky také přežiji motorku. Gumy az na platno, destičky az na kov, kotouče dokud nezmizí. Vytahany řetěz lze zkrátit a technická kontrola není pro jízdu podstatná.


jak jenom dolejvat? copak s tim mazanim mas malo zkusenosti, neboco

(reakce na)

26.6.2015 v 07:05 | Nahoru | #5

Michna44 píše: :D kdyz nechapes.. Blbovi to vysvetlovat nebudu


pravda..blbci se nedomluví

(reakce na)

26.6.2015 v 07:07 | Nahoru | #6

ja1 píše: ano...manualy píší naprostá paka,kteří tu motorku vůbec neznají,natož aby věděli víc než TY



Chtěl jsem napsat něco podobného.

(reakce na)

26.6.2015 v 07:13 | Nahoru | #7
Michna44> už jsi viděl někoho kdo jezdí motocross ??? většinou ty lidi mají doma dílny nebo alespon mechanika. myslím že tam tu motorku jen nemyjí

Michna44 píše: :D kdyz nechapes.. Blbovi to vysvetlovat nebudu



Chtěl jsem se tu rozepsat, CRF jsou celkem "moje parketa", ...ale po této reakci "chytrému napověz a blba nakopni..."

26.6.2015 v 07:51 | Nahoru | #9
Celková údržba se odvíjí od toho jestli jsi hobby nebo profi jezdec tzn. jiný interval výměny oleje bude mít profi a jiný hobby jezdec. Oleje tam dej jaké předepisuje výrobce a množství máš v manuálu taky, teď jsem do něj koukal... Pro naše podmínky můžeš dát klidně do motoru 10W40 a pro převodovku 10W30. Jestli máš stříkačku tak se snaž tankovat co nejčistší benzin a nalévat nejlépe přes punčochu Nevím jak Hujda, ale KTM a můj Husar mají takové malinké sítko v palivových hadicích před vstřikovací tryskou tak to se musí co výměna oleje měnit, pak není problém, když se nemění, motorka začne cukat a vyblikávat chybu. A vzducháč samozřejmě mýt před každou jízdou.








26.6.2015 v 07:53 | Nahoru | #10
Btw. nechovej se jako vůl jinak se tady na tebe každej vprdne, tady nejsi na facebooku

(reakce na)

26.6.2015 v 08:03 | Nahoru | #11
PETARDAK> nestyd se a napiš mu jak se má chovat k ventilům..

26.6.2015 v 08:33 | Nahoru | #12
pojezdi 2 roky a pak to prodej.. do inzerátu dej pravidelně servisováno a štastný kupec se nedoplatí.

26.6.2015 v 09:20 | Nahoru | #13
Když tomu tak rozumíš tak proč si kupuješ motorku od Hondy ? vyrob si svojí ne ???
Proto jsem si koupil zhuntovanou motorku od zavodnika ... servis hobbiku ve stylu "v manualu pisou kraviny" me desi
No ale taky to neni cesta, priste uz novou :(

Naposledy editováno 26.06.2015 09:25:15

(reakce na)

26.6.2015 v 09:38 | Nahoru | #15

assassin píše: Proto jsem si koupil zhuntovanou motorku od zavodnika ... servis hobbiku ve stylu "v manualu pisou kraviny" me desi
No ale taky to neni cesta, priste uz novou :(



Nová je nová to je jedna z mála věcí ve který má motobabica pravdu
Téma je zamknuto


TOPlist