globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.1.2020 v 15:34 | Nahoru | #1

assassin píše: No psal jsi ze se ti to nezda, ne ze nevis. Moje chyba, mel jsem se drzet toho na tebe vubec nereagovat.



OPRAVDU JSEM TAM NENAPSAL ŽE NEVÍM?
Nepovyšuješ jen svůj dojem nad fakt, že to tam třeba napsaný je?
Promiň, ale tohle je taky typický příklad tvojí argumentace, neměj mi to za zlý. Dokážeš napsat úplnou lež o tom, co kdo a jak tvrdil, což je v diskusích prostě super, protože nikdo už nikdy zpětně neřeší co FAKTICKY bylo napsáno. Jen se začne plácat že se v tom moc šťourám.
Všímáš si snad že ti tu rozporuju tvý názory na MX nebo Motardy? Vím o tom prd, ale mě se poslední dobou zdá, že snad kromě psů máš ke všemu co říct. A když někdo začne mít opačnej názor, je to dost komplikovaný. A mě už to s tebou taky fakt neba, ještě s vědomím že u cizího nadáváš na věci co sám tak rád používáš...

Naposledy editováno 12.01.2020 15:52:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.1.2020 v 16:00 | Nahoru | #2
t_freedom> ZXR je zrovna strašnej ingot (ty první s motorem ze starý GPX obzvlášť), to má i podsedlovej rám bytelnej jak ducati hlavní Zajímavější je fároš, v roce 92 měl mokrou zhruba 205kg a 125koní...a byla to taky jen devítka. I tak je to nezničitelnej bytelnej stroj na kterým by šlo plno hmotnosti ušetřit. To mi rokama, objemem a snahou výrobce udělat slušnej bajk přijde nejblíž, do tý doby japonci dělali spíš překoňovaný pohodlný ingoty, jiná mentalita...

Ducati se snažila o sportovní motorky, honda s první fárošem taky...ty starší fároše celkem znám a troufám si tvrdit že třeba SS pro něj není konkurent, motorově to funguje jako sportovní motorka a vším ostatním taky. Pořád to má ale páru v nižších točkách, neměli to tenkrát vyšponovaný do šílenejch otáček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.1.2020 v 16:07 | Nahoru | #3

t_freedom píše: OPRAVDU JSEM TAM NENAPSAL ŽE NEVÍM?
Nepovyšuješ jen svůj dojem nad fakt, že to tam třeba napsaný je?
Promiň, ale tohle je taky typický příklad tvojí argumentace, neměj mi to za zlý. Dokážeš napsat úplnou lež o tom, co kdo a jak tvrdil, což je v diskusích prostě super, protože nikdo už nikdy zpětně neřeší co FAKTICKY bylo napsáno. Jen se začne plácat že se v tom moc šťourám.
Všímáš si snad že ti tu rozporuju tvý názory na MX nebo Motardy? Vím o tom prd, ale mě se poslední dobou zdá, že snad kromě psů máš ke všemu co říct. A když někdo začne mít opačnej názor, je to dost komplikovaný. A mě už to s tebou taky fakt neba, ještě s vědomím že u cizího nadáváš na věci co sám tak rád používáš...



Jo sorry, pises ja fakt nevim, na me to pusobilo, ze rozporujes co pisu. Sorry.

Proste kombinace "pul milionu v devadesatejch?" A "opravdu o par kilo lehci?" A "ja fakt nevim" pusobi v diskuzi jakoze tyhle fakty rozporujes, aspon ja to takhke v diskuzi vnimam. Mozna, ze mam tedy problem s chapanim psaneho textu. A opravdu to tohle znamenat nemelo.

Naposledy editováno 12.01.2020 16:10:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist