kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> Ta sire je vyhoda kdyz to polozis, staci male padaky u valcu a gso se jen opre o ty padaky a kufry, pokud jsou. Zvednes a jedes dal, nic neni poskozene. Nejednou vyzkouseno plus motor ktery jede od volnobehu takze zadne spojkovani pri pomalych sekcich a to jsme jezdili i ve dvou. Proste i proto je gso univerzal a nikdo nekupuje MTS kdyz chce trochu mimo asfalt
Jsi zatvrzelejší než já.
Nikdo nekupuje? A přesto se prodává. Krouťák už má vyhlazenej jak to GS. Ten motor 1260 je až nechutně příjemnej. A tu šířku jsem spíš myslel kuli průchodnosti ,ale každej si na tom svým hledáme to lepší.
Tifone píše: Jsi zatvrzelejší než já.
Nikdo nekupuje? A přesto se prodává. Krouťák už má vyhlazenej jak to GS. Ten motor 1260 je až nechutně příjemnej. A tu šířku jsem spíš myslel kuli průchodnosti ,ale každej si na tom svým hledáme to lepší.
Na ty sirce asi moc nezalezi, neumim si predstavit takovou omezenou pruchodnost, aby tam boxer neprojel. Jak by ta cesta asi musela vypadat.
Ale s obema to bude martyrium, kdyz pujde do tuhyho. Udrzet tu vahu v nizkych rychlistech bude fuska. Teren problem nebude..