paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:24 | Nahoru | #1
zmulin: podle toho odkazu co daval stev si myslim, ze uz se vyrabi i oleje co maji horni cislo nizke a pujdou tepelne hodne zatizit. to druhy cislo udava jakou to ma viskozitu pri pracovni teplote, coz v podstate rika i to, ze kdyz tu pracovni teplotu prepalis o treba 50stupnu, porad to jeste maze. Ale tohle bejvalo driv. Vypada to, ze ty moderni oleje maji 30 pri pracovni teplote a i tak udrzi olejovej film a ty racing nejspis tohle dokazou i kdyz to ohrejes o dalsich 50stupnu.

znamej co jezdi okruhy tak mel do oleje nandany senzory (do kanalu) a logoval teploty a v zatezi mu vychazelo snad 150C v oleji - jezdil kvuli tomu racing oleje, normalni olej uz by tuhle teplotu nemusel davat. Motor je upravena felicie, asi 100PS .. chlazeni samo upravene, olejovej chladic atd... (cisla uz nevim presne, spis jde o princip)

strakon: menim to podle km, tzn kdyz najedu za rok 500km, klidne tam ten olej necham i 3-4roky. jen to trochu zkratim, mam interval 6tis - tak ho vymenim po 4 nebo 5ti tis

Naposledy editováno 16.01.2020 10:26:30

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:41 | Nahoru | #2
assassin> to já ne, měním ho ob sezónu a i tak má najeto hovno

Naposledy editováno 16.01.2020 10:41:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:44 | Nahoru | #3
assassin> Uplně se češtinsky nevyznam v tom co píšeš,ale pokud se nezměnilo značení,tak při příkladu třeba 10W50 je ta desítka (spodní číslo) záruka startovatelnosti-zjednodušeně hustota,aby se při určitý teplotě dostal olej všude včas a ta 50ka (horní číslo) max pracovní teplota při zachování dostatečný viskozity,takže přemýšlet nad tim,jestli moderní horní 30ka náhodou nemaže ve vedru líp,je píčovina maximalis podle mě,ale ať si vlastně leje každej co chce.To je mi fuk..

Ta felda je doufam 1.3,páč jestli vytáh z 1.6ky jenom 100Ps,tak žádnej zázrak.I když záleží asi zas na třídě a povolených úpravách
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist