kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Monstera 1200 standard nebo S jedině po FL, teda 2017+. Dost věcí se tam měnilo, motor byl změněn tak, že téměř odpovídá 1200R (zvětšená sací hrdla, jiné výfuky a něco dalšího, to už si nepamatuju), dále nová elektronika včetně cornering ABS a různých možností nastavení ABS, AWC a DTC, dále tam je QS (tady už jen tuším, že u modelu S je v základu). Změny ale byly i na chassis, zejména ty otravné společné stupačky pro řidiče a spolujezdce byly odstraněny a jsou oddělené, jiná nádrž a asi i podsedlák, kratší rozvor. Zlepšila se tím údajně ergonomie - já nevím, na před FL jsem nejel, až na 2017 S verzi a stejně mi ergonomie nesedla - to je ale individuální.
1200R je pořád trochu odlišná (motor je trochu jiný, nižší hmotnost), ale tady nevím přesně detail, páč mě odradila cena, tak jsem to už neřešil. Kdybych po tom šel znovu, tak 1200S po FL by byla správná cesta. Mimochodem, 1200R nemá QS (což teda nechápu).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Vyzkoušíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Sonicek> Před časem jsem to měl dost nastudovaný, než jsem teda koupil SD
Monstera 1200 standard nebo S jedině po FL, teda 2017+. Dost věcí se tam měnilo, motor byl změněn tak, že téměř odpovídá 1200R (zvětšená sací hrdla, jiné výfuky a něco dalšího, to už si nepamatuju), dále nová elektronika včetně cornering ABS a různých možností nastavení ABS, AWC a DTC, dále tam je QS (tady už jen tuším, že u modelu S je v základu). Změny ale byly i na chassis, zejména ty otravné společné stupačky pro řidiče a spolujezdce byly odstraněny a jsou oddělené, jiná nádrž a asi i podsedlák, kratší rozvor. Zlepšila se tím údajně ergonomie - já nevím, na před FL jsem nejel, až na 2017 S verzi a stejně mi ergonomie nesedla - to je ale individuální.
1200R je pořád trochu odlišná (motor je trochu jiný, nižší hmotnost), ale tady nevím přesně detail, páč mě odradila cena, tak jsem to už neřešil. Kdybych po tom šel znovu, tak 1200S po FL by byla správná cesta. Mimochodem, 1200R nemá QS (což teda nechápu).
Díky za info, každopádně pokud bych kupoval tak asi jeden z prvních ročníků, teda za předpokladu, že nekoupím SD (gen.1, GT gen1) třeba co jsem koukal v zahraničí, tak když se zaměřím na model S, tak od roku 14-19, je cca. 4-5 variant dle výkonu, resp. pokud byl upraven motor v roce 17, tak proč je jinej výkon u 15 a 16...je to dáno emisema? Každopádně díky za info :)