kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295435_2014ducatihypermotardsp2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295436_ducati1098s.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428783_1be95ea03b023f11d36d5f4324cc7713.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428784_8024d87bdd0d4ff55af1a2af3e42e596.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428785_eac7527574e8389a41523f5b93b243f5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428786_75a72fb3d986dc3399cca6f4fb8503eb.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428963_631024bc358eee107b4b6ae4d9c75f1a.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428964_969b64f210732b08b47805d2727ca02b.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428965_61a1b6afd26f5b4267d83535be546827.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/04/470397_d0b289b645f422a057c51f00cec946f2.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/01/508824_9d706cd591ade0fb20265567265e6744.jpg)
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Koukám, co jsem psal předloni v profilu (viz odkaz) to víceméně platí. Snad ještě pár postřehů: nejslabší článek asi brzdy, jsou takový tupější, chybí jim cit, což se potvrzuje i u nový V2. Na silnici bez problémů, ale na okruhu to může bejt limitující. Naopak super je podvozek, ultrastabilní, dobře pobírá i nerovnosti, slušný i ergonomicky, výborný jsou sice nízký ale široký řidítka. Motor je s homo akrapem oproti sérii daleko silnější ve středu otáček, vrch mi pak naopak přišel malinko slabší a s vibracema, takže zas asi lepší pro jízdu na silnici, jinak zvuk parádní, rozespívá se až v otáčkách, takže na volnoběh zas moc neotravuje ...svod při pomalý jízdě v létě pěkně topí pod zadek.....Stejně jako na starých sportovních Duc je dobrá ta provozní dostupnost, hlavně aku, pohodová je i výměna oleje - filtr je nezvykle z boku motoru a pro domácí sundavání zadního kola je tady výhodná i oboustranná kyvka. Nechci to moc srovnávat s V2, ale technicky je to téměř stejný, a myslím, že Euro 5 bude ten motor dusit víc než 4ka na 959. Design je věcí názoru, ale postavte starou Panigale vedle nový V2,4 a posuďte sami, za mě ty Pani a best je speciálně tvar nádrže....Když jsem na ni občas přes léto sednul, tak spíš na větší porci km, potřeboval jsem se s ní trochu srovnat, ale jak jsme si sedli, sebevědomí výrazně rostlo, což mi potvrzoval rychloměr
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Případně Petto napiš, co tě ještě zajímá.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=117454
Koukám, co jsem psal předloni v profilu (viz odkaz) to víceméně platí. Snad ještě pár postřehů: nejslabší článek asi brzdy, jsou takový tupější, chybí jim cit, což se potvrzuje i u nový V2. Na silnici bez problémů, ale na okruhu to může bejt limitující. Naopak super je podvozek, ultrastabilní, dobře pobírá i nerovnosti, slušný i ergonomicky, výborný jsou sice nízký ale široký řidítka. Motor je s homo akrapem oproti sérii daleko silnější ve středu otáček, vrch mi pak naopak přišel malinko slabší a s vibracema, takže zas asi lepší pro jízdu na silnici, jinak zvuk parádní, rozespívá se až v otáčkách, takže na volnoběh zas moc neotravuje ...svod při pomalý jízdě v létě pěkně topí pod zadek.....Stejně jako na starých sportovních Duc je dobrá ta provozní dostupnost, hlavně aku, pohodová je i výměna oleje - filtr je nezvykle z boku motoru a pro domácí sundavání zadního kola je tady výhodná i oboustranná kyvka. Nechci to moc srovnávat s V2, ale technicky je to téměř stejný, a myslím, že Euro 5 bude ten motor dusit víc než 4ka na 959. Design je věcí názoru, ale postavte starou Panigale vedle nový V2,4 a posuďte sami, za mě ty Pani a best je speciálně tvar nádrže....Když jsem na ni občas přes léto sednul, tak spíš na větší porci km, potřeboval jsem se s ní trochu srovnat, ale jak jsme si sedli, sebevědomí výrazně rostlo, což mi potvrzoval rychloměr . Kdo má rád sportovní biky a jezdí spíš na silnici, bude spokojenej.
Případně Petto napiš, co tě ještě zajímá.....
Diky moc za info.. musim se na to nejdriv svezt, znam 1098 a V4. Siroka riditka mi vyhovuji. Sedlo bude asi tvrdy, ze? Hlavne me zajima, jestli to ma na silnici vyznam? Jestli to neni spis trapeni.. motor bude asi v pohode. Na V4 bych musel jezdit na dvojku, kdybych mel vyuzit horni pasmo, kde to aspon jede.