kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Tak takhle to je..
Ty Beringery me berou a kdyby mi nejaka masina zustala dyl v garazi..
Me se libi taky, váhal jsem mezi beringer a brembo - ale na beringer nemam dodavatele a brembo mi dal lejzy za lepsi penize. Navic u toho okruhovyho jezdeni je docela ceněný know how - a jelikož mam kamaráda co vlastni tým kde jezdil Kejmi, tak muzu kopírovat reseni co jim fungovalo a nehledat to znova. Driv jezdili beringer - brzdilo to lip, ale ty litinový kotouče hrozne zraly desky - neúměrně vysoké náklady. Brembo je kompromis pro lepsi náklady. Ale na silnici je to fuk, tohle se tyka jednoho z nejrychlejších pilotů na svete ja jedu o 3-4s pomalejší časy nez PetrS a nehori mi desky, nemizi pneu atd... kazda vteřina dolu je znat. Treba Sitniansky da na stejnejch gumach co ja jedu pul sezony jednu rozjizdku - a dalo jim hodne prace ten podvozek nastavit aby to tu jednu rozjizdku vydrželo - ono kdyz jsi za víkendový testování skoro za kilo jen v gumach, začne se z toho stávat trochu drazsi koníček
Naposledy editováno 26.10.2019 12:28:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.10.2019 12:41:26