Mam 5 let velkého oranžového stroma a přemýšlím o novější, pohodlné cestovně sportovně a trochu teréní náhradě. Cenově tak do 200kkč?
Jezdím většinou kolem komína a na delší výlety po čr, párkrát za rok se podívám za hranice.
Mohla by mít abs, aspoň podobně silný motor, dostatečnou ochranu před větrem (mam mra plexi s deflektorem), měla by být určitě lehčí, pohodlná pro mě a baťůžek (oba cca 170cm).
Zatím jsem se svezl na Tenerce 1200 (těžká, takže tu asi později), Triumphu 800xr, XC (ten mě oslovil nejvíc) a teď i na f800gs 09 se 45000km na tacháči. Taky jsem přemejšlel o novým V-stromu 650 xt, ale ty hliníkový kola jsou spíš jen pro parádu a fakt mě zklamal podvozek - je naladěnej dost na tvrdo, nefiltruje nerovnosti a je spíš na hladkej asfalt...
Zajímalo by mě, co je pravdy na tom zadírání kliky u f800gs 08-09. Na bmwgs je o tom vlákno, ale pak se odtamtud někdo ptal na advrider a vyšlo z toho, že to nebylo nějak hodně kusů. Snad promile? A že to bylo hodně závislé na tom, když někdo motorku položil a nechal blafat nakloněnou - zavzdušnění mazání - zadření? To takové TL1000 se taky chytalo na klice při whílí...
Zajímalo by mě, jak je to s praskáním pružiny u řadičky Tigra a haprováním serva pro volnoběh? Je to hodně častá závada?
//Mam 3 roky velkého oranžového stroma a přemýšlím o novější, pohodlné cestovně sportovně a trochu teréní náhradě.
Jezdím většinou kolem komína a na delší výlety po čr, párkrát za rok se podívám za hranice.
Mohla by mít abs, aspoň podobně silný motor, srovnatelnou ochranu před větrem a deštěm (mam mra plexi s deflektorem), měla by být určitě lehčí, srovnatelně pohodlná pro mě a baťůžek (oba cca 170cm).
Asi mě spíš zajímá, kdo velkého strom měl, tak na co přešel...
Jo a GéSo jsem zkoušel a moc mi nesedlo.
// S úlevou můžu konstatovat, že problém je vyřešen. Zůstávám u oranžové
Naposledy editováno 15.01.2018 13:06:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)
karf píše: gugo> Tak já se těšil na ktm 990 jako další alternativu a teď jsi mi to teda pěkně posral bo jsem zrovna na "poslední" dovče řešil dobíjení, takže u mě v-strom celkem klesnul
tak ja to mysllel spis tak, ze to proste neni motorka do ktery se leje jen benzin a volej. Je potreba natom obcas neco udelat. Servisne to je proste narocnejsi motorka.
JInak uplne nespolehlivy to neni. Kdyz nebyl patek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |