kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tady to píšou zas takhle,což mi zas přijde jako malej rozdíl mezi mokrou a suchou.
Kolik to mělo oleje a vody?
Možná těch 194 měla nějaká SPS
Ty tabulkový poměry jsou ohledně výkonu na hovno... Je to jak LAVA a SSo... Přesně to dokazuje. Lava má sice VÝKONOVĚ navrch, ale dole není zhola nic, nic, vůbec nic.
Kdybych si mohl vybrat motor na ježdění na silnici určitě bych preferoval 9kilo ač je navrchu slabší. Když se pak jede ale kudla (bože ať mě tu zas někdo nechytí za slovo) pak dokážu z LAVY vyždímat víc. Ale to se člověk musí snažit,hodně.
A zrovna ZXR 750 bude v tomhle dost podobná a tam kde 916-996 bude mít solidní zátah a berme poměrový rozpětí otáčkoměru, tam bude ZXR 750 sbírat dech.