globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co na motor - ARVA-kyselina-pískování ..
12.6.2015 v 08:07
Ahoj všem,
moto prochází kompletní repasí. Dlouho už zírám na motor samotnej a řikám co sním. Dekly ani části do laku či barvy nechci.
Chtěl bych aby motor bypadal čistě, barevně jednolitě- surový hliník /slitina/, žádnej šajn, jen za ty roky odstranit zub času. Co se týká pískování, tak bych si představoval to nejjemnější.
Otázka : Který z těch 3 produktů, bude nejšetrnější a zároveň nejefektivnější. Popř. ještě něco jiného ?
Díky za názory a tipy.

Co na motor - ARVA-kyselina-pískování ..

12.6.2015 v 08:17 | Nahoru | #1
Opískovat balotinou(i ten nejjemnější písek Ti udělá hrubý povrch který se bude špinit) a hned za čerstva komplet přetřít(zatáhnout mikro-póry) konzervačním olejem na zbraně.

Hlavně po každém pískování, projeď všechny olejové kanály drátem a pořádně vyfoukat vzduchem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Co na motor - ARVA-kyselina-pískování ..

12.6.2015 v 08:26 | Nahoru | #2
Díky, a co ten konzervační olej, ten asi po nějakém čase/umytí sleze, ne? Nebo na sebe bude nalepovat prach a různý miničástečky.. Co třeba nějaký tvrdý bezbarvý lak proti následnýmu špinění surovýho opískovanýho povrchu...
Možná ještě doplnění informace, všechny šrouby a závity sou dobře zamaskovaný, výfuky z hlavy a sání z karbce vyplněno korkovými zátkami a přelepeny. Motor bych chtěl vzít vcelku jak je - nerozdělávat

Naposledy editováno 12.06.2015 08:35:17

1 reakcí na tento příspěvek Co na motor - ARVA-kyselina-pískování ..

12.6.2015 v 08:37 | Nahoru | #3
Povrch po balotině je tak jemný že minimálním množstvím oleje, ty díly(motor) vlastně jen vyleštím-zatáhnu póry a hotovo. Hlavně všude, nikde nenechat suché místo!
Lák ti na hliníku žádný nevydrží a navíc bude žloutnout
Fakt bacha na tryskání komplet motoru!!! Ať Ti nepodfoukne třeba gufero pod kolečkem, nebo vypínáním spojky aj. a máš zaděláno na průser 1-2....

Co na motor - ARVA-kyselina-pískování ..

12.6.2015 v 09:05 | Nahoru | #4
Majitelé veteránů tu jednou doporučovali otryskání suchým ledem,je to prý nejšertnější způsob renovace hliníkových dílů.Zkus si ti vygooglit.

(reakce na) Co na motor - ARVA-kyselina-pískování ..

12.6.2015 v 09:07 | Nahoru | #5

PETARDAK píše: Povrch po balotině je tak jemný že minimálním množstvím oleje, ty díly(motor) vlastně jen vyleštím-zatáhnu póry a hotovo. Hlavně všude, nikde nenechat suché místo!
Lák ti na hliníku žádný nevydrží a navíc bude žloutnout
Fakt bacha na tryskání komplet motoru!!! Ať Ti nepodfoukne třeba gufero pod kolečkem, nebo vypínáním spojky aj. a máš zaděláno na průser 1-2....


Ono nejde jen o samotný tryskání, jde i o to co pak s tím. To abrazivo je úplně všude, v každým koutu a záhybu a furt se to odněkud sype. Takže pak vysávat, vyfukovat, otáčet atd., dokud to fakt všechno nevyčistíš. Protože jinak když to neuděláš a před montáží odstraníš záslepky tak pak najednou čumíš jak se ti odněkud sype písek tam kam ho rozhodně nepotřebuješ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
škubání motoru jen na jeden kvalt Honda XR 600 novej 8 21.4.2022 v 23:09 mRKEF
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto
Výška na motorku Honda XR 400, Honda XR 600, Honda XR 250R Ales5 23 26.11.2020 v 11:00 Zdenalbenal
vačka Honda XL/ XR 600 Honda XL 600, Honda XR 600 fichtlusius 9 26.9.2020 v 15:29 vladimir1974


TOPlist