paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 14:21 | Nahoru | #1

zmulin píše: assassin> Na zátěž ne,to píšu stevovi na tu hlášku ohledně hustoty i za nízký teploty.Na to je to první číslo prostě.
http://www.pk-oil.cz...-informace-o-olejich

Naše dnešní moudra v článku 6,kdyby se to nechtělo číst celý.
Tady hnedka zmínka o soutěžních motorech a používaných olejů :
https://www.oleje-pe...otoroveho-oleje.html



Ty články na tomhle webu mam taky nacteny, ale rekl bych, ze uz jsou proste “stary” - benzinový motory udělaly za poslednich par let obrovskej skok a oleje s tim jdou ruku v ruce. Tzn pokud dnes lejou 0w30 do nejvýkonnějších motoru na trhu, tak museli neco udelat i s tema 0w30 olejema aby to fungovalo.

Plus samo velkej podíl na tom bude mit to “chytrý” chlazeni co o nem psal Freedom, několik okruhu, zvlast pro chlazeni valce, turba, hlavy, serva...) chladič na chladič a kontrolka na kontrolku

Naposledy editováno 16.01.2020 14:22:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 14:27 | Nahoru | #2
assassin> Hm,mě spíš přijde,že většina těch "moderních" motorů se tady vyrábí už aspoň 20 let,jen se maká na motormanagementu a zachraňujou se průsery ohledně karbonizace kuli přímýmu vstřiku a zároveň požadavku na dlouhý intervaly výměn.
Na fyzice a postupu výroby oleje se nic nezměnilo.Aditiva sou samo o kus dál
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist