paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:02 | Nahoru | #1
Prosimte to má naopak se zimou,nebo naopak vysokejma teplotama spolecnyho úplně všechno.Spodni číslo je “zimní” a horní číslo je o viskozitě-max pracovní teplotě,takže do benzinovyho auta,nebo motorky v létě nemůžeš nalejt horní číslo 30,pokud nechceš ten motor zabít.Max do závodního dieselu.
https://www.oleje.cz...ych-motorovych-oleju

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:25 | Nahoru | #2
zmulin> dolní číslo je "záruka" čerpatelnosti, zaručená viskozita při udávaný min. teplotě pro ten olej
Horní je viskozita pro maximální dovolenou teplotu toho oleje.

výrobci udávají pak tabulku, kde je teplota prostředí, v kterým stroj provozuješ - min/max. a doporučená viskózní třída … pro SSo je to např ve skandinávii 10W40
pro stř. Evropu 15-20W50

Assasin > olejovej film má s viskozitou hodně společnýho, ale obávám se , že to nikdo " nezaručuje" že se to umaže.
To je daný příliš mnoha parametry. Pokud má můj 15W50 max teplotu 115°C a já často v přesunech mám i 130°C znamená to pro mě častěji měnit olej. A jak ppíšeš, asi se 10°po překročení maxima nezadře motor … jen se ten olej víc kurví

Naposledy editováno 16.01.2020 10:28:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist