paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.1.2020 v 09:39 | Nahoru | #1
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=117454

Koukám, co jsem psal předloni v profilu (viz odkaz) to víceméně platí. Snad ještě pár postřehů: nejslabší článek asi brzdy, jsou takový tupější, chybí jim cit, což se potvrzuje i u nový V2. Na silnici bez problémů, ale na okruhu to může bejt limitující. Naopak super je podvozek, ultrastabilní, dobře pobírá i nerovnosti, slušný i ergonomicky, výborný jsou sice nízký ale široký řidítka. Motor je s homo akrapem oproti sérii daleko silnější ve středu otáček, vrch mi pak naopak přišel malinko slabší a s vibracema, takže zas asi lepší pro jízdu na silnici, jinak zvuk parádní, rozespívá se až v otáčkách, takže na volnoběh zas moc neotravuje ...svod při pomalý jízdě v létě pěkně topí pod zadek.....Stejně jako na starých sportovních Duc je dobrá ta provozní dostupnost, hlavně aku, pohodová je i výměna oleje - filtr je nezvykle z boku motoru a pro domácí sundavání zadního kola je tady výhodná i oboustranná kyvka. Nechci to moc srovnávat s V2, ale technicky je to téměř stejný, a myslím, že Euro 5 bude ten motor dusit víc než 4ka na 959. Design je věcí názoru, ale postavte starou Panigale vedle nový V2,4 a posuďte sami, za mě ty Pani a best je speciálně tvar nádrže....Když jsem na ni občas přes léto sednul, tak spíš na větší porci km, potřeboval jsem se s ní trochu srovnat, ale jak jsme si sedli, sebevědomí výrazně rostlo, což mi potvrzoval rychloměr . Kdo má rád sportovní biky a jezdí spíš na silnici, bude spokojenej.
Případně Petto napiš, co tě ještě zajímá.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2020 v 10:37 | Nahoru | #2

VikousS4 píše: https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=117454

Koukám, co jsem psal předloni v profilu (viz odkaz) to víceméně platí. Snad ještě pár postřehů: nejslabší článek asi brzdy, jsou takový tupější, chybí jim cit, což se potvrzuje i u nový V2. Na silnici bez problémů, ale na okruhu to může bejt limitující. Naopak super je podvozek, ultrastabilní, dobře pobírá i nerovnosti, slušný i ergonomicky, výborný jsou sice nízký ale široký řidítka. Motor je s homo akrapem oproti sérii daleko silnější ve středu otáček, vrch mi pak naopak přišel malinko slabší a s vibracema, takže zas asi lepší pro jízdu na silnici, jinak zvuk parádní, rozespívá se až v otáčkách, takže na volnoběh zas moc neotravuje ...svod při pomalý jízdě v létě pěkně topí pod zadek.....Stejně jako na starých sportovních Duc je dobrá ta provozní dostupnost, hlavně aku, pohodová je i výměna oleje - filtr je nezvykle z boku motoru a pro domácí sundavání zadního kola je tady výhodná i oboustranná kyvka. Nechci to moc srovnávat s V2, ale technicky je to téměř stejný, a myslím, že Euro 5 bude ten motor dusit víc než 4ka na 959. Design je věcí názoru, ale postavte starou Panigale vedle nový V2,4 a posuďte sami, za mě ty Pani a best je speciálně tvar nádrže....Když jsem na ni občas přes léto sednul, tak spíš na větší porci km, potřeboval jsem se s ní trochu srovnat, ale jak jsme si sedli, sebevědomí výrazně rostlo, což mi potvrzoval rychloměr . Kdo má rád sportovní biky a jezdí spíš na silnici, bude spokojenej.
Případně Petto napiš, co tě ještě zajímá.....


Diky moc za info.. musim se na to nejdriv svezt, znam 1098 a V4. Siroka riditka mi vyhovuji. Sedlo bude asi tvrdy, ze? Hlavne me zajima, jestli to ma na silnici vyznam? Jestli to neni spis trapeni.. motor bude asi v pohode. Na V4 bych musel jezdit na dvojku, kdybych mel vyuzit horni pasmo, kde to aspon jede.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist