kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: assassin> Jj, nevím jestli to dával někdo tady nebo kde jsem na přišel, ale v té jedné z nejchytřejších zemí, která je od nás na západ, je typ co propaguje neměnit olej a jezdí a jezdí a jezdí a jezdí...
ten muj umelec byl slovak
jinak si samo delam prdel, olej jsem pretahoval jen na TL, protoze to je japonska kvalita, to vydrzi .. u vsech ostatnich stroju menim driv nez rika vyrobce.
jo a leju ten 10w60 protoze je to racing, jak se tomu vcera freedom smal
Naposledy editováno 15.01.2020 16:48:58
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Problém u těch 'širokopásmovejch' olejů je jejich životnost při dlouhodobým zatěžování teplem a střihem... Což u toho vzducháče z" první poloviny 20.století" je dost... Když to člověk mění co rok, po 3000km, proč ne... Ale celej interval na 10w60 bych tedy tomu motoru nechtěl dělat.
Podle mě jsou taky asi trochu k zamyšlení vůle toho vzducháče a dilatace při zahřejvání, kde je viskózní olej spíš na škodu.
Už tu psalo více lidí a já s tím souhlasím, že je lepší častěji měnit, než dávat rejcing a hustokrutej olej.