globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.1.2020 v 15:07 | Nahoru | #1
https://www.motorcyc...cati_916_biposta.htm

Tady to píšou zas takhle,což mi zas přijde jako malej rozdíl mezi mokrou a suchou.
Kolik to mělo oleje a vody?
Možná těch 194 měla nějaká SPS

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.1.2020 v 15:29 | Nahoru | #2
zmulin> no já zase teď zahlíd ZXR 750 204 dry a 220 wet... Musel jsem se aspoň podívat abych dojmy nestavěl nad fakta... Před lety jsme tohle téma s Assassinem jeli přesně stejně... Když jsem napsal že koncept SS 900 s vzduch motorem a tím pádem lehkou stavbou, na začátku 90' a i moje DOJMY z jízdy na tom, byly sice papírové proti konkurenci slabý ale váha a výkon smysl dávaly.
Ty tabulkový poměry jsou ohledně výkonu na hovno... Je to jak LAVA a SSo... Přesně to dokazuje. Lava má sice VÝKONOVĚ navrch, ale dole není zhola nic, nic, vůbec nic.
Kdybych si mohl vybrat motor na ježdění na silnici určitě bych preferoval 9kilo ač je navrchu slabší. Když se pak jede ale kudla (bože ať mě tu zas někdo nechytí za slovo) pak dokážu z LAVY vyždímat víc. Ale to se člověk musí snažit,hodně.
A zrovna ZXR 750 bude v tomhle dost podobná a tam kde 916-996 bude mít solidní zátah a berme poměrový rozpětí otáčkoměru, tam bude ZXR 750 sbírat dech.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist