kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: DoktorARO> Gratulace, peknej stroj. Uz k tomu mas airoha v portugal limitce?
S Airohem, běž, s prominutím, do zadele! Zkopíruju sem svůj elaborát, o mém osobním, dramatickém zážitku, z jiného fóra:
Sepíšu sem, jako varování, kterak jsem v kritické situaci narazil, na zásadní KONSTRUKČNÍ PROBLÉM ba přímo průser, přileb AIROH AVIATOR:
V Rumunsku, kamarád zásadně vystoupil a hlavou trefil kmen... bezvědomí... většina lidí chaos-hysterie ... ranou se mu (hodně utáhlá přilba) pootočila na hlavě a pásek měl totálně zařezaný do hrtanu... DD kroužky nedosáhnutelné a nerozepnutelné... naštěstí má přece bezpečnostní, vytrhávací lícnice... opatrně zatáhneš A JEN SI PŘÍSTUP UŽ TOTÁLNĚ ZNEMOŽNÍŠ!!! soudruzi konstruktéři, udělali chybu a boční lícnice jsou navlečené na řemenu, tudíž bez rozepnutí pásku, je akorát stáhneš dolů a zaklíní se k sobě a přístup nožem pro uřezání pásku už byl totálně rizikový !!! .... ve finále, celá událost, skončila o.k.
Následně jsem zkoumal svoji JUST1-J12 i pár jiných přileb a tam jsou "trhací" lícnice tvaru "V" a pohodlně jdou vytrhnout i při zaplém pásku a pak máš, ke zraněnému, pohodlný přístup
Tak při výběru helmy, přemýšlejte nad funkčností, ze všech pohledů a nejen nad "in" barevným designem
Naposledy editováno 11.01.2020 18:16:31